några saker du kanske inte visste om mig


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

- bruna ögon, om jag ska vara ärlig så är bruna ögon det finaste jag vet! min lillebror har bruna ögon och, blir alltid lika kär i hans ögon. det finns andra fina färger också, men brunt är något jag alltid kommer att gilla.

- snygga bilar, när jag var mindre gillade jag alla bilar. men nu när jag har lärt mig något eller lite om bilar så har jag hittat en as snygg bil som jag vet vad den heter. opel calibra, en as snygg bil tycker jag. men det kommer ändra sig snabbt om ett tag kommer jag hitta en annan snygg bil som jag vill ha.

kommer bara på två saker just nu, berätta något jag kanske inte vet om er.

Kommentarer

Svar; Ja det är bra med mig, hur är det själv?:) Bruna ögon är sjukt fint, skulle vilja ha det för en dag!;D

Sv: Okej, så skönt!! :)

blåa ögon dör ja för :)

- oki! E min design rosa elelr blå nu?

- oki, bra! det hade varit strul med den så den avr blå ettag. vgd?

Precis :)

sv: typ ingenting tänkte snart hoppa in i duschen!

men tänk på att inte skriva kommentarer i frågestunden om det inte är frågor!

Sv: bara bra! :)

Det finns många snygga bilar nu!



kram

söt bild! :D

Vad kul att du är med i Dagens Blogg hos mig. Vinnaren utser jag imorgon! Lycka till!



Glöm inte: Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen på din blogg, eller om du kommentarer flera kommentarer med "Jag är med". OBS! Det är inte ett måste.

åhh jag älskar blåa ögon, det är vackert!



sv: aaww <3 ;>

Vilken fin bild gumman !

Sv: Härligt, allt är bara bra med mig :D haft en bra helg?

sv: men dom har ju varit i två lag nu, och martins lag vann så en av dom i deras lag fick en immunitet :) förstår inte riktigt varför dom valde martin, han har väl typ näst minst chans att åka ut iaf?

sv: lugnt!

hade ju inte skrivit det i inlägget så ganska svårt att veta!

Ja, fin bild :)

sv: avd bra :)

allt bra? :D

Bruna ögon är verkligen fint och det är kul att titta på snygga bilar! Dock kan jag inget om bilar eller märken.

fin blogg:)

allt bra med dej?

kram

fin blogg:)

allt bra med dej?

kram

bruna ögon är så fint!



sv; jo tack det är bra, hur är det med dig ?:)

aaah verkligen :p

Ha en bra kväll sötnos!

sv; det har de :d

sv. Det är bra med mig med :)<3

Hejsan, vad gör du ?

Sv: Sitter och gör skoluppgifter.

Söt bild ;)

så lite så :)

Aa precis! Och att datum och tid står under ;)

sv; Det är bara bra tack! :) hur är det med dig?

fina ögon!

Jora ;) <3

Hej! Nu har jag slagit upp portarna

till DesignRåd.blogg.se

där du kan lära dig om bloggdesign/photoshop och mycket mera!



Bli en av de första att kolla in den nya designtips-bloggen! ;D

Btw grymt cool blogg :)



http://designrad.blogg.se

sv; naw vad söt!

Det är ju nästan som du har ;)

Sv: Tack! ;)

sv; Härligt!



Jag älskar också bruna ögon, min pojkvän har det och det är jättefint! :)

lite grejer om mig:

- jag är både höger och vänsterhänt

- jag ÄLSKAR kent

- jag vill bli fotograf



och ja, finns massa mer :D

Sv; svarar på komentarer. vad har du gjort idag då ?

Sv: Okej vad bra det då, jodå det är bra med mig med, segt med söndagkväll och måndag imorgon. Har helgen varit bra?

Nej faktiskt inte, jag glömde kolla från första början så jag ville inte hoppa in mitt i. Du då? :)

jo de är bra :D görs?:D

Ja okej! :)

Sv: Okej vad bra, skönt att höra jo min helg har varit toppen den med. Segt med söndagskväll bara :( Några planer för veckan som kommer? Kram

tv :)

sv; jodå, det är bara bra med mig! :D

sv: kan vara trevlig ibland också

japp ;)

sv: okeii :) idah va ja med en kompis :)

sv: okej :D Kollar lite tv. Söt bild :D <3

utländska killar dör jag för! brunögda, brunhåriga och ett grymt pigment, fast inte för mörkt ;D

sv; Ja! Dom är så fina :)



Ja, jag ska välja media, antar jag :) Går du media?

tack (:

ja :D vad gör du? :)

Ja precis :)

Vad händer i veckan?

sv; tack! :)

sv: Tack så mycket ! :D

sv; hihi vi var ju dock inte seriösa på bilden men tack iallafall :) kram

sv; Ja det försår jag! Vad får ni göra och sådär då? :)

haft match någonstans i finspång :)

bara bra!

Jag har bruna ögon ... men har alltid vilja haft blåa .. för då skulle jag ha kunnat färga håret blont :)

Oki! ;)

sv: jaah :D

håller med dig om att bruna ögon är skitsnyggt! :) Spc på mörkhyade och mörkhåriga :D

Fin bild!! det är alltid lika spännande att läsa sådant man inte vet om folk! =)



Något du kanske inte visste om mig: Jag är kortast i klassen, haha. Är bara 1.55 meter..



