nivå tio där vart du, nu är du på nivå noll igen


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kvällen blir rätt chill, tror jag ska lägga mig ner och bara se på tv eller en film. Orkar inte göra så mycket mer, inte allt taggad att göra något annat! Men det är så det ska vara på söndagar, man ska bara ta det lungt.

Just nu känner jag att jag inte humör, mår inte alls så bra heller. Har just ätiti mat, eller pappa fick tvinga i mig mat. I fredags åt jag mat med Emma men annars har jag bara ätiti nudlar och det är inte mycket på en hel helg. Ibland kan det bli så här, men jag vet varför jag inte kan äta och jag känner att just nu finns det inte så mycket att göra åt saken. Får helt enkelt hoppas att allt släpper sig och att jag kan börja äta normalt imorgon igen. Men jag har iaf fått i mig lite mat och det är ju bra!

Har ni gjort något mysigt på morsdag?

Kommentarer

TEST!

dagens blogg är utsedd!



http://cutielollipop.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-11.html#comment

fin tårta :)

hur har din söndag varit ?:)

:)

sv: ingen orsak <3



gott!

Jo det är bara bra, sjå? :)

sv: usch då är de inte så bra =/ men går de bara inte att ignorera personen helt?

:)

sv: vad ska du göra i veckan då?:)

Fin bild !:D<3

fin bild som vanligt !:D<3

sv: ja :d hur har helgen varit?

sv; ååh vad härligt & tack så jättemycke! :)



kul med media ?

Jag firade morsan och fick blommor själv senare på kvällen av min lillkille :D

sv; tack :)

gjort idag då?

sv; ååh härligt & tack så jättemycke!! :)



Kul med media?

Inte mycket, du? :)

:)

Händer imorgon? :D

sv: åh ännu värre! men ja vene va ja ska ge dig för råd då faktiskt =/ hoppas iaf att de löser sig

SV; Ja verkligen! :) när får du sommarlov då? :)

söt tårta! :D

Sv; Ja ! ;D

sv; först var jag på examens fest och sen blev det häng med en kompis :)

sv: har du haft en bra helg annars då?

bra då :D

- Så kul att du är med och tävlar om ear cuffen =) Om du vinner lär du märka det via ett mail i veckan.

Haft en trevlig helg annars? :) kram

sv: okej :D jo ganska bra, varför bara okej?

Fiiin tårta. :)

Lika god med?^^

Hehe okej ;)

sv: okej de låter najs :)



jo min helg har varit jätte bra :)

Sv:

Vad gör du? :)

kram

btw, snygg tårta! :D

sv: okej, jag ska till Danmark:D

Sv: jodå:) smaskig tårta!

Jag lyssnar på musik och kollar facebook :)

Japp, har du gjort den? :)

kram

jaaa! förstår det! :D

sv: jaha okej "/

=)

geee mig en bit :D en stor en

vad gör du ? :)

sv' härligt! :) haft en bra helg? :)

allt bra med dig ? :))

sv: Hihi vad bra :) det är bara bra själv då ? :)

Wow :P

sv; okej! nä inget heller(:

sv:Lungt söt <3

ja :D

sv: ja verkligen!:)

sv: ja verkligen!:)

jo bara bra :D sjdå?

god tårta :D

Hur har din helg varit?

tårta :D

sv: allt är bra här :) själv då?

sv: okej :) görs?

sv: Varsågod! Jo, det är kanoners:) Själv då?



Ja, det var det verkligen!:)

Mm såg riktigt gott ut ju! :)

sv: jaha, en dag innan mig :)

Vilken fin tårta :)

hej! :)

skulle vara grymt om du kunde vara snäll att rösta på mig här, jag är nummer 9:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



skriv en kommentar i min blogg att du har röstat så

kommer jag att länka dig i ett inlägg senare, puss på dig!

sv: Härligt :D! det är toppen :D

sv :D

alltså vi MÅSTE hitta på något snart :( <3

sv; Tack så mycket :)



åh så gott! har grillat och umgåtts med nära och kära :)

Mums va gott det ser ut! :)

Härlig blogg, fina bilder o så.

Lust att lägga till varandra på bloglovin? :)

Mums vad gott :)

gott :)

Gott med tårta, den ser riktigt god ut! Har du gjort tårtan? =) Usch då, vad jobbigt att du inte vill/kan äta. Hoppas det blir bättre i dag.



SV: aah, eller hur?! Så slöseri med tid egentligen, lärarna har väl för dålig fantasi o kommer inte på ngt mer man kan göra på lektionerna dessa veckor innan sommarlovet. hehe xD.



förstår att du oskcå vill, det ska bli jättekul att åka på språkresa. Japp, du kanske kan åka nästa år? Hihi, oj då, ska inte prata mer om språkresan om du blir avis då xD.

ÅHHH ser galet gott ut!!

Va god den såg ut! ;P

mums vad gott! :)

Åh vilken underbar tårta! För övrigt så har jag precis samma kamera och objektiv som du ;D

fin blogg

allt bra annars? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback