lyckas jag?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

För några veckor sen tänkte jag att jag skulle vara med och försöka vinna ett halsband och lyckas jag? yes, jag lyckades vinna. Vad har hänt? brukar inte alls ha så mycket tur när det gäller sånt.

Så igår när jag kom hem, hittade han äntligen detta halsband. Jag har en känsla att jag kommer använda det här haldbandet ofta. Och det är rikigt bra ju, tycker även att Frida kan få en länk till sin blogg. (läänk)

Brukar ni vinna ofta?


Kommentarer

TEST!

SV. lyxigt, jag vinner häller aldrig §

sv; tack själv :)

Älskar halsbandet !

jag har varit i skolan sen har jag sutit vid datorn, vad gör du just nu då ? :D

kram sötnöt

Vad fint (: Jag har vunnit en gång! (:

Sv; Nej jag gör inget alls fakiskt. Själv? :)

jag vinner aldrig O.o

allt bra idag? :)

Fint halsband :)

vad roligt , grattis!

Snyggt halsband! :D

Sv; ja, fast har inte sett det ännu, för det skickades hem till sverige (:

sv : puss på dig med ! :)<3

sv; allt bra med mig med :>

sv: Yeah :D

Det var så lite så :)

hih, vad gör du? <3

Aa:)Vad använder du för program när du redigerar bilder?:D

mm :(

sv: vinner aldrig, darför har jag slutat vara med och tävla..:]

sv' ja ;( Haft en bra dag? :)

sv: asså var kameran värd alla pengar? :)

Jättefint halsband, och grattis till vinsten ! :D

vilket fint!

va snyggt halsband! :D vart är det köpt?

Jag vinner aldrig :D Så blev förvånad när jag vann en klänning från isabelles.nu :)

Ibland har jag turen och ibland inte :P

Den senaste tiden har jag vunnit glassplitter av Eric Saade, snygg ring och signerad cd-skiva (Eric Saade). Men, jag har även vunnit ett armband, typ i april och den har inte dykt upp ännu, så jag tror aldrig att den kommer!

toppen :D

jag vinner aldrig, eller det kan hända att jag vinner en liten chokladbit på lotteri ibland, but that's all ! :)

Skit fint halsband :)

vilket ballt halsband :)























Follow my on Bloglovin







Trackback