Grattis till min bror & Oliver


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bilden har vi sett förut, men ni kan få veta varför jag lägger upp den igen. Först tycker jag om bilden sen grabben som är på bilden är även min bror. Han blir 20 år idag och jag vill bara säga att jag älskar att jag har dig som bror. plus att min halvsysters barn Oliver fyller också år idag han blir 16 år. Grattis till dom två, vi ses senare grabbar!

Idag är det torsdag och det blir en hel dag i skolan, ska bli skönt! det var rätt tråkigt att vara hemma igår, satt bara vid datan och pluggade. så något bra gjorde jag igår, men det var inte det roligaste jag gjort, plus att jag känner mig rätt duktig! ikväll får jag se vad som händer, har lite planer men inte helt säker ännu hur det blir.

GLÖM INTE MIN FOTOTÄVLING DÄR NI KAN VINNA EN REFLEXSKÄRM!
(får se hur mycket jag uppdaterar bloggen idag, men annars glöm inte bort bloglovin)

Kommentarer

Sv; härligt, jag ska jobba sen till en polare och bleka håret lite till :)

njääee :/ <3

sv: hm ja ska tänka på de idag men tack för du sa att man kunde byta :)



hoppas du får en bra dag :D

sovit gott?

grattis till dom =)

Hej hur mår du? :)

Fin blogg! :)

grattis till de :D

Ett stort grattis till dom! :D

vara med i dagens blogg kanske? Du vinner en länkning och jag väljer ut vinnaren! :)

KRAM

Hoppas du får en bra dag =)

grattis till honom :)

är i skolan :)

Hej jätte fin blogg , ska vi följa varandra i bloglovin 8D? / Tintinn.tk

grattis till dom två! :)

vad händer?:D

söt bild! :)

söt han e

hey gumman, hur mår du ? :D

grattis!

Fin blogg du har! :)

grattis :D

godmorgon, sovit gott?

fin design! gjort själv?:)

Svar: Okej :) Min favoriträtt är kycklingfilé med champinjonrisotto. Mmmm! :) Hur länge har du bloggat? :)

Grattis!! :)

Nu är länkarna uppe:D

grattis till de båda :D

Grattis till dom.=) Alltid kul att se vilka man delar födelsedag med.;-)

Hur mår du idag?

grattis till honom :D och shuit vad tidigt du va uppe haha

sv: tack :D Detsamma :)

Allt bra idag vännen? :) Grattis till honom!



Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

http://annsoh.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment



sry om du inte vill ha reklam!

Grattis till han :)

sv:tack, och grattis till din bror ! :)

Hejsan, vad görs ?

Sv: Okeej :)

svara gärna på dagens fråga på bloggen :)

http://marbes.blogg.se/2011/may/fraga.html#comment

Grattis till de båda! Btw. vad snygg din storebrorsa är, hihi :)



SV: Vsg, okej trodde det också! Aaah, ni är lika tkr jag! :) Hur gammal är din lillasyrra?? =)



Precis, alltid kul att få veta ngt nytt!! =)



Bra att du håller med =) Exactly! ;)



De flesta som inte vet hur gammal jag är tror att jag är 13-14 (fyller 16 i juni). För ca 1 år sedan gick jag, min lillasyrra o hennes kompis till en videobutik för att hyra några filmer. Då frågade videogubben om jag o min lillasyrra var systrar. Då sa vi att vi var det. Han: "Är ni tvillingar?" Jag: "Nej, jag är 2, eller eg. 1.5 år äldre än henne". Han: Va, är ni inte lika gamla? Hur gammal är du då? 13?. Jag: "Nej, är 14, fyller 15 om några veckor." Han: Jaha, gör du? Det trodde jag inte!"



Det ovan har hänt mig flera ggr, alltså att folk tror att jag är yngre än jag är! :P



Grattis till dom :)

Haft en bra dag ?

Snygg han var! :o haha ...



Har fråge tävling, vinnaren länkar jag i en vecka. Annars förlåt så hemskt mycket om jag störde!

grattis till han! hoppas han haft en bra dag ;)

SVAR : TACK SÅ JÄTTE MKE.

DU FÅR GÄRNA FÖLJA MEJ PÅ BLOGLOVIN & GILLA PÅ FACEBOOK.

En fråga, hur stora är bilderna i dina inlägg? Tänkte anmäla mig till fototävlingen och bilden skulle ju passa till dina inlägg så behöver veta hur jag ska förminska den! :)

sv- okej, nej inte så mycket. allt bra?<3























Follow my on Bloglovin







Trackback