frida plus festis, tummen upp!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma hos min pappa igen, skönt att vara hemma igen. Hinner inte göra så mycket mer ikväll, blir nog bara att ta det lungt och se big brother eller något sånt där. är rätt trött så orkar inte göra så mycket mer!

Efter skolan åkte jag hem till min bror och sen kom min syster så gick vi och handlade lite saker på icamaxi och sen var det bara att åka hem. Älskar att åka med henne hem, skön bil och mycket bra musik har hon också. skulle kunna sitta där grymt länge, åka flera mil med henne. När jag kom hem så har jag fått två paket, ni får se allt imorgon!

läser ni några tidningar?
Brukar inte köpa Frida annars men köpte den mest för armbandet!

Kommentarer

hur mår du? :)

- goal :)!

sV: har du något bra tips på hur man får bra porträtt bilder?

SV: Tackar!

SV: Ja! :( Jag vet inte vad jag fick för betyg men jag nöjer mig med VG så det är lugnt. :)



Jag läser VeckoRevyn! :)

:)

jag läser frida och vecko revyn.. :D



och bamse! nej jag skojar;D

Sv: Japp!<3

När började du ha prao?

sv: haha ne de tror ja inte du är :P

SV: Ja! :)



Hoppas du får en fin kväll! :)

Sv: så najs! Jag var på grillfest med pojkvännen och hans kompisar :)

Jag har även lagt upp lite frågor till läsare. Vore trevligt om du ville ge mig lite svar :)

Kramr!

alltid trevligt med läsning :)

hahaha vill du veta en sak?

Jag typ hittade en blogg som jag hade med min förra kompis (vi är inte kompisar längre, hon förändrades) och så hade du kommenterat den ;D

såhär stog det:



Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv; tack :D

dagen vart bra själv?

2010-01-03 @ 21:15:30

URL: http://beattriicee.blogg.se/



haha erkän gulligt:D det var mer än ett år sen ;D hahah :D<3

Mysigt. Vad är det för smak på Festisen? Känner inte igen den där

visst är den :)

Hm okej, trött är man verkligen nu för tiden :(

Det är bara bra med mig!

Hej var gärna med i en "tävling" :) så kanske du får en högre statestik :)http://michazz.blogg.se/2011/may/bildtavling.html#comment -

sv; okej ;) jag har varit hos tandläkaren, sen i skolan, sen stan o sen med kompisar :D <3

sv; okej ;) jag har varit hos tandläkaren, sen i skolan, sen stan o sen med kompisar :D <3

sv; okej ;) jag har varit hos tandläkaren, sen i skolan, sen stan o sen med kompisar :D <3

Var med och tävla om veckans blogg hos mig!! (:



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html

Mys med tidning :)

Tackar! :D har funderat på att göra en länge, och jag tror att jag ska göra en! :D

Inte så mycket! Tänkte plugga lite, dudå? :)

sv. så lite så :D

SV: Tack tack! :)

yesyes:)

vad har du gjort idag då?

Åh, frida läste man ju i 12års åldern hihi!

Sv. Låter spännande. Var den god?

lauren conrad på framsidan woho :

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-onsdag.html#comment,

kram =)

ja ;D

Sv: Asså att man inte går till skolan utan "jobbar" på någon släkts eller grannes jobb, eller aa :)

sv: hihi ok!



är nya festis god?

svar: haha okej, najs :D

vinnarna av dagens blogg uppe - kika in! :)

snygg armband man får där

sv: haha okej :p



frida är bra !

Ja usch, det är inge roligt väder vi har nu :(

haft en bra kväll :) ?

Sv: Ja visst är dom snygga? Ville inte ta av mig dom när jag fick hem dom :D

det är toppen med mig! :D

nja, vet inte riktigt :) ska sova snart :)

Du fotar ju så otroligt bra.. kan du säga hur jag lättast tar rörliga bilder.. mina blir suddiga :(

va bra!

Haft en bra dag?

Sov så gott i natt :)

KRAMIS!!! :D

haha jaha det var från den tidningen som armbandet kom ifrån :) jag fick ett sånt av min lillkusin men hon kom inte ihåg vilken tidning det var ifrån, haha men hon är ju bara 6 år :)

Hej beatrice!

Jag söker någon intressant person att dra ihop en blogg ihop med, tycker det är för lite "dubbelbloggare". Men dom är populära att läsa. Tänkte mig en blogg med det mesta med i.Foto(vilket jag vet du gillar), mode, vardag, tävlingar, och så vidare. Jag vet att du är en seriöst bloggare som vet vad som krävs för att nå den såkallade "toppen" aktiva listan syftar jag på, jag har också varit där så vet vad som krävs. Därför undrar jag om du är sugen på att dra ihop en blogg tillsammans för att se hur det går? Många kramar / Elin

godnatt, sov gott! :)

sv: japp :D allt bra?

Jag tänkte köpa Frida idag, eftersom jag såg att Eric Saade var där! :P Men jag tog Glitter istället, för där var det en poster på Eric Saade! :D

längesen man läste en frida sist :)

Vad är det där för en festis? :) aldrig sett den förr!























Follow my on Bloglovin







Trackback