pannkakor är alltid gott!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag vet att jag inte är så omtyckt av mina läsare när jag lägger upp mat bilder, hihi förlåt! Åt just pannkakor med min lillasyster, eftersom pappa inte var hemma fick vi fixa det själva. Ikväll finns det inte så mycket att göra, om jag inte somnar tidigt ska jag försöka sätta mig och jobba med samhälle, känner lite panik när det gäller arbetet!

- Alla blir lika paff när dom får veta, att jag hatar att äta mat när folk är i närheten. Jag klarar av att äta mat hemma hos min familj och släkten. Men det är lite svårt att äta mat hemma hos mina vänner, dock vet jag inte varför. Jag tycker det bara är jobbigt och att folk ska se på mig när jag äter. Men att äta i skolan eller ute på en restaurang, är inte lika jobbigt. Jag äter helst inget om jag inte behöver, kan gärna hålla mig ett par timmar istället för att äta hemma hos vänner. (dumt?) kanske det, men det är så det funkar just nu. Det blir nog bättre någon gång, när jag känner att det inte är jobbigt längre!

Vad har ni för planer för kvällen?
följ mig via bloglovin
och glöm inte tävlingen här under!

Kommentarer

- bra med mig, vad gör du ? :) <33

allt bra med dig ? :D

- jag får besämma mig på Onsdag för imon e jag upptagen :)

sv: Jaah :D

ååh gud va gott med pannkakor! :O

- så amn kan tjäna sina 500 och sedan lägga till banknumret?

åH GUD VAD GOTT ;D

oo va gott :p

- hehehe... XD Japp

- okej, låter bra. Smart att man kan tjäna sina 500 och sedan lägga till nummer! Tack så mycket för hjälpen <3! Ska bara prata med mamma nu ;).

tackar =D, så gott det där såg ut. Kan förstå hur du menar med att inte vilja att andra tittar på en, så kan jag med känna emellanåt



kramar

hehe :p gottegris :p

- pluggar! :( <3

svar:okej,ah jag också;)

Hehe :D <3 men ska hämta mer bönor och korv där nere i köket nu :D

Absolut =)

- hahaha ;) Sorry att jag frågat så mycket! <3! Ska registera mig nu, och om jag skulle ångra mig kan jag ju av registrera mig.

Men det kanske går över eftersom du är medveten om det. Men jag är lite sådan om jag pratar med folk och alla tittar på en sådär då kan jag bli lite stressad. Det är klart de ska titta på mig ef jag pratar, men ja du förstår hehe

Haha ja, det är verkligen ALLTID gott.

Älskar pannkakor! :)

Sv; tack så mycket :D



så är jag oxå, apprå på det med maten :)

oh, mums med grädde till!!!!! :D



svar: yes! :)



jaha, okej :)

sv:Tack :D

Okej ! aaw :D

Jag gillar inte heller att äta hos andra, dock är det för jag är så sjukt kräsen :$ fast gillar inte att äta mat överhuvudtaget..

sv: okej :)

detsamma !

det är fint med mig. hur är det själv?

allt är bara bra! :D Själv? :D

frågestund på min blogg, kom och fråga vad du vill vettja! :)

skola och stan :)

okey:)

Japp ;) Gott!



hej hej ville bara säga att din blogg äger.. :D juste jag har ny blogg kommentera gärna och skriv vad du tycker..

älskar din blogg. gaaaaaaaaaaaaahhhh!! <3

kan du inte skriva hur du har blivit så bra, fått så många läsare o.s.v ? :D kram

hehe sötnos

Jo den blir väl bättre än vad helgen vatt :D

dagens blogg är utsedd! kika in och titta om det blev du! :)



kramar!

Jo det är bara bra :)

Vilken fin blogg du har! Jag älskar med att fota.

sv; ja mat är bara jobbigt,. haha ! Nej men typ, det kostar massa,. det är tråkigt att äta, jobbigt att behöva laga massa dock är det kul att laga mat då men äta är det tråkigaste som finns!

Jätte fin blog, haft en bra dag? :)



Gott med pannkakor!

Sv; Haha precis :)

Mums med pannkakor :)

Fin blogg!vad gör du? :P

ja :D

häftigt, jag åt med pannkakor idag. ;)

:)

Pannkakor är alltid gott ja :D



SV; Det är riktigt mysigt ja :)

GOTT!!! :D

Gott med pannkakor =)

Hej! just nu har jag en tävling på min blogg, denna gången kan du tävla om en tandblekning! kika gärna in och tävla hos mig :) Ha en bra dag.

svar: va göru? :D

sv: härligt! :) åh, vart jätte sugen på det!

sv: varsegod :d



gott med pannkakor!

Gör du gratis bloggdesign? :)

åh vad sugen jag lev nu! :)

händer i morgon då? :)

heelt lungt!! :)

SV: :)

toppen =)

görs? =)

- mums!

