fin tröja jag fick av pappa


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Eftersom min kamera är sönder så får jag försöka blogga lite den här veckan eller den här månaden, får se hur länge jag får vara utan mitt bästa objektiv. kan ju ta bilder men då, måste jag så flera meter bort om jag använder mitt andra..

Tiden bara springer iväg, visste inte att klockan var sex redan nu? men det var bara för jag sov bort hela förmiddagen. Finns ändå inte så mycket att göra, har pratat i telefon i två timmar och sen har jag suttit på bussen en timme och redan där har det gått iväg tid. Ikväll blir det att prata med Emma på skype tror jag och lägga mig och se på film eller något. för jag kanske börjar bli sjuk eller börjar jag få pollenallergi. På bilden ser ni något fint och tack till pappa för att jag fick tröjan.

svara på kommentarer senare, lovar det!


Kommentarer

Händer ikväll sötnos? =)

Tack:) jag blir söt av dina underbara ord.



För ett-två år sen började jag också tro jag börjar få pollenallergi, men jag tror jag var bara sjuk runt samma tid. Får se hur det går i år:P just nu känns det bra. Så det behöver inte vara pollenallergi för dig:)

kram

Hur var din valborg? =D

Nu har jag utsätt vinnarna i veckan blogg :)

Kolla efter om du är en av vinnarna !

Hejsan sötnos! :D jag fick tråkigt och saknade din blogg så tänkte kolla in på bloglovin och säga hej! :D

snäll pappa :)

FBK ! <3



Sv: Tack :)

svar: tack :)

- japp :D

görs?

Cool tröja!

sv; jaa :) va gör du då?

Det ska vara Skellefteå AIK;)



sv: japp(:

sv; Allt bra med dig gumman :)?

sv; de e bra här med ;) vad har du gjort idag då?<3

ingaproblem :)

vilken snygg!! dör lite

sv: härligt! jo det är bra :)

svar; det är bra här med:)

Vad gör du?:)

Åh nice tröja ^^ hihi

haft en fin valborg?

sv: Yeyy :D

kollar på big brother :)

hade du en bra valborg? :)

gud så tråkigt jag fick..xD hehehe

Hih :D

hihi kul att du fick en sån! :D

Fin tröja :)

sv: gör du då? :D

sv; åh tack så mycket :D

vad gör du? :)

jo jag med:) haft en bra dag då?

hej!

hur är det med dig?

kika gärna in i min blogg är du söt. kanske lust att följa mig på bloglovin eller ställa en fråga?

kram

vad gör du? :)

svar: ah okej, för det är väl inte hela din kamera som är trasig? :)

sv. va bra :D

sv: jadå, allt bra ? :D

- okej, inget ;)

allt bra?

allt bra ? :D

vet inte. :/

sv: Det är bra med mig med :)!

ja! :D

Det var så lite så :)

svar; inget^^

vad händer i morrn då?:)

Nu har jag dragigt igång med frågestund på min blogg :) skulle vara ytterst gulligt om du ville ställa en fråga elr två :)



P.S bästa frågan vinner länkning, KRAM!

sv: åh ja, verkligen. Var inte så länge sedan min gick sönder så.. Gick två veckor utan en kamera, trodde jag skulle bli galen typ haha:P Ville fota hela tiden.

jobbigt med det bästa objektivet :(

haft en bra dag hoppas jag ?

skönt det låter med att bara ligga och kolla på film :)

Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

vinnarna är uppe om de inte blev du så finns de en ny chans imorgon♥

hoppas du haft en bra dag! nattinatti =)

ja :D

sv: okej ^^ allt bra?

hej allt bra ? :D

Ja, jättegott! :D

sv: min kamera gick ju sönder i somras, ush var så tråkigt att va utan den ..

Tackar! :-) Ha en bra dag idag!

Najs :)























Follow my on Bloglovin







Trackback