fredag, är det inte underbart?

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Fredag, hur underbart är det inte? Jag känner bara hur skönt det ska bli och vara ledig och få koppla av lite. Har inte så mycket planer för helgen annrs, bara ta det lungt och njuta! (inte min hund på bilden, det är min pappas nya tjejs hund)

Idag i skolan händer nog inte så mycket, bara lite foto och sen blir det idrott. Det kommer bli en riktigt bra dag på slutet av skolvekckan och nästa vecka blir det bara två dagar i skolan sen blir det lång helg igen. Kan det blir bättre? Nej tror nog inte det, eller hade vart skönt med sommarlov också. Men det det är inte långt kvar, så jag orkar vänta tills dess!

Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma
(glöm inte bloglovin, tävlingen eller gilla min facebook)

Kommentarer

TEST!

sv- nja gör inte så mycket jag häller.

Sovit gott?

sv: Absolut (a) vem vill du ska vinna? :D

sv- okej, jo jag med ! Händer i dag?

mm

Jag sov bra! Allt bra? <3

underbart med fredag! :D vems söta vovve? ^^

okej !Jag lottar ut vinnarna idag det blir 2 stycken:)Jag ger en kommentar när allt e klart!

Och om du länkar e det större chans att du vinner:)

gud vad söt ;w;

riktigt skönt med fredag! hoppas du får en bra helg som är framför dig :D

aaaw, vad söt hund :D

fin bild :D

hehe jo... :P allt bra med dig idag då?

kolla in bloggen och kolla vad jag har hittat för söta klänningar ger tips !

gud vad söt :D

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)



*Ps. Delta i tävlingen om 900:- på H&M om du itne redan gjort det. Direktlänk: tp://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

Gud vad söt hund!!!

Godmorgon, Fin huuund :)

Å, gullig hund XD

Galet vilken söt :)

aww så söt :)

sv: Tack! :)

Sv: ah :D

härlig bild :)

Sv. Ja verkligen och hunden var söt också haha :D

Gud så fin hund! :)



SV: Tack så mycket! :)

Ursäkta väldigt sent svar, men det har varit hektiskt som alltid när det närmar sig sommarlov med tentor osv.



sv: Det förstår jag att det är! :D

Åh vilken sötnos! :D

Super söt hund ! :)

Vad söt hund, hade också velat lära mig att ta bra foto. Ha en underbar fredag/Tweety

*Sv: hihi,allt bra med dig då? :)

sv; jo, jätte bra! :)

Haft en bra fredag än så länge då?

Sv: Jodå, det är bra! :)

sv: :)

Sv: Japp! :) Vad ska du göra idag då?

sv; tack!

söt bild :)

Hejsan söta du ! Nu ska jag äntligen ha frågestund så ställ nån / Några frågor eller om du har några funderingar. kommer bli super glad :)

Hejsan jag ville bra kika in och önska dig en jätte trevlig helg.. men jag kunde ju inte låta bli att kolla på alla dina jätte fina bilder, WOW du är underbart duktig på att fotografera ! :)

Gud så söt hund! :D

Åhhh vilken söt vovve :)

Naaw, så söt =)

omg vad gullig hund du har!! ♥

följa varandra på bloglovin? :)

sv: okej, skolan :)

gud så gullig hund. :D

åh vilken söt hund! :')

Charmig liten rackare :)

Vilken söt hund! underbar bild! :D

Åååh, jag älskar såna hundar!

Hjälp, vilken söt hund! :D

åhåå, vilken sötis :D

Söt :)

fin bild!

jo da tröt efter resan till Göteborg

Gud vilken söt! :D



Stötta mig på min väg till att bli sjärna genom att kolla in min musik, min blogg och tävlingarna jag är med i! :D<3

Åhh vilken söt hund! :D

fin vovve :D

kolla min blogg<3

åhh herregud vilken söt vovve ! :)

Åh så söt hund, jag vill också ha!

vilken sötis!



sv: ok:)

vilken sötis du har :)























Follow my on Bloglovin







Trackback