lite nya saker hade aldrig vart fel!


sakerna är i från IKEA!


Jag hittade mycket saker som jag vill ha, eftersom vi ska flytta och sen så är det bara snevägg i hela mitt rum. Då åker nästan alla möbler bort som jag har i mitt rum just nu. Men jag tänker inte slänga det, eftersom det är nästan nytt!

Har även ätit mat och jobbar en timme och tänkte lägga mig ner och se en film eller något. Försökte planera min vecka med pappa just, men det gick ju inte alls så bra. för han har möte på dom dagarna jag inte vill att han ska ha möte. det blir väl att hoppa över några träningar den här veckan också. men vi får se hur det blir, vill träna fotboll!

Kommentarer

:D



fina saker.

Hihi :D

sv: Härligt att höra! Bara bra här med :)

fin blogg du har! :)

sv: haha ;) inte precis bäst för mig!

Åh fina saker jag har en såndär lampa hehe ;)

-haft en bra dag?

fin blogg! :)

och väldigt fina bilder också!

<3

<3

Gillar hyllan och lampan :D

Hej!



Var med i min tävling: http://mires.webblogg.se/2011/may/utkast-maj-16-2011-1.html#comment



Sorry om du inte gillar reklam!



Kram

HejHej

allt bra? :)

Ja :)

va på stan idag och hittade massor med saker jag ville ha

sv: det är super med mig, själv då? :):)

Din header är as snygg! cool stuff!

Din header är as snygg! cool stuff!

den spegeln hade jag velat ha, vad kostar den? :)

förstog de :)

dags för frågestund på min blogg skiv gärna dina frågor!



min blogg adress står ovan!

Fett snajsiga möbler , stilrent men snyggt <3

Åh, tack.. vad fin och snäll du är som bryr dig även fast du inte känner mig <3 kram

Kika gärna in i min blogg där det bjuds på bilder från helgens bravader :D

Åh, jag älskar IKEA. Främst när man har pengar, annars sitter man bara och suktar på grejerna :P

Hej! Ja nya saker är aldrig fel.

Mycket fint på IKEA faktiskt.=)

dina foton är så himmla fina!

det ska du veta :)

men hur mycke kosta systemkameran? :)

Fin fina möbler!



kram

Fina saker!

Jag sitter och fixar det allra sista innan jag ska lansera min nya hemsida! Vad gör du?



JAG HAR NY BLOGG SÅ KOMMENTERA DÄR!

(tidigare bergvallsfoton.blogg.se)

Kram

sv: ja eller hur

:D

sv: haha eller hur

sv: härligt, jadå ;*)

sv: härligt, vad har du gjort idag då? :)

det ska jag :) som du ser så har jag bytt blogg.

Fin blogg:D

Läs min med!

SV: får kolla upp det ngngång :) galet mkt kommentarer du får! många besökare också antar jag?

sv- okej, jag sov också bra :D

sv: YesBox :)

vad görs? :)

hehe jaa :)

sv: ne inte mycket, skolan o sånt bara :)!

sv: okok, nä inte mkt här heller .P

sv: kan du inte ta dig till skolan? :O

SV: listan på blogg.se's framsida eller? det var rätt många, men jag trodde du hade fler med tanke på antalet kommentarer - det är ju heeeelt galet många :D

Glöm inte att besvara dagens fråga! En ny varje dag! :)

SV: menar bara att jag trodde du hade sjukt många, men dt är klart om man typ för en konversation :D hehe, menar inget illa alltså. gillar din blogg :) gillar att du svarar på alla kommentarer med!

hej :) haft en bra dag?

ska du göra resten av kvällen?(:

SV: Bra att du förstår. Haha, det är väl inget :D Gör nog många eftersom att du ligger på listan :)

En sån lampa har jag ! Händer i veckan ? :)

sv: hihi yes :)

sv: varför? :p

sv: tack! :)

sv: varför gick inte din buss bara för att de var lediga? :o

SV: Allt är bara gött sj? ^^

Kul att inreda ju :D hihi

sv ; jaaaa :(

vad gör du?

hihi, tackdu!

sv: YesBox ;)

allt bra? :D<3

sv: händer i morron? :)

SV: ja dagen HAR varit helt ok! ^^,



kram

Okej vet inte heller. :p

sv- okej, inte alls mycket, Allt bra med dig idag?

Sv: så bra då! :D

sv: haha okej va ska du göra för foto grej? :) jag svarar på kommmenterer :)

sv: hur lyckas du ha så många ? :o

sv: :)

aw, men det är bra <3

sv- okej, jo det är väll brahär med om man inte tänker på att jag kan gå :d<3

sv: okej, jo jag med och sen så ska jag tävla ;)

Oh, snygga grejer. (Y) Vad sysslar du med idag då? ;*

sv: aa :)

sv hihi :) händer i veckan?

Sv: okej :D

jätte fin header btw! (:

:)

Fin blogg! Vad tycker du om mina bilder?

vad gör du då? =)

Sv: Ja, allt är bara bra med mig! Vad gör du då? :)

Härligt :)



Det vita data bordet har jag fast i träfärgat. GRYMT fint :)

Vad snygga saker! =D

sv: aha oke "/

fin blogg ♥

sv: Vad gör du då? ;D

Gör du då? :)

svar: ja! :D

Ju det blev ganska bra dag utom att det regnade xD :P

snyggt :)

Fina prylar!

Jag sitter och svarar på kommentarer en stund innan jag ska kolla på Pirats of the cariibian ;)



Allt bra?

Kram

sv: ganska bra :)

vad gör du? :D

Fin blogg! har frågestund på min blogg. Ställ gärna en fråga :D ska vi börja följa varandra via bloglovin? Kram

Haha bra att du fick en ny då :)

- Jo min dag har varit helt okej! :)

niiice

Vad gör du nu då? kramar <3

sv; vad ska du hitta på imorgon ?:)

Den där byrån har vi och jag kan säga att den är skitfin! :)



svar ja precis ^^

svar: bra :)

Kika gärna in på våran blogg :D

jag vill också ha nya saker! göra om rummet totally :)

ska nog sova :)

japp! :D

Alltid roligt med nytt :)



Jag är tillbaks :)

Välkommen!

Hej söta du, är allting bra med dig?

sv: okej najs :D ne skola, övningsköra å träffa pojkvännen :)

Härliga saker, aldrig fel med ny inredning :)

vad härligt att höra :D

vill också ha massor av saker där ifrån :D

tack så jättemycket, blir fett glad :)

allt bra? ha en fin kväll kraaam

*Svar;*ÅÅ tack :D

haft en bra måndag:) ?

sv; jaarå, så kan det väl vara i humleskogen (;

sv: åh då missade du något :(

allt bra med dej idag?

NY DESIGN PÅ BLOGGEN!

Kika in och skriv vad du tycker! :)

Puss :*

Man hittar alltid massvis med snygga saker på IKEA! :)

byrån suger! har den & lådornas botten är så tunna så dom sjunker ner ;)

Fina saker :)

Underbar blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback