fredag, skönt med helg!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det fredag och det betyder att det är helg, super skönt med lite helg.. Har inte så mycket planer för helgen, mer än att jag kanske ska jobba och sen ska jag på kalas och mysa med familjen. jag ska ta det rätt lungt i helgen, plus att det behöver jag eftersom jag är så trött och kanske inte är helt frisk men det fixar sig alltid.. Idag har jag även foto och gympa på mitt schema, kommer bli en helt okej fredag. sen får jag se vad jag hittar på för roligt ikväll, kanske åker till stan.

''det spelar ingen roll, om du får veta sanningen eller om jag skulle
ljuga för dig. för du blir lika besviken på mig, ändå''


ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

okej, haha min stad är alltid så sena med allt :)

Omg! Har blommorna redan slagit ut? Här är det typ snö kvar ännu.

Sv: Inget planerat ännu : )

sv: hihi:D åh, det var något nytt du! Fin bild.

Ha en fin dag! ♥

Allt bra idag? :)

Härlig bild!

Fan va fin bild! :D

Svar: Okej, jag ska åka till Turkiet i sommar och förmodligen till Mauritius i vinter :) När får du sommarledighet då? :)

Mvh, Sannalitens.blogg.se

Åh, ja vill med ha gympa! det saknar jag! haha :)



sv: Åh, va kul att kameran funkar som den ska nu!

sv; jag gör inte mycket jag heller :P men du kan ju anmäla dig till smink-tävlingen i min blogg! du vinner mascarqa, läppglans och olika färger på ägonskuggan!

http://raawhr.blogg.se/2011/may/vinn-de-fina-sminket.html#comment



lycka till ;)<3

kram

fin bild

Ska bli riktigt skönt med helg, fast ja, jag har det ju nu i denna skrivande stund:P men är ännu i skolan.

kram

sv: Visst var de snygga:D

Du får se till att smaka den glassen någon gång. Glass i stora lass hör till sommaren:)



Så skönt du tycker det, att jag skrev bra. Det är väl så. Många vet inte vad respekt är, eller de tänker sig inte för. Vi alla är olika och prata olika mycket men man ska tänka på VAD man talar om.

Nu är dagens blogg uppe!

Gå in och kolla om de va du som vann

Om inte kan du ju vara med igen eller så är du med igen även fast du vann ! :)

fin bild!=)

Vackra blommor! :)

SVAR joo de är bara bra ^_^

sv; Okej ! :) samma typ

Händer ihelgen då ? :)

(ledsen för sent svar)

- Trevlig helg :)!

svar: hihi :)

SV: Hihi vad rolig. Nä, är för liten ;)

fin bild :)

sv; ja, jätte bra!

Haft en bra fredag då? :)

(förlåt för sent svar)

idag så har jag tränat en hel del och just nu sitter jag och bloggar men ska plugga :) denna helg blir lugn med lite dansjobb och så..

Hur har din dag varit?

Trevlig helg!:))

härlig bild!

sv: aa, samma :) görs?

- Trevlig helg :)!

Vilken fin bild!

Sv: jaha, men jag vill ju att inlägg och header syns när man kommenterar! vet du möjligen hur man fixar det? :)

Väldigt fin bild på blommorna:) Du är fantastiskt duktig.



Det är sådär, är inte jätte pigg, men överlever:) Hur mår du?<3

fin bild :)

fin bild :D<3

Fin bild :)

Grymt fin blogg, fina foton också!!

Fin bild! :)

fin bild :)

Sv: Varsågod! :D

Yes, själv då ?

Sv: Härligt! ;D

Härlig bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback