när ska ni börja inse?

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hemma från en helt okej dag i skolan som alla andra dagar denna vecka. Dom har inte vart dåliga, men dom har inte vart bra heller. Skönt med helg nu, precis vad jag behöver koppla av lite efter en jobbig vecka för min del.

Idag i skolan har vi tagit lite bilder och även haft gympa, den roligaste gympa lektionen på länge.. Mer har vi inte gjort, nu när jag kom hem har jag vart ute och tagit lite bilder på min lillasyster och försökte ta lite bilder med reflexskärmen, får se hur dom bilderna blir. Kan inte lova super bra bilder, efter som vi var bara två.

har ni haft en bra dag idag?

Kommentarer

fin!

SVAR jaa jag älskar det :D

samma :)

sv; okej :p aah, min dag har varit bra. Vad hittar du på just nu då? :)<3

fin bild :)

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg? då tycker jag du ska ta chansen att anmäla dig på min blogg nu! Regler och hur du gör för att anmäla dig finns på det här inlägget: http://sofiegotthold.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment

sv: är sjuk men annars är de bra!=)

jag har haft en bra dag, har du? :D

Så fin bild :)

jäklar va duktig du är på att fota!! :D <3

sv. jaa :D härligt! <3

sv: har du mer än ett objektiv :)?

sv: duuu! :)

ställ gärna frågor i frågestunden :)

trevlig helg!

tack! :)

vad gör du? :)

sv: jo det är bättre nu, har varit sjuk i veckan med feber!:/ får bli lungt i helgen!:) har du några planer?



valborg var rätt kul, men tror jag började känna av febern redan då för var lite hängig...men maten var god!:)

HIhi aa :D

sv vad händer i helgen?:D

svaren från frågestunden är nu uppe! :D

Jag har haft en jättebra dag :) Skönt att det är helg nu också! :)

sv; nej har bestämt mig för att ta det lugnt denna helg bara så allt blir bättre (:

Får vi se sen hur bilderna blev?

Så nu är Vinnarna uppe angående KLURIGA GÅTAN! :)

Kolla in om det var du som hade rätt svar:

http://tessolsson.webblogg.se/2011/may/svar-kluriga-gatan-2.html#comment



kram!

göres?

Fin blogg du har! :)



Gå med i DAGENS BLOGG-tävling!

Vinnarna lottas ut imorgon!

Direktlänk:

http://tessolsson.webblogg.se/2011/may/dagens-blogg-2.html#comment



kram!

sv: tack så hemskt mycket finis :D

ja :D

SV: Japp ;)

sv; okej :P jag gör inte heller så mycket. vad är det dåliga med dig vecka? :S<3

Okej, najs! :D

Hejhej kära bloggläsare. Har en fråga just för dig!

Detta är frågan: Vilken färg tycker du jag ska köpa (adidas väska) Rosa eller Svart? Vilken färg är snyggast eller passar mig enligt dig? Svara detta gärna på mitt senaste inlägg, angånde de här :) Tack o Hej Leverpastej! :D

kan man ställa in slutar tiden (?) ? :)

Alltså jag vill fota hoppande hästar :P

sv: så lite så:D

Hejhej kära bloggläsare. Har en fråga just för dig!

Detta är frågan: Vilken färg tycker du jag ska köpa (adidas väska) Rosa eller Svart? Vilken färg är snyggast eller passar mig enligt dig? Svara detta gärna på mitt senaste inlägg, angånde de här :) Tack o Hej Leverpastej! :D

haha, vad ska jag köpa?:D kommer inte ihåg -.-

Vilken underbar sommarbild! :D

Förövrigt så älskar jag din blogg, sååå galet fina bilder. Ha en fin helg, kram Matilda :)

haft en toppen dag, själv då?

sv: jadå, själv? :)

jag har ju som du har med en kamera i menyn som är en länk, men min kamera får inte riktigt plats. tror du att du kan hjälpa mig med det? (a) <3

Fin bild =)

hejsan! :)

Har Länkbyte på bloggen. ;)

Vill du ha länkbyte med mig så kommentera inlägget! <3

Skrolla ner ett inlägg så ser du...



Kram!

tack ;D

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg! Vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-fredag.html#comment,

kram =)

:D

Ha en bra kväll :D KRAM!!!!

Nu är det fredag - helgen väntar , är det inte underbart ? ;D man ska väl vara glad då?!

Det låter som en bra dag!

SV: Dags att börja ;)

Fixar mig, ska dra ut snart :)

vad gör du?

Hej! nu har ja en tävling på min blogg där du kan vinna en ear cuff :) är detta något för dig? kolla in min blogg! :D kram

sv: okej, svarar på kommentarer bara! :)

Allt är bara fint :)

jo jag måste.. :/ men jag uppdaterar ifall du skulle vara intresserad!

svar Ja det vore nice!

fin bild :)

kan du inte tala om i ett inlägg hur man fotar med en reflexskärm och sen utan, vad skillnaden är? :)



svar: ja, jätte mys! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback