stora karlsö

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår kom jag hem rätt sen och var tvungen att fixa andra saker. Var även trött så jag orkade inte skriva inlägg eller något liknande. Men jag hade en bra start på veckan, först kom jag till skolan då skulle vi åka till stora karlsö och ta lite bilder. där var vi nästan hela dagen, rätt mysigt och varmt väder. men något som var minus med dagen var att vi åt typ inget, till lunch fick vi mackor med bara ost eller skinka, chips och kakor.

Efter skolan åkte jag in till Visby med några i klassen och gick till tandläkaren för att fixa min tandställning. efter jag fixat det gick jag ner till min syster och åkte med henne hem. runt sju åt jag mat, och det var nog det bästa jag gjort under hela dagen. fick lite energi i mig, men jag var ännu super trött igår.

idag blir det skola för min del, hör av mig när jag kommer hem.
ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma


Kommentarer

sv: det är mycket bra ! :)

Vilken härlig utflykt det verkade vara :)

sv: Ja det är toppen :D tack :D

vad ska du göra idag?:D

Fin =)

Man blir ju inte lite sugen på att springa på stranden :)

brukar du och dina kompisar också ha sova-över-kvällar? :)

Vad gillar du mest? :) Sommar eller vinter? Gå in ochs kriv ett svar på Dagens fråga :) Glöm inte anmäla dig till veckans blogg också. Jag gör en intervju med vinnaren på MSN eller via Mail, som jag sedan publicerar i ett inlägg. Kraaam !

jättefin blogg verkligen :D

vilken fin bild! :D görs? :)

härlig bild!



svar: nej, det är inge bra alls :( själv då? <3

sv: allt bra? :)

sv; hihi vad gör du?:)

Fin bild :)

Förlåt för sent svar, har vart borta hela helgen.

Allt bra annars då?

sv: Varsågod!



Inget speciellt, allt bra? <3

Allt bra idag vännen? :)

vad gör du? :)

SV; Allt bra annars eller?

ska inte du börja med dagens/veckans blogg igen? vore kul :)

SV: så bra! här med :D

sv: vad händer idag då :D?

Hejsan, vad gör du ?

allt bra ? xd

Händer idag då? :)

Haft en bra dag hittils? :D

- tack! du med :)

Hoppas du får en bra dag!

sv: aha okej =)

Vadådå? :(

Nu har du chansen att vinna ett valfritt smycke från mewana. Klicka på länken nedan och följ de enkla tävlingsreglerna så kanske just du får hem ett snyggt smycke!



http://maddisenj.blogg.se/2011/may/tavling.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt!

Mysig strand! :)

TYP SAMMA, kollar lite på tv, ska snart fotografera laget för det ska hamna i tidningten XD

jaa :D

Sv: Okej, varse :D ♥

jadå :D

sV: jaha:D inte mkt:) sitter ute

Typ samma :)

fin bild :D

sv: hihi, tack desamma! :D<3

fin bild!

sv: skolan o lite så, :)

älskar bilden :)

Fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback