ny vecka, men nya saker!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är det en ny vecka och jag har nästan planerat hela veckan, men finns ännu små saker och göra och allt är inte helt säkert ännu. men det är en början iaf, idag börjar dagen med skola och sen tandläkaren sen blir det nog bara att ta det lungt på kvällen.

På tisdag har jag lite träning, som jag ska se om jag kan ta mig till och försöka komma hem. har även skola på dagen imorgon. på onsdag är vi lediga, men vi har nationella prov i engelska på onsdag och då måste vi till skolan. på torsdag har vi träning och skola det är samma på fredag också. i helgen vet jag inte vad som händer, men jag vet att min lillebror fyller år iaf! nu ska jag fixa mig och dra till skolan, hör av mig senare efter jag slutat skolan och vart vid tandläkaren.

ha den bra dag i skolan, jobbet eller hemma
vad har ni för planer i veckan?


Kommentarer

va kul! säger till sen när vinnarna är utsedda :) hoppas att du får en fin dag idag :)

åhja! :D

fin bild!

sv: okej, ska alldeles strax gå till tåget ! :)

tack så mycket :)

så lite så! :)

svar; skola och sen kanske plugga med en kompis^^

tack gumman

godmrogoN:D

sv; hehe :D

god morgon! allt bra? :D

Sv: ah allt bra idag? :D

Ha en bra dag :)

svar: bättre det än att hela kameran är sönder iaf, om man ska tänka lite positivt :)

sv: hihi:D Hoppas att du får en fin start på veckan iallafall då. Ha en fin dag! ♥

sv: det är bara bra!:)

vad gör du? :D

Nu är vinnarna uppe från veckans blogg tävling. Kika in och se ifall det blev du ;) Anmäl dig även till den nya omgången som är uppe! Kram

fin bild :) haft en bra helg?

okej, va me pojken igår:)

sv:okej:D

Sv: Allt bra då?=)

Svar: Okej, härligt :) Här har det kommit någon enstaka nattskur, annars har det varit fint väder. Men nu börjar det bli molnigt. Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

denna veckan ska jag förbereda till min lilla systers student känns stressigt vi är ju redan i maj månad hehe. Själv då ? kram

sv: härligt!:D

sådär faktiskt, är sjuk.. :/ och är sjukt stressad så min dag var sådär faktiskt. kram !<3

Härligt!

Fin bild!

skolan :)

Vitsippor är så himla fint!

- okej :D

jo de är bra med mig! <3



har du studiedag idag? :)

tack så mycket! :)

sV: va är de för fel på kameran då :)?

sv: härligt, jara allt e najs :D

hej!

de skulle va jätte kul om du ville följa min blogg via bloglovin :]

svarar på kommentarer:)

det är bra här med :D

ska du göra något roligt i veckan då? :)

min valborg var jätte skojj med grillning haha :) sj ?

Härligt :)

svar: bra :D

sv: tack :D

sv: haha jadå!:)

allt braidag ? :L)

Bara okej?:O

Min var super, dock var det lite kallt:O

fiin bild!

Hejsan, vad gör du ? :)<3

är sjuk men annars är det bra :)

sv: vad kul! med mig är det bara superduper!

kram

sv: tack :D jag tar det lugnt bara eftersom jag är sjuk :/



fin bild!

Gå in och kolla om de va du som vann!

http://eliindskog.blogg.se/2011/may/vinnarna.html

Om du inte vann så kan du vara med i nästa dagens blogg! och även om du vann kan du vara med igen! Förlåt att jag utsåg alla vinnare så sent.

jättefin bild :)

ojdå, too bad :(

hatar tandläkaren!

Allt bra idag? =)

va kul!:D blev det gott då?

Hoppas det gick bra hos tandläkaren.=)

fin bild :)

sv; jo fan bra att doppa sig i choklad :D























Follow my on Bloglovin







Trackback