kommer du verkligen klara det här?

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Tiden bara springer iväg just nu, men det kanske bara är för just mig? Förlåt att jag inte skrev något i fredags eller något igår, men jag har haft fullt upp hela helgen. Mindre data och gjort mer saker, riktigt skönt tycker jag! Ifredags åt jag middag med underbara Emma, sen åkte vi ut till Dalhem på lite äventyr och träffade två kompisar.

Igår var jag med en kompis och sen har vi vart ute och gått och sett film och bara tagit det lungt. Känns som jag även sovit bort hela helgen, eftersom jag känner att jag inte gjort så mycket. Men om jag tänker efter har jag gjort många små grejer som har tagit tid! Idag har jag inte gjort så mycket, tiden har bara gått fort. Det är även morsdag idag, men hinner inte träffa min mamma, får träffa henne i veckan. Men jag har vart social mot min bror som har kommit hem. SKÖÖÖÖNT!

Jag har haft en as bra helg, fast tiden bara gått fort!
hur har ni haft eran helg?

Kommentarer

sv: hihi :D

SV: Ingen orsak, ihih :)

fin bild !:D<3

sv: varsegood:)

Nice =)

Aa:) Vad görs då?:D

jag gör ett inlägg om Mors dag !! :D

sv: allt bra idag?:)

Sv:

Varsågod, det funkar.. :)

sv; jo det hade väl jag med :)

hehe ja :)

sv; ja allt är bra med mej. hur är det själv? :)

allt bra med dig idag? :)

- yes :)

Tävla om en ear cuff i min blogg!

Allt bra annars? =)

sv: skönt att veta !

haft en skön helg?:D

fin bild!

sv: hehe okej, lyssnar bara på musik typ :P

Jaaa :D

Gillar bilden!

min helg har varit seeg :D

tack detsamma :D

sv: jag mår bra , hur e det själv ? :)

sv: okej :D görs?

tack :)

sv: tack!

SV: Varsegod! :)

Inte mkt!

allt bra?

sv: usch ja :O! dock så kan man ju ha tur så att de går över me tiden, de gjorde de för mig men just när man verkligen avskyr en person så är de ju skit jobbigt

Varsågod :)

Allt är bra :) Sj ?

SV ; det var så lite så ,

det är la bra , du då ?

sv : okej , samma typ :)

SV; Härligt! :) skönt med sommarlov snart! :)

sv; allt är bra med mig, med dig då?:)

Hee känns som att jag har sovit bort hela helgen oxå ^^,

Allt bra med dig? :) kram

sv: Tack! :)

sv- oej, jo jag med c:<3

sv: okej vad bra! ja det är bra hur är det själv?

fin bild!!

sv: bara bra tack! dudå? :D

sv' Alltid kul att göra andra glada :) Med mig är allt bra, själv? :) Åh tack själv!

SV: Vad bra! Samma här ;)

Jotack , det är bra! :D



Jättefin bild!

aa :D

Hihi ja! :)

Sv; Nja, tänkte ta och redigera några bilder. ^^

jaa gör inte så mkt :D

när tar du studenten?

Hej!



fin blogg :D

hur är det?:)

min helg har varit asskön :D

Fin bild :)

härligt. jo min ahr avrit bra ^^

gillaar bilden

Vackra sommmarbilder... brukar vara ganska tacksamt att ta kort på blommor.

Finfin bild!

Ha en underbar fortsatt dag! Kramar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback