fortfarande världens bästa fast med mindre respekt


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon bloggen och mina underbara läsare ♥ Idag är det tisdag och jag har lite planer för dagen och det blir skola och plugga och lite annat! Det blir mycket plugg i skolan och hemma den här veckan, så bli inte sur ifall jag inte hinner med bloggen.

Jag hör av mig senare eller när jag kommer hem, har inte tänkt klart om jag orkar skriva ett inlägg sen. Får se hur mycket jag måste plugga och hur mycket jag har att göra klart innan jag går på sommarlov. Dock är jag jättetrött fast jag sovit fler än 8 timmar, men jag blir nog piggare snart kan man hoppas!

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.
skriver senare, efter skolan. (missa inte bloglovin och tävlingen)

Kommentarer

fin bild! :D

sv- okej, jag gör inte så mycket. §



Allt rba?

va fin bild! :D

nej :o ^^



jättefin bild :D <3

Hahaha hoppas att du har haft en fin helg :D

sv; okej segt.. jag har faktiskt inte så mkt kvar, har 4 saker kvar att göra innan jag får ta sommarlov på riktigt!

jaha, okej :) men hur gör du för att få dom där bilderna längst ner på bloggen? :) så att dom blir typ innanför det här där du skriver ;)

sv: ja verkligen! :')



Du får gärna vara med i min blogg och tävla om 3 st bloggsvars inbjudningar! K R A M

Allt bra med dig idag sötnos? :)

åh snaaaart sommarlov! längtar! när slutar du? :)

Ha en bra dag! :)

Vad gör du då? Förutom svarar på kommentarer ^^

fin bild :)

ja (:

Jättefin bild! :D

svar; Allt är bara bra med mig, själv då? :)



Tack!

Skolan går alltid först :)

ja :D

bara o kämpa det sista nu, snart är det lov och då slipper du alla måsten och läxor! :D

sv: japp!

hoppas att du har en bra dag:)

Fin bild! :) Lycka till m pluggandet! =)



SV: Yes! jag med, det är så skönt när det är varmt ute! Hoppas det håller i sig. Det verkar bli extra varm sommar om det är kall vinter, o kall vinter har det varit i år också! =)



vsg! =) aha, såg inte att det var ett körsbärsträd.. xD



aa, det är nice! =) kul att ni har bra kontakt :) skönt att vara m familjen! =)

mysig bild :)

svar: varsågod :D

allt bra idag?

okej :( men älskar din blogg!

Åh, jag måste också gå ut och ta kort på syrenera snart - dem är ju såå söta ju! :D Fast konstigt nog har inte våran syrenhäck slagit ut? :O

Fin bild ;D

finfin blogg :)

fin bild (:

önskar dig en mysig dag

Sv; haha, nä x)

mumms säger jag bara :)

SV: Tack! :D

Svar; Håller med dig helt! Rihannas outfit var INTE snygg!

svar: samma här, va göru? :)

tack så mycket sötnos :D <3

Jo skolan går före

hoppas du får en bra dag bea :) <3

Hej!

Jätte fin blogg, kolla gärna in min & kommentera! :D Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin'? (om du har det)



Kraam

tack gumman

vi mår jättebra båda två, hur mår du själv? :)

Sv: så bra :D

allt bra? :)

sv: hahaha okeej! :D

Sv: ah :)

Var med och tävla om dagens blogg

Klicka på länken

http://qute.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html#comment

Lycka till!

sv; jorå :)

svar: sitter och väntar på att Anna ska få rast, så kanske vi kan lägga in nya designen :D

sv: va gärna med och svara på vår fråga längst nere på dagens inlägg! :D

kram!

Superfin bild! :)

En kompis kommer hit upp idag =)

Godmorgon!

woow vilka bilder du tar!!

fin bild ! ^^

vad fina foton du tar :) (y'

Fin bild !























Follow my on Bloglovin







Trackback