söndags mys!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bjuder på en bild på Kristina & Johannes (min bror och hans flickvän)

Trött och hungrig så det bara skriker om det, men jag väljer ju själv att inte äta något eftersom jag vill vänta tills vi ska äta kvällsmaten. Och sen sova är nog ingen idé att göra nu, då kommer jag inte somna sen ikväll.

Mina planer för kvällen blir att se på tv, måste se vem som åker ut från bigbrother. vet inte vem som är dominerad, men antar att det är gurkan eftersom alla skriver att han ska åka ut! jag tycker han inte borde åka ut, tycker han kan vara kvar ett tag till om inte han vinner. annars har jag inte så mycket mer planer för min kväll.

vad ska ni göra för mysigt ikväll?

Kommentarer

svar: ja helgen har varit bra :) din då ? <3

svar: bra :D

Jag bor i Norrtälje , 40 min. utanför stockholm, dudå? :D

sv: hih, jotack det är bra med mig. själv då? :)<3

ikväll ska jag typ bara ligga o mysa i sängen framför en bra film! Har du något förslag på bra film ? :)



Sv:hihih jäpp :D<33

svar: härligt att höra! :)

svar: haha ja, när man har tråkigt :D kanske kan lotta ut några headers om jag gör tillräckligt många :)

sv: hihi det gör inget :)

vill du göra ett länk byte ? :)<3

Härligt, nja sådär :)<3

Svar: så lite så! :)

vad ska du göra ikväll då? <3

alla är nominerade idag förutom martin :P

Sv: fin bild :)

Har bara pluggat och sånt tråk idag, inte kul ju haha :)

sv: ah fundera p det för den är ändå bra :D<3

okej :P

sv ska äta:D sj?

svar: tack :D

Hehe! Men du vet där man klickar på "kommentera här" osv, om du kan ändra det till som http://tinkerbella.blogg.se/ hon har till mig? (A)

sv: yes verkligen :D

svar: roligt att du är med i dagens blogg :) drar vinnare idag! lycka till ;)

Hoppas du får en bra start på veckan!

Tack vad glad jag blir :)

typ inget....dega och se film..xD

sv: okej, nice =)

helt sjukt vad fin blogg du har!

Hej hej, allt bra? :)

Nu kör jag igång med en frågestund, ställ gärna några frågor :)

http://mallse.myshowroom.se/fragestund/



Kram! /Malin

Allt bra med mig :) Dusj? Föresten, skulle du kunna följa min blogg bloglovin? :) Det vore jättesnällt! :D http://www.bloglovin.com/sv/blog/2582613/lillafotografensbloggse

fin blogg du har!

yes! ;)

såbra då! :) <3

Var med och tävla i om dagens blogg!:)

- slappar.

heey, allt bra?(:

Jo tack det är bara bra! Själv?

DU ÄR SÖÖT!

:)

har startat en ny blogg och raderat min gammla.

kika in och lämna gärna en kommentar efter dig! :)

hej på dig det skulle va jätte kul om vi kunde följa varandras bloggar kommentera min blogg så fort du kan så gör jag detsamma :)

Sv: ta det lugnt ;)

Fin blogg! har frågestund på min blogg. Kika gärna in. Ps; börja följa varandra via bloglovin?Kram

Kika gärna in och var med i tävlingen där man kan vinna ett presentkort värt 200 kr på WeLoveBeauty.se, där kan man köpa hud- och hårvårdsprodukter till ett billigt pris!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-presentkort-vart-200-kr-pa-wlb.html

Kram

söta

Exakt, gurkan får inte åka ut! Då blir det inget roligt i huset längre! Tycker det är maddes tur arr åka nu!

Sv: jag har varit iväg och tävlat hela dagen, självdå? :)

Ikväll blir det mys med pojkvännen, för min del :)

- Heh, okej. Ja, den i mitten var ju också fin^^

Svar; Yes :D

Svar; Tack :D

Svar; Toppen!

Fin blogg :)

Allt bra?

Hoppas du får en mysig kväll då.=) Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av Big Brother.

Svar; Mys :)

Svar; Great!

Svar; Visst är dom, dom är ifrån Nelly.com :)

Svar; Yes :D

sv; lugna puckar ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback