nu blir det att planera flera veckor framåt!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

tack så mycket, http://www.personligalmanacka.se/

Jag blir alltid lika glad när jag får post, som igår när jag kom hem från skolan så var det post till mig. och äntligen hade min almenacka kommit. jag tänkte först ha en bild på framsidan och baksidan, men kunde inte välja vilken. men jag blev super nöjd med den och ska börja planera mycket nu och se till att skriva in allt!

Vill även påminna er om fototävlingen där ni kan vinna en reflexskärm, jag utser några bidrag på måndag men ni kan bara anmäla tills den 22 maj 00:00. Jag kommer även ha flera tävlingar snart för er som kanske inte vill vara med i just en fototävling.

följ gärna min blogg om du gillar min blogg.

Kommentarer

bra med almenacka :)

Allt bra idag?

Tack så mycket!

SV: Jo bilderna blir suddiga om man förminskar/förstorar dem direkt i bloggen, haha! Men kolla din content och se vad du har skrivit som bredd :D Så stora kan ju även bilderna vara som max!

åh, har du vunnit en sån almanacka, eller har du beställt? :D



svar: precis! :) fast jag skiter nog i att lägga upp den elaka kommentaren.

tack gumman! :D

svar: nu fattar jag inte, ja, det gör man, men iaf, förklara lite bättre, är ju lite smått trög ibland, haha x) najs :D

Det är toppen!

Händer idag?

SV: Okej fixar i den storleken så kommer jag med ett bidrag snart! :D

jätte fin bild! <3

Fin blogg=)

vad har du gjort idag da? :)

Fira min mormor! :)

Ha det så kul!

sv' snart ska jag åka och träna sen ska jag kanske åka till en kompis :)

Sv; tack så mycket :D



åh fusk med en kalender! vill med ha en :p

okeej, det låter bra! :)

svar: att jag struntar i att lägga upp den elaka kommentaren på min blogg.

:) händer ?

SV: Ja! Men du behöver inte dra ut den om du laddar upp bilden i t.ex. 1000px i bloggen. För bilden förstoras inte utan håller samma storlek! Jag brukar publicera mina foton i storlek 800px (storleken jag gör i ph) så laddar jag upp dem i 1000px på bloggen så blir de ändå lika stora! :)



yees ;D

SvaR: Ja!:)

svar: det tänkte jag också + att jag vill inte ha massa elaka kommentarer och skit i min blogg, jag kallar min blogg för fotoblogg om jag vill, jag skiter i att har en kompakt kamera, den kan jag ta bra bilder med iaf!

Sv; får man fråga vad den kosta? :)

svar: precis, tack! :D

Sv; inte så billigt ju :d

svar: varsågod! allt bra med dig ? :D

Sv; sant (:

Lycka till med planeringen! :)

Ja :)

Allt är bara fint med mig =) Sj?

:)

Vad ska du göra i sommar då? :)

Haha :)

tack gumman

Okej vad kul:D



Jag ska vara med min kille :)<3



Kram

Hoppas att du får en bra dag :)

Vad ska du göra i sommar då? :)

svar: :D

najs :D

:)

sv: :)

Jag ska också jobba, sen ska jag såklart vara med familj och vänner o ha en riktigt skön sommar!:)

Tack :)

SV: Tack så väldans! :D

ska du göra idag då

Ja massa mys:) vi ska typ på bio och så:)

Vilket gymnasium program går du?:)



Kram söt<3

svar: har nyss duschat, du då? :)

Läs min blogg: heyyouth.blogg.se :)

skulle du kunna länka till tävlingen för jag hittar den ej

Härligt att höra =) kul med en personlig almanacka =)

riktigt riktigt snygg är du & din blogg också för den delen.. Hoppas allt är bra med dig (:

Checka gärna min blogg <3

SV: Okej :)

kul!!

Haha, det är alltid kul att få post ju :P

Så länge det inte skulle va räkningar ... ;)

Sv: okej måla naglarna nyligen :)

sv: mmh :) allt bra då? :)

hjälp mig vinna genom att klicka in på länken och gilla min t-shirt :D din röst är guld värd! http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-mind-like-an-elephant

fräckt med ditt namn på utsidan, så du vet att det är din om du tappar bort den :D

- nice!

- nice!

Sv; Yepp :D

svar: härligt! :D jo det är bara bra :D

Sv; Vad bra ^^

Jätte fin & bra blogg!

Fråga till alla läsare på bloggen, tacksam för svar.

Kram!



http://ddanni.blogg.se/?tmp=21163951

Kul :)

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

Åh, älskar almanackor ^^

Har en skitsöt rosa filofax :D Har med mig den nästan överallt ^^



kramar <3

Låter både bra och dåligt det där ju :)

Har du tänkt på att du fortfarande har tomtebild där nere i bloggen :)?=

är det en sån som man designar själv ? kan du inte visa hur den ser ut inuti oså ? :D

åh har också en personlig amlenacka, grymt :)



sv: hihi aa:)

Kul med en personlig almanacka!

Jag har en sådan också, men med eget motiv. Du vet sådär att man laddar upp ett eget foto som fram och baksida? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback