ni kan gilla mig på facebook


Det här är min sida på facebook, där du skriva och ha kontakt med mig. Om man nu skulle vilja ha kontakt med mig och ha lite koll vad som händer i min blogg. Alltid roligt och se när någon skrivit i min logg eller något.

Men nu är det bara jag som ska skärpa mig lite, har vart usel på att uppdatera på den här sidan. Men har fixat lite och är mer taggad den här gången. Jag ska vara inne på den här sidan lika mycket som jag är inne på min egen facebook, och då lär jag kolla till den flera gånger per dag. det är jättebra tycker jag, gilla om ni vill. (tryck här)

Har även försökt fått lite ordning på min sida jag jobbar med, men lyckades inte så bra. Får ta och jobba med den i skolan istället! Så nu är det bara jag som ska orka och börja plugga och sen känner jag mig rätt klar för dagen.

Tack till er alla som gillar min blogg på facebook och följer mig på bloglovin.
Men missa inte tävlingen!!

Kommentarer

Kul med en bloggsida på facebook =)

gillar redan din blogg på facebook! :D <3

sv: hihi yes! :D

<3

okej ^^ Men asså TÄNK OM :O

Vad skulle du gjort om du bara hade denna vecka kvar att leva??? (oj va de låter hämskt)

SV: Awesome :D haha jag gör inte så mycket typ >_<

svar: ja! :D min blogg finns också på facebook om du vill gilla ^^

svar: Ingen reklam i min blogg tack.

hur mår du ? :)<3<3

Anmäl dig till månadens blogg nu!!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/may/manadens-blogg.html

Aw, yes! Vad ska du göra idag då?

kramar <3

=) Allt bra idag?

fan vilken sjukt mysig blogg du har. ska lätt både gilla och följa dig... lust desamma?



http://www.facebook.com/pages/knivesandpensbloggse/187110708002745 på fb :)

lite halft nere :(<3

Åh vad duktig du är :o Vad ska du plugga då?

Jag ska packa ner massa saker i flyttlådor innan jag ska på bio :>

skola, å sen bara chilla :) själv? :D

Sv; jag tar det lugnt, hur mår du idag då? :)

Vill du svara på min fråga i mitt inlägg? Vilken är din favoritgenre i film? =)

sv: haha vi kommer äga stranden ;)

fast, vi skall nog inte ha för höga förhoppningar :o

nej mena massa strul inom familjen oxå :/

aa

va har ni för väder

Rösta vilken du tycker jag ska teckna!

JUSTIN BEIBER eller BRUNO MARS?



ska gilla din blogg! :)

sen massa jobbigt me killen :)

okej, jag ska börja plugga nu, men jag kan inte :p

sv- okej, hoppas jag vinner då da ;)<3

sv: tack så mycket :D det samma

sv- jaadu det gör jag alltid, vad gör ud?

svar: yes! :)

ja :D

sv: wiih :D

men de är ingen fara sånt löser sig förr eller senare :) hur gåre för dig me killarna ? :)<3

sv: Kan hålla med dig till viss del haha. Om man ser en skräckis jättejättesent på kvällen, och dessutom när alla har lagts sig. då, då äre bannemej inte kul ;)

jätte snygg blogg !

fina färger också ahah :-D

älskar ljusgrå. :-)

skola och träning typ! :)

allt bra idag?

SV; bara bra, själv? =)

back on track! - http://moalovgrenn.blogg.se

kika gärna in! ♥

Hej och förlåt för extremt sent svar.

Hoppas allt är bra med dig och att du får en fortsatt bra onsdag! :)

Kramisar!!!

LOVE YOUR BLOGG :D

sv: ja:Vad gör du idag?:D

va najs :)

ska gilla dig! :D

svar: najs! :D

göru nåt skoj, eller har du tråkigt som jag har?

tack ;D

sv: jaha duktiG DU ÄR:D

sv: allt är toppen! hur är det med dig då? :)

Varför är inte det bra ? :)

sv: hihi! ska du hitta på något i helgen? :)

sv: skola, träningar :)<3

sv; jo med mig är kanon ! :-)

själv ? :-D

sv; kanon ! :-D

vilka skor tyckte du va snyggast av dom två som visas ? (-:























Follow my on Bloglovin







Trackback