Okej synd :( <3

sv: haha, inga problem :)

sv; ja jätte bra! :D

Haft en bra dag?<3

Kommentera även gärna min frågestund!

http://smac.blogg.se/2011/may/here-we-go.html#comment

Man kan inte säag det är bra, men helt okej! ;)

Hur gick festen igår ? :D bra eller ?

jag älskar pannkakor :)<3

äter också pannkakor

inte svårt att älska pannkakor !<3

åh det är gott :D

haha , va kul att du åt pankakor , sitter här o äter pankakor när jag läser detta xP fin blogg hoppas ni kmr o tittar på min med (; <3

Ja, händer imorgon då? ;)

göra imorgon då ? :)

svar: jag och Anna fixar med min nya design :D <3

Gott :)

Men gör du då? :)

sv: samma :)

gud va gott!

ätit klart ? :)

Gott det ser ut! :)

okej;) orientering..

Typ ska snart äta :)

LÄGET ? :)

Sv: Vad bra :D

Mina planer för kvällen är plugg.. har fixat en uppsatts & en bokrecention har en uppsatts kvar nu om jag orkar.. hehe sj?

Men åh! Inte okej någonstans. Nu får du se till att göra lite till mig också! =P

Kan jag tänka mig ;)

sv-det är bra vad grödu?

jao de e okej, sj?:)

sv; de lät skönt ! har du mycket att göra nu innan sommarlovet i skolan?

kollar på en film på 3an :)

Du får skicka me posten! :D

va bra :=)

härligt . jo jag med :D

sv; Allt är bra tack, hur mår du då? :)

yummie med pannkakor! :D

sv: ja, dsm!

btw.. är du bra på att göra headers? :)

- haha jo skolan är segt. :) <3

Sv: Mm :D

Vad gott med pannkakor,=) Sv. Härligt att höra.

såklart !:D<3

SV: :D Hur mår du?

Har du några roliga sommarplaner då? :)

Jaa :)

åh gud vad gott med pannkakor med grädde! bästa kvällsmaten ever!

hihi tack :)

varför inte omtyckt av dina läsare när du lägger ut matbilder? :p

Det är inte kul det här med maten:O ibland får jag ryck att äta massor inför folk eller så äter jag inget fast det är roligare äta mycket inför folk annars tror de det är något fel på mig:P men asså sjukt ändå! Varför kan man inte bara äta normalt inför andra, så som om man inte bryr sig.

ja ;/

sv; tack !

Vad bra! :) Allt bra med dig? :)

Jag e tillbaka! Förlåt för att jag varit borta väldigt länge men har haft privata problem och kommer berätta mer sen, så håll utsikt ;)

Åå vad gott, fast själv säger jag plättar ;)

Kram!

Pannkakor var det länge sen man åt. Ser gott ut. Kul att vardagliga bilder kan bli så snygga.

CHECKA GÄRNA IN MITT SENASTE INLÄGG DÄR JAG STÄLLT EN ROLIG FRÅGA FÖR ER ATT SVARA PÅ. KUL MED FOLKS OLIKA STILAR OCH ÅSIKTER :D

sv: :D

Sv; Tack så mycket :)

åh, så gott der ser ut! Pannkakor är mumsen! =) För mig spelar det absolut ingen roll att du lägger upp bilder på mat, hihi! =)



SV: vsg, det var så lite så! :P

sjukt vilken fin blogg du har :)

Gud vad du läskas!! :)

sv; jaa :/

allt bra? :)

kram

va? :)

Åh vad gott med pannkakor! Det var jättelänge sen jag åt det. :(

allt bra?:)

Åh så gott det ser ut att vara:)!

åh fan vad gott :D

jo, tyvärr :/<3

Svar: Okej :) Hade du en bra helg då? :) Kram

åååh va gott med pannkakor :) jag är med så som du.. äter hellre själv!! haft en bra dag? :) lycka till med plugget!

det är bra ^^

jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen, älskar sånt kamerasmycke. men jag orkar inte skriva motivering i ett inlägg :p

Tja!

Nu har jag startat upp en musikblogg, som kommer handla om mig, min vardag och min musik. Skulle bli jätteglad om du gick in och skrev vad du tycker där!

Hoppas du gillar't också :)



btw, jättesöt blogg! ;)



/AstridR.

Vad tycker du om Rihannas outfit hon bar på Billboard Music Awards? Hot or not?



http://es.blogg.se/2011/may/rihanna-billbord-music-awards.html

Åh jag dör vad hungrig jag blev nu! :)



svar tackar!

omg jag tycker också att det är jobbigt att äta bland folk i vissa situationer :O förstår precis vad du menar!

Åh så gott med pannkakor! :)

Nu blev man fett sugen på pannkakor! :P

smaskigt! ;)

Raffig bild























Follow my on Bloglovin







Trackback