“if you can dream it, you can do it.”


Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bjuder på en bild som är tagen för några veckor sen, eller kanske en månad sen. Har inte pluggat så mycket, fast jag jämt säger att jag ska plugga så blir det aldrig av. Men jag får inte dra ut på det längre, det måste bli klart snart! Men jag har iaf fått svar på mina frågor, så nu kan jag jobba vidare nu men jag tänker nog ta och lägger mig istället!

Jag har lite bildbirst just nu, men jag känner att det finns inget att ta kort på just nu. Vill inte gå ut, när det är kallt plus att man nästan håller på att blåsa omkull.. Inte OK, att det ska blåsa så mycket!

Vad har ni för planer för kvällen?
följ mig via bloglovin och glöm inte tävlingen längre ner!

Kommentarer

Sv: de e bara bra!

Själv?

fin bild :D

sv; Så lite så :)

Hmm.. Har du bloglovin? :)

sc: härligt!



sjukt fin bild :D

okej :) hon går i min klass :D

tack dsm! :D

yes, fin bild :D

Sv: Det funkar väl :) Sj ? <3

såbra då :D

Varsågod. :D

sv; Ja, det har jag :)

Ska vi följa varandra? :)

Sv. nja i kväll händer inte så mycket. Hoppas du har haft en bra dag!

Sv; Härligt samma här :)



Fin bild!

jag älskar bilden! grymt fin :)

Så vad gör du?:)

GRATTIS, du blev dagens blogg i min blogg tävling :D Skriv gärna ett inlägg om detta i din blogg om du orkar (a)

ska du göra i morgon då?

sv:Arrå själv ?:P

Sv: samma :P

SV:Allt bra själv ?:P<3

lungt! :)

härligt, jodå det är toppen med mig också. Men lite jobbigt nu innan sommarlovet, för då blir det endast massor av prov o.s.v i skolan :(

aja, har du något planerat inför sommaren? ♥

Sv: Japp :D

Oj vad fin bild. Och hela bloggen förresten ;-)

härlig bild!

sv; Så, ska vi det? :)

sv:Härligt <3

Fin och bra bild.

sv; Åh, okej ;) Sorry

Nu är dagens blogg utsedd. Gå in och kolla om det var du som vann. Om inte finns en ny chans redan nu!

Det är bara bra. Själv då?

Vad händer i veckan?

sv: :)

Jadå allt är bara bra här :) Själv då ? puss

fin bild :D

sv: men vad bra ! :D

vsg :)

ahdå^^ dd ?

Svar: jo tack, det är bra. Är lite trött bara ... Och dusjälv?

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

Hej!



Vill bara tipsa om min blogg där jag säljer sommarens stora trend - EAR CUFFS - till bra priser! Dessutom: köp mer och få rabatt.



Ta en titt och hör av dig om du skulle vara intresserad!



Smycka mera!

Lisa

lisamatilda.blogg.se

sv: så lite så ! :D

Fin bild!



svar ok. :(

Wow vad du är grym på fota

ja det är riktigt bra :D hur mår du?

sv; de är bara bra här med! gjort idag?<3

kram

Riktigt fin bild!



sv: Allt är bara bra här! själv? :D

Fin bild! :)

SV: härligt att höra, du får lägga ej tidigt ikväll då :P

:) hej!

hur har din dag varit?

Sv; ja självdå?=)

Fin bild :)

Godnatt :)

Allt är bara fint med mig :) sj?

Gud vilken underbar bild!!

Sv; Tack.. :D fin bild!

fin bild =)

kom hem nyss haha.sjdå? :)

vacker bild =)

ja :D

Jättefin bild! :D

sådär är det för mig med,jag säger att jag ska plugga men det blir nästan aldrig av...;)



Fin bild förresten!























Follow my on Bloglovin







Trackback