idag blir det kalas


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

I fredags när jag var hemma hos pappa då åt vi skink paj, kanske man kanske säga?
visst ser det gott ut? jag kan säga att det var super gott!

Idag är det söndag och nu väntas ett kalas med många nära och kära, först så fyller min lillebror år idag. Han fyller sju år och blir en stor kille. Sen har Kristina fyllt år för några veckor sen så vi tänkte fira henne också. Plus min bror som fyller år om två veckor, han fyller 20 år. är så gyrmt taggad för det här kalaset, älskar verkligen att vara med dom jag gillar mest i hela värden!

jag hör av mig när jag är hemma från kalaset.


Kommentarer

SV; Aha ;)

sv: :D allt bra?:)

ha det så kul sötnos! :D

sv: hehe :D

nja, mest ska jag ta det lungt :)

sv: tack sötnos!

åh det ser gott ut:D kul med kalas också^^

jo de är bra ;D

yeees ;D

sv: Eller hur :D

sv: najs :D jo min helg har varit ganska bra trots att ja är sjuk :)

sv: härligt, jara :D

sv: lyssnar på musik och lite andra små saker.

Du då? <3

sv; verkar som det blir en ganska bra idag för mig ändå ska bara slapp och ta't lugnt :D kanske lägga lite sand i havren!

men fyyy va gott

allt bra ? :)

va kul :D

detdär ser gott ut må jag säga :D

sv' tack :D Ha en fin dag!

Naaw! Allt bra? :)

ska äta lunch :)

ingaproblem! :)

sv: hääärligt ju! :D

vad gör du ?

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!



åh tack :)

sv. hehe tack ^^ fotot speglar vår klass så otroligt bra ;)

tack desamma :D

men ja ska ändra på deisgnen så när den är klar får du klicka in och skriva vad du tycker ? :]

kram:D

svar: Okej.

Några planer?

PS: Du tar jätte bra bilder!

Vad mysigt med kalas :)

tack :D

okej, ska börja göra mig i ordning:)

Tack så mycket!<3

Hade du oxå problem med bloggen i går?=(

Nu är vinnarna från veckans bloggtävling uppe, kika in och se ifall det blev du :) Var gärna med i den nya omgången som också är uppe! :) kram

Grattis till lillebror! :)



Den pajen såg jättegod ut, är dökass på att göra paj dock! :P

Nu är VINNARNA framlottade ifrån Dagens Blogg-tävling! :)

Är DU den lyckliga vinnaren? om inte gå gärna med i den nya!



kram!

sv: hihi:D Åh, gott det ser ut du!

Ha en fin dag! ♥

Svar: Okej :) Är du intresserad av bloglovin-byten? :) Ska du göra något roligt annars idag då? :)

Kramar!

Mums :)

Godmorgon :)

Svar: URSÄKTA för sent svar & dålig uppdatering!!

Ja=)

Hej och förlåt för sent svar.

Du kanske märkte att blogg.se inte var riktigt 100% bra igår? =/

Hoppas allt är bra med dig och hoppas du får en jättebra måndag :)

KRAMAR!!!! :D

har varit i finland hela helgen, men är tillbaka nu :) har allt varit bra? :)

vad har du gjort i helgen? :)

Oki :)

sv: hah :p



gott det ser ut, är allt bra med dig? <3

Gott det såg ut!

Allt bra?

Kram

Allt bra idag?

Kikar in och önskar dig en fin fortsättning på din måndag!

sv; Tack så mycket :).

vad gör du? :)

fin bloggg! :)

vad gör du? :)

fin blogg :) allt bra?

Har valt ut veckans blogg! Kolla om det blev du! :)

MUMS!

Hejhej söta bloggläsare!

Kika in på min blogg och rösta på vilken

av "topparna" du tycker är snyggast! Antigen den rosa eller den 'vita'. Rösta, rösta! Tack i förhand.

- mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback