svara på mina frågor, som jag ställer


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ikväll händer inte så mycket, mest ta det lungt bara. Kanske bara se en film eller något, mer orkar jag inte göra. Inte på rätt humör, fast det kommer jag inte vara på ett tag. Känner mig trött och seg hela tiden.

Fick hem en lite grej idag på posten, men hade tänkt visa er den saker imorgon istället. (orkar inte ta kort på den saken) Annars är det helt okej med mig, jag ska inte klaga. Har inte så mycket mer på hjärtat just nu, min vecka blir rätt lugn. Vara med dom bästa och hittar på något rktigt roligt. och en hel del ledighet, skööönt!

vad gör ni ikväll?

Kommentarer

sv: Saftiga pengar ;) var det värt de då? :)

TEST

svar;



varför inte? :o

Nu är vinnaren av namnsmycket utsedd, kika in och kolla om det blev du! :)

Ikväll ska inte jag göra så mycket. Själv då?

Allt bra förresten? :)

pluggar ikväll, va görs själv?

åh tack snälla :)

sv; Härligt:D

Var har du fått tag på 28-80mm-objektivet så? Läste på lite om det, och de slutade väl tillverka det -99 tror jag det var :) Och gillar du det objektivet?

sv - det är bara bra här! :)<3

SV: Har inte fått något meddelande om det så det vore ju ytterst konstigt.

Frågestund, titta gärna in och lämna någon fråga! :)

Kram

och vad jag gör ikväll, hm.. jag tittar på criminal minds och funderar på att hänga mig själv för att slippa gå till skolan imorgon! :)

allt bra? :)

sv; men vad härligt :):)

Svar: Nu har jag varit borta ett tag, så har inte haft tid riktigt att svara på kommentarer, men nu har jag :) Jag har varit bortrest, så jag är lite trött :) Ska du göra något roligt i veckan? :) Kramar

sv: jätteroligt, grattis :) hoppas allt är bra med dig!

Vad blev de för film ? :)

Låter som en bra vecka det där, ta det lugnt och ha det trevligt tjejen! :) Själv vet ja inte riktigt vad jag ska göra, ta dagen som den kommer. så himla skönt! ^^

sv: Härligt:) de är bra!

as fin BILD xD

Fin bild =)

Sv; Ja det är helt okej :d själv?



Ikväll ska jag ta det lungt :) själv?

Skönt med långhelg :)

så mysig bild :)

Vad är det för blomma?

igårkväll (som frågan var) så hade jag mottagning hemma efter studenten, supermysigt :)



ikväll ska jag nog träna :D

Vilken fin bild! I kväll ska jag ut och äta med mina föräldrar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback