lite små kär blir man


Lite små kär blir man, den är i från Gina Tricot!

Jag har vart vaken länge, men inte gjort något ännu. Måste ta och göra något, annars kommer bara dagen springa iväg som igår. Funderar om jag ska ta med min syster ut och ta lite bilder, men det värsta är att hon är med sina vänner. Så hon kommer inte vilja följa med mig ut, så får hitta något annat som jag kan göra.

Annars har jag inte så mycket planer för min dag, skulle vart skönt att fixa en ny header här i bloggen. Men har verkligen inte ork till att anstränga mig. Nu ska jag gå och äta frukost och sen gå ut i solen, det låter toppen (y)

har ni några planer för dagen?

Kommentarer

sv: jaha då förstår jag :)

åh, ge mig den där plånboken!!! :D

svar: jaså, varför inte? :)

sv : hahah joha du! ^^

jag har inga planer ! ska bara gå i skolan till halv 4 sen dega sönder*

Åh den måste jag spana in! Jag som är ute efter en ny plånbok! ^^

den var snygg!

gillar din blogg :)

Okej, nja typ inte ^^

den var fin ;D

SV: Ja, härligt. Men drog hem precisnär jag kom till skolan igen, nu mår man illa.. :/ <3

sv: Hihihi (a)

svar: okej.. kan ingen skjutsa dig till skolan då?

SV: Nej verkligen inte.. :/ Men när jag tänker efter har jag inte vart sjuk på ett tag.. <3

sv; måste stressa iväg till skolan ^^

// tack! :) Du, det här kanske är lite för mycket begärt men skulle du vilja rösta på mig i den här fototävligen? http://autofokus.blogg.se/2011/may/finalisterna-i-fototavlingen.html :) jag är bild nr 4, skulle bli så sjuuukt glad om du röstade :)

sv: allt bra idag? :D

Haft en skön helg ? :)

Du som rä söt :D

Fin den var!

Riktigt fin faktiskt.=)

Läget idag? :)

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p

Vad snygg den var

ja det funkar :) hur är det själv då?

riktigt snygg :)

vad gör du? :)

sv:inget speciellt!(:

tack hjärtat

japp! :D

snygg!

- hmm man kanske ska ;D haha

sv fixar runt lite :) bloggen oså xd

allt bra?

snygg!

i förmiddags hade jag tvättid och nu ska jag plugga matte hela dagen..

lagt upp mina outfits från veckan som gått..vilken tycker du var finast?:)

http://liborius.blogg.se/2011/may/veckan-som-gatt.html#comment

sv helt okej :D lite trött bara xD

sv: Jo det är bra. =) Själv då?

sv (:

btw var väskan jätte söt

- aha :/ vi har men inte så stor så finns inte så mkt att välja på

ta det lugnt och plugga typ :D

svar: okej, najs att slippa skolan en dag iaf :)

Kolla gärna mitt senatse videoinlägg :)

du är fortfarande lika underbar som förut förlåt att jag typ inte skrivit till dig längre men du betyder fortfarande sjukt mycket för mig sötnos kom ihåg det! <3

Åh så snygg!

ska du köpa den?:d

sv: det är helt okej förutom att jag är förkyld, själv? :)

Oh vad den var fin, vad kostar den?

snygg:)

ja det blir man verkligen. Den är grymt snygg!

kär i den också!:D

oh herregud va fin den va!! o:



haft en bra dag? (:

Kram

Jag gilla den där jätte mycket.. men den är faktiskt ganska liten när man väl tittar i den :(



Haft en bra helg ? =)

satan va snygg den va! :o :D

Massa fin!

Riktigt fina bilder du tar med din kamera!

Skulle du vilja berätta hur man får bilder längst ner i "content"? Vart man ska lägga in koden å så?



Skulle uppskattas! :)

Woow, skitsnygg plånbok!























Follow my on Bloglovin







Trackback