röd som i kärlek


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Fick åka hem och plugga förut, så nu sitter jag och pluggar och hade tänkt ta en paus och vara social med min pappa eller något. Senare händer inte så mycket, jag ska se till att plugga mer ikväll och sova för jag är så grym trött!

Om man inte räknar med allt pluggande så har jag haft en bra dag, tråkigt att vädret ska vara så dåligt. Men jag sitter nästan och hoppas på att det ska åska och blixtra ikväll. Hade vart så sjukt mysigt, så länge man inte är själv hemma eller något så är det mysigt. Nej nu ska jag fixa lita saker och sen fortsätta plugga, skriver senare.

Har ni mycket plugg och jobb inför sommarlovet?


Kommentarer

sv; ja visst finns det alltid saker man vill kunna göra !

du tar 7kt fina bilder ! :)

vad ska du göra idag då?

Sjukt fina bilder du tar vännen, grymt! Du borde bli medlem på www.veckansbild.se eftersom dem har fototävlingar varje vecka med grymma priser för unga fotografer som dig.



Nåja, du är säkert medlem där redan, bara ett tips iaf:P



ha de!

- åh ja ganska mycket!

Vill du bli dagens blogg? Ta chansen att få ta del av mina läsare genom att klicka på länken nedan och skriv att du är med!



http://maddisenj.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html



Gillar du inte sånna här kommenterare ber jag om ursäkt!

Hej!



Vad tycker du om tattoos på tjejer?

och vilken tjej har den sexigaste tycker du?:)

Mvh missbill!

Sv: helt okej :)



Om de är mycket plugg :( Varje dag!!

Sv: Okej :)



Jadå, det är det. Hoppas allt är bra med dig med! ♥

Det är kul att du svarar så fort på kommentarer! =) Har kommenterat din blogg ca 4-5 ggr i dag, och du har svarat på kommentarerna nästan på en gång. Kul! =)



SV: Japp, då har vi skolavslutning på samma dag! =) samma här, det är nästan inga "riktiga" skoldagar kvar överhuvudtaget. Det är helger, kristi himmelsfärd, nationaldagen, friluftsdagar, mentorsdagar, städdagar och s.k "elevens val". =) + balen! =)



Aa, förstår det! =) Språkresan ska bli så kul! =) som tur var betalade Mina föräldrar hela resan, annars hade inte jag heller haft råd. Det kostade ca 14000 tror jag :S. Det låter nice! =) Var ska du jobba ngnstans? =)

sv: Najst! :D

sv: jaah :) allt bra då? :)

sv: ja :)



usch de låter inget kul med plugg hos mig är de tvärtom vi har verkligen ingenting att göra :O

Hejsan, vad görs ?

Länge sedan jag fråga, hur är det? :)

ja, fin bild! :D

kollar på tv :)

jättefin bild :)

haha, här har det både haglat isbitar och regnat x)

svar: ja :D

sv; Ska lägga in min nya header :) Hur mår du då?

sv: :D

sv; Jag mår jätte bra! Vad gillar du att prata om ?

SV: Håller med om att tiden går för fort ibland, som maj-juni tex! :/



Aah, det kanske jag har.. Men det tvivlar jag på. Ja.. undra vad det skulle vara isf, något som jag är bra på.. :P Kommer inte på ngt ;/.



Hihi, man behöver pluggpauser! =) Aha, okej. Synd! :/ Tråkigt att du hatade skolan, men vad bra att du gillar skolan nu, för att du får fota och sådant som du gillar osv! =) Kul! :D



svar: ja :( kolla min status på fb får du se..

sv; haha okej ^^ Det går nog bra haha :) hur går det sj då? :) <3

Var gärna med i min fototävling! Tävlingen avslutas den 1 juni, titta på reglerna i min blogg! För att få reda på mer klickar du här: http://saandruu.devote.se/blogs/10047280/fototaevling-.htm#WriteComment.



Lycka till :) ♥

okey:)

Varsågod! ;D

Jag har jättemycket jobb i sommar :( Får ingen semester alls :(

sv; vad gör du nu då sötnos ?:)

SV; vad gör du nu då sötnos ?:)

Sv: Vad bra :D ♥

Hur har din tisdag varit? :)

Vilken fin bild!

:)



Du tar jättefina bilder förresten!

Snygg bild :D

sv: jo de suger lite eller som idag hade en lektion halv två de tar typ 45 minuter för mig för att ens komma in till skolan de känns ju inte dåligt onödigt plus att vi bara hade lektionen för att en skulle på MVG Oo

Jo, håller med, blixtrar är mysigt bara man inte själv hamnar i en.

Snygg bild!

fin bild!

fin bild! tycker att du har blivit mycket bättre att fota sen jag började läsa din blogg :)

jag har inte alls mycket och det jag har slappar jag mig igenom, känns som det redan är lov :)

Jag har haft en hektisk vår med väldigt mycket inplanerat!

sjukt fina bilder!

heej! allt bra idaG?(:

sv: jätte kul att du vill vara med!



För större chans , lägg till mig på blog lovin! :)

BRA :)



Finfin bild :D



Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback