nu börjar det närma sig att flytta

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det onsdag, fast det känns som en söndag. Men det är även den första juni, jag känner bara att sommaren kommer närmare och närmare. Är det inte underbart? så sjukt taggad till sommaren, är här. Idag händer inte så mycket, ska hjälpa till att flytta. För på lördag ska vi flytta nästan allt, men mina saker börjar vi redan med imorgon och torsdag. För jag måste nog jobba på Lördag och hjäper jag inte till så kommer mina små syskon bli sura på mig och det förstår jag.

Men jag lovar jag hör av mig så fort jag kan igen, ska inte flytta hela dagen/kvällen. Men då vet ni vad jag ska göra idag, nu vill jag veta vad ni ska göra idag. Vad har ni för planer? Ligga ute och sola, eller går ni i skolan/jobbar?

nu ska jag sova, vi hörs imorgon.

Kommentarer

TEST!

Nu tar jag en liten paus, men hoppas vi hörs igen om en vecka!

Kram på dig :)

Fin bild :)

allt bra med dej ? :)

Ja :D

ska det bli kul att flytta? :)

sv- jaa, det är det. Vad gör du?

Nämen vad spännande med flytt, hur känns det? :)

allt bra idag? :)

God morgon =)

sv: absolut:D

SNYGG BILD!!

om du inte redan har röstat på mig i den här tävlingen skulle jag bli sjukt tacksam om du ville rösta på nummer 12 här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

för jag vill så sjukt gärna vinna! alla som röstat på mig får en länk :)

idag jobbar jag hela dagen tyvärr :p

Syrener e så fin :)

Vart ska du flytta och flyttar du själv eller med någon? :)



SV: :)

fin bild =) allt bra ??

svar: okejdå, vad hade du tänkt flytta då? :)<3

nu är jag verkligen trött.

För det var en hård dag på praktiken igår :(

Så idag blir det säkert en dag till som är hård.



Annars är det bra.



Vad ska du hitta på idag?

Måste säga att du är väldig bra på att fota.

Jobba för mig=)

sv: okej :)

vad görs? :)

fin bild, nu märks de att sommaren har kommit :)

sv: jotack jag mår jättebra :) kram

Vilken fin bild :) Jag är sjuk, så jag skall vila...Lycka till med flyttandet!

härlig blogg :D

Vart ska ni flytta ? :)

Härligt header du har!

Hej, din bloggdesign är jättefin tkr jag <3

sv; tack så mycket! :)

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt än faktiskt. Ska du göra något roligt nu i sommar då? :)

Nej, har gjort det ett litet tag nu. Det är kul, men klurigt att få idéer vad man skall blogga om bara :)

härligt, jorå samma ;)

SV: Åh man tackar, fotar med en vanlig 500krs kamera, med olika inställningar förståss! :) men ska nog få en kamera till födelsedagen. :)

svar: förlåt, glömde läsa, det va så snyggt så jag glömde, förlåt :)

Ha en fin dag i solen :)

Vad jobbar du med?=)

Mysigt att flytta :)

Åh, bära möbler är ingen höjdare =P























Follow my on Bloglovin







Trackback