sommarkänsla på högnivå


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hinner inte skriva här i bloggen, men kan säga att jag har haft en bra dag. Vi har spelat spel och vart ute i solen, åt just glass med min storesyster och lillesyster. mums, sommar känsla på högnivå. men nu måste jag dra vidare för att vara med en kompis, hör av mig imorgon på dagen. skulle kunna tänka mig runt ett tiden eller något liknande, ha en as bra kväll!

och glöm inte bloglovin och fototävlingen!

Kommentarer

Hihi ;))

Söt du är ;)

sommarkänslor :D ÄLSKAR!!

:)

sv:jao..

sv: Okej! :')



söt du är!

Sv: Okej :D

Förlåt för ett sent svar, har haft en kortare bloggpaus men nu är jag tillbaka som vanligt igen! ;)



sv: jadå :) är allt bra :)?

nu är det så att jag tänker köpa en systemkamera och jag undrar ifall du skulle kunna hjälpa mig och skriva vilken du använder och ifall du gillar den och så :) vore grymt!

Söt bild! :D<3

så fina foton du tar ;D

Som jag förstår så använder du dig av bloggerfy. jag vill också skaffa det för att käna pengar. Men är dte säkert? Jag menar dem tar väl inte pengarna från kontot som man redan har, eller?

hej söntos! Vi är två tjejer som nyss startat en egen blogg :) och vi undrar om du kanske kan hjälpa oss med våran design eftersom din var såå jäkla fin.

kram!!

fin bild (som alltid=

japp:)

Hej, super fin blogg! Vad har du gjort idag då? :)

fin bild =) hur är det ??

svar: Inget speciellt.



allt bra? :D

fin bild :D<3

sv: härligt, jadå ;)

sv: härligt, jadå :)

jo de är bra =) haft en bra dag?:D

Hej! På min blogg är det tävling på gång, tävlingen avslutar senare på veckan. Och vinnaren vinner en länkning :)

Så kika gärna förbi!

KRAAAM

sötis <3

sv: tacktack! :D det är underbart! :)

Fint kort på dig själv. ^^

Så fin bild :)

har en fototävling på bloggen, om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för kommentaren!

http://randomabilder.blogg.se/2011/may/manadens-bild-maj.html#comment

hej :)

hur är det?

hoppas du haft en lyckad helg!

Söt bild =)

Mmm, gott med glass!

Hej hej! :) Grymt snygg blogg du har du :)!



Hur mår du då? :)

Fin bild. :)

Åh, vad fin bild! <3

dagensblogg är dragen , kika in och kolla ifall de blev du :)

Ibland får bloggen komma i andra hans

finb ild!

Hejsan!

Finalisterna till månadens blogg är nu uppe!

Kanske är det du!?

Gå in och rösta på din favorit!

Hej, titta gärna in på min blogg och Anmäl dig till dagens blogg, & vill du inte va med titta gärna in ändå kram:D



Förlåt för om du tycker de är reklam!

Fin bild!

Fin du är ♥

sv: har du några planer för i veckan då :)?

vad gör du? :)

sv: det var så lite så :D

kram ♥

ja det var roligt :D

sv: härligt, jadå :)

Sv: Härligt, allt är bara bra med mig :D Haft en bra lördag?

sv; okej! jag tittar på tv. vad ska du göra idag då?<3

Allt bra? :D

Gott med glass =)

Härlig bild!:)

Fynda kläder



http://saleshoppa.blogg.se/

http://saleshoppa.blogg.se/

http://saleshoppa.blogg.se/

http://saleshoppa.blogg.se/

Låter som en bra dga, och gott med glass! =) Fick en bra kväll, hoppas du också hade det! =)



SV: vsg! =)

Det är i dag du väljer vinnare för fototävlingen va? <3

svar;



jodå det är toppen :D

vad hittar du på denna soliga dag? :)<3

Mums med glass!

sv- okej, allt bra då? <3

får jag länka dig i min meny under "länkar"? :)

SV: Okej bra! :)

du är sjukt vacker!<3

Jättefin header & snygga bilder!! Kram/























Follow my on Bloglovin







Trackback