SV: Håller med, Veroncia är såå grym! :D Vilken är din favorit av hennes låtar? =)



Tack, fick en bra kväll! =)



Japp, så är det! ;D

vad gör du? :)

Jag gillar också snygga bilar! =) Fast det känns säkrare att köra en billig bil där jag bor. :P

svar: haha ah, kanske ska göra det :D

sv: okej :) om du frågar mig så missade du inget :P eller jo de var la röstningen som var lite spännande men inte resten :P



haft en bra helg :)?

Sv: varse ;)

fiin blogg du har :))

ah :D

Tack ändå!

Håller med, bruna ögon är jätte fint!

okej ;) ska plugga :)

sv; Åh, det låter så himla kul! :) Åh jag har ju ett år kvar i grundskolan :/

sv: :)

gör du då? :)

Var det rätt låt som vann ESC 2011?

sööt bild! :)

sv; hehe <3

du har jätte fina bilder i din blogg :D



hur mycket kostade din kamera? <3

sV: åh de låter najs :D



jo min helg har faktiskt varit väldigt bra med :D

Fin bild! :)

ska se big brother :)

Sv. tack, ha en bra kväll :D

Jo det är bra, med dig då finaste? :)



sv: vad görs? :D

fin mun du har :p

Hej!

Har nu frågestund på bloggen..

Ställ gärna någon fråga :)

här: http://ampii.blogg.se/?tmp=15203430

KRAM (L)

Fin bild :)

sv: okej samma, ska hålla på lite med en design nu haha :D

jag tycker också bruna ögon är super fint! eller rikitgt knall blå, typ som havet utomlands du vet? :D

:)

Jaa allt är jätte bra med mig självdå? :)

görs? :D

det är det också haha :d

Behöver din hjälp, ska jag eller ska jag inte?



Klicka in och säg vad du tycker: http://angelica.blogg.se/2011/may/ny-bikini.html#trackback

fin blogg! :)

sv. sen finns det ju blonda och blåögda killar som är sjukt snygga! :)

Sv: Ja okej, vad bra. Blir skola för mig med,plugg och dans har uppvisning nu i helgen som kommer.



Hoppas du får en trevlig söndagskväll? Kram!

Själv är man inte alls intresserad av bilar ;)

Men ställ gärna en fråga till mig i min frågestund :) snälla !

Jag kikade in för att önska dig en fortsatt trevlig dag!

Är det någon speciell du hoppas ska vinna då?

ja! :D

Fin! :)

Bruna ögon är fint :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

SV: Tack detsamma :') Skit fin header!! :D

vill du va med i min veckansblogg?

gå in här och anmäl dig:)

http://jjohannabertils.blogg.se/2011/may/veckansblogg.html#comment



/johanna

sv: hihi :D

Nu har jag utset 5 vinnare,kika in och titta om du var en av dom 5 http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/5-vinnare.html#comment

Hihi ja jag fixade det ;)

jag med! :D

sv. jaa! :)

följas via bloglovin:)?

sv: allt är bara bra =) hur är det själv?<3

ur welcome :p

sv: håller med :D

Sv: Okej, det låter bra. Jodå jag tar det lugnt och dricker lite te just nu, super mysigt! Kram

allt bra annars ? :D

fin bild :)

sv: jadå :D

SV: Hihi :) Allt bra? :) <3

sv. tackar! :)

sv: japp :D vem tror du åker ut ikv? :)

vet du inte om du vill följas via bloglovin?

Bra :) , vad har du gjort idag då?

it's good :)

taggad för en ny vecka? :D

SVAR: Tack för din kommentar, har bara fått positiv kommentarer om bikinin, får nog ta och köpa den :D Hihi

trodde du gjorde bloglovinbyte med tanke på dina premmisar;)

samma här inte gjort så mycket idag bara

en vanlig söndag :)

sötis :)

sötnos

söt bild :D

Haha :)

okej :)

jag vet faktiskt inte! :O

SV: Så bra, det är toppen! :) Gjort något speciellt idag? :)

godnatt tjejen! :)

alltid ;D

så lite så :))

Händer imorgon då? :)

Hejsan!

just nu är "veckans blogg" uppe i min blogg.

anmäldig & ta chansen att vinna och synas bland alla mina bloggläsare.

ha de bra puss!

sv: varsegod :D

sv; härligt! jo allt är bra här med(:

<3

SV: Okej, jag har vart på dop och sedan suttit i bilen i 6 timmar.. -.- :) <3

godnatt :)

:)

sv: okej same here ;P

planer för morgondagen? :) <3

händer imån då?(:

TJA! Läs detta! :)



Jag ska för första gången dela ut valfria fjäderörhängen som jag tillverkar själv. Smyckesmärket heter Live Loud! Och jag vill att du går in och gillar Live loud på Facebook. www.Facebook.com/liveloudbyzabina och kommentera valfri bild på valfritt örhänge! KÖR!

ja! :)

Sv: Jag mår toppen, durå? :)

sv; ja de är gött!GODNATT :D

waah vad fina bilder >_<

http://moalindback.blogg.se/2011/may/en-fraga.html#comment



Tack för hjälpen!

God natt! :) <3

guud , många kommentarer :P

Hehe roligt att det finns nån mer som gillar opel calibra, helt klart snyggaste bilen! (Och för att skryta lite så äger jag en) ;)

Jag har bruna ögon. Vi kanske kan byta ? :'D <3

älskar din ögonfärg!

själv har man bruna :( hihi























Follow my on Bloglovin







Trackback