i mitt paket


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Mitt paket var från tvspelsweb och det blev en rexflexskärm 110cm, jag är super nöjd med mitt val och äntligen har jag en reflexskärm. Jag har verkligen viljat haft en rexflexskärm, länge och nu hade jag hittat en rexfexskärm som jag verkligen gillar.

Jag tycker ni borde kolla in sidan för det finns mycket bra saker, och man blir super nöjd. ni kommer nog inte ångra er, jag måste självklart kolla in sidan igen och se om man hittar något mer roligt. Känns rätt skönt att jag har fixat en reflexskärm till sommaren när jag ska på bröllop och lite annat. och i helgen ska jag ta och prova min nya reflexskärm om jag har tid.

Tryck här för att kolla till reflexskärmen som jag har.

Tryck här för att komma till hemsidan.

har ni en reflexskärm?


Kommentarer

Sv: okej inte mkt heller :)

Sv: ah :)

vad kul ! att du fick det..

vad gör du nu då XD

Fin blogg! :D



Kolla gärna in hos mig och lämna nån kommentar :D

okej mys :')

nä bara varit hemma :)

Najs!

svar: haha, jag hade tänkt skriva det först, men vette fan vad det hette :D

göres?

Sv: Så lite så :)

äntligen fått till ett inlägg. :P

Nej :(

jag pratar med carro i telefonen. :P

kollar lite på tv :D

tack :D

Yes :)

Förlåt för att jag är så seg på att svara haha :P!

Ska du göra något kul i helgen?=)

Absolut, själv?

Åh, jag vill också ha en reflesskärm! :D

Du har helt seriöst den snyggaste designen! :)



Vag har du gjort idag?:)

snyggt!

ja vann länken va? ;]] hehe

Jaa jag ska nog ta och görat :D Dom är väl inte så dyra heller? Eller vad kostade din? :D

yes :) <3

Ojdå! Hahah, men det är nog bloglovin som är lite efter då! :)

Det är inte så farligt :D

Åh vad kul med en reflexskärm! :)

hehe jo...xD

Sv: Joo men jag lovar! ahahah :)

Vad gör du? :D

gå in och se om just DU vann dagens blogg! om inte, anmäl dig igen :D

Kan du inte ta lite bilder när du använder den?

sv; varit i skolan, och sen har jag bara försökt spela in en video när jag sjunger :D men jag lyckas aldrig!:(



Följa varandra via bloglovin?:)<3

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-torsdag.html#comment,

kram =)

- hehe :D

tips på bra låtar?

svar: tack :)

Sv; Tack :)

sv: Haha, ja kanske det va ;)

Sv: Hur gamal är du? :)

svar: ja, fast jag visste ju att det heter reflexskärm, men ordet försvann ur hjärnan i fel ögonblick! haha :D

Den verkar så grymt bra!! Vill också ha en sån;)

Du råkar inte veta hur jag ska göra för att få rätt på min blogg? Om du går in på den och klickar på ett inlägg i "senaste inlägg" så ser du vad som händer då? Är total kaos och vet inte hur jag ska göra för att få till det! :/

Tack så länge och ha så kul med reflexskärmen;)

hur mycket kostade den? :)

sv: tack så mycket :D



ja, en reflexskärm är verkligen bra att ha :D

den där e grym, har dock fotats me bara i guld tror ja

Händer imorgon då? :)

sv: ja :) åh vilken najs reflexskärm :)



härligt, det är bra :)'

allt bra? :)

SV: Jag sitter och kollar kläder till sommaren :)

sv; synd!:(<3

sv: den verkar ju praktiskt med med tanke på att de är ju både guld,silver vitt och svart :) allt i ett liksom

ska duscha :)

SV: Har du några favoriter i klädväg till sommaren än? :)

Sv; härligt :D ja allt är super, <3

jadå :)

aaa da det rullar

hahaha tackar..xD

såg nu att den översta e guld

sv: tack :D

fin blogg!

sv; hur är det idag? :D

- okej :) är dom bra?

Jag har ingen reflexskärm men jag VILL ha en ^^



svar det var så lite så!

hehe ;)

SV: nä xd

Samma :)

hehe...

åh, nu fick jag tråkigt. :(

:p

Yes! :)

Ja :D

haha :D

SV: Haha aa. Ska du sommarjobba?:)

Hur mycket kostade reflexskärmen? :)

åh, jag tyckte det såg ut som det, men jag hann aldrig se detta inlägget, för att jag följer din blogg via bloglovin, haha, älskar din blogg, fortsätt me de du gör! :) <3

vad har du gjort idag då ? :)

jag får ta och redigera bilder eller nåt..xD orkar inte tråka.. :P

kollar teve :) du?

musik och sånt, dudå? :)

sv:lyssnar på musik bara :D

lyssnaru på då? :)

vad gör du? :)

hur är vädret hoss dig annars?, här var det minusgrader igår :O

kollar på teve :D

ah okej ;)

ja :D



gjort idag då?

hon är grym :D

?

sv; haha ja :) vad har du gjort idag då?<3 :3

Svar: Hoppas dom behåller den chokladsmaken! En fullträff! ;D <3

Va? xD

Ha en fortsatt bra torsdag!! (visst är det torsdag..?) :)

sötis

vad är det för sorts företag du ska starta? Ser att de står det i menyn om info om dig. :D <3

MED din reflexskärm :D

tönkte försöka få upp svaren på frågestunden idag också. Så har du fler frågor så passa på att ställa dem nu innan det är försent. ;-)

svar: haha ja :( <3

Dom där är riktgit coola:D

Hur har din dag varit?<3

Åh, vad fina bilder du har på bloggen :)

vad händer i helgen ? :)

allt bra annars ? :)

:)

Skola och stan :)

Jättebra hemsida, hittade lite saker som jag har letat efter.

sv; Tack :).

sv: ja det är rätt bra med mig, hur är det själv:)?

- samma, kom nyss in :)

Sv: Ser inte min blogg konstig ut när du klickar in på den? T.ex. när man ska kommentera, då har hela menyn hoppat ner och lagt sig över kommentarsrutan så man inte ser den!? Gör den inte det nu eller förstod du inte vad jag menade? :)

Varse :)

sv: precis å så var de ju inte så farligt dyrt heller tycker ja inte :O

Testa och se ifall du kan läsa Dagens Gåta! :)

Vinnare blir länkade! Direkt länk:

http://tessolsson.webblogg.se/2011/may/kluriga-gatan-2.html#comment



kram!

tack :D o jag vill också ha!

Nu kan man anmäla sig till veckans blogg!

Skulle vara kul om du ville vara med :) avslutar den på söndag ! kram

Hoppas att DU får en fin kväll vännen, haft en fin dag? KRAM

joda allt är bra, sj? :)

va kul :D

åh vad nice, en reflex skärm är ju alltid bra att ha. Vill också ha en nu haha:D ♥

God natt :)

Alltid roligt när man blir nöjd med sina inköp.

Fin blogg:)

kul att du är med i dagens blogg :D lycka till!

Har också funderat på att beställa hem en 5 i 1 110cm, men jag är rädd för att den nästan skulle vara för stor haha :)

åh, vad kul att du köpt en reflexskärm! ger det perfekta ljuset vid fotograferingar! hihi, jag har själv en 5 i 1 fast 80 cm :P



åh jag ivll oxå ha !:)

Åh, vad roligt! Jag beställde faktiskt en sådan precis:D























Follow my on Bloglovin







Trackback