tänker på dig, hela tiden


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det tisdag fast det känns som en lördag, dagen har gått segt fast det är nog bara för jag inte var i skolan. Hade lätt gått i skolan om jag skulle må lite bättre, men det finns som sagt inget annat att göra.

Fick ett samtal av min pappa förut, kanske runt två tiden. Det var inte det bästa samtalat som jag fått på länge, det har hänt något med min halvbror och han ligger på sjukhuset. Hoppas allt blir bra med dig tänker på dig, tänker inte berätta så mycket mer här på bloggen just nu. Men det här gjorde inte min dag bättre för fem öre, men som sagt nu ska jag bara ta det lungt och kasta mig i sängen. Och jag vet att jag har vart trög med bloggen idag, men ingen lust just idag.

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

TEST!

sv: :)

Okej:D Betalar du för photoshop eller inte?:)

Hehe, funderar på att skaffa photoshop men vet inte om jag ska ladda ner det som är gratis eller betala;)

SV: okej lät ju inte full lika skoj ;D

=)

allt bra? :)

sv' okej :) Min dag har varit kanon!

Riktigt snygg bild! ;D

Sv: Så lite så, du ska bara veta att du tar grymt fina bilder, alltid nya bilder :D

jätte fiiin bild =)

Va fin bild!

Va fin bild!

sv;

gud ja! ;s

mm :( <3

sv : hihi , vad vi är busiga ;) <3

Hoppas att det blir bättre med din halvbror

sv : hihih , vad vi är busiga ! :)<3

sV: händer nu ikväll då? :)

Sv; så lite så :)

Oj, hoppas inte det är något allvarligt med honom!



Jag har haft en helt okej dag :)

sv. okej ^^

sv: Hehe okej :)

sv: ja det var det verkligen! :D

sv: :D

va bra :)

lycka till! :D

aah okii :)



haft en bra dag?

Sv: Jo det är bra:)

sv: de låter bra de :D



jo min dag har la varit bra men lite små dålig med min dator har gått sönder -.-'

åhh hoppas att han kommer bli bättre! riktigt fin bild förresten!

fin bild !:D<3

hoppas din onsdag blir bättre!

ja :)

oj :) va kul! nja, vet inte, träffa pojkvännen är väll det enda planerade typ :)

- <3

sv: ne:(

sv: oj, så sent. Själv slutar jag den 9:e



det lät inte bra med din halvbror. Hoppas det löser sig. Läkarna är duktiga. Och krya på dig själv!

Hoppas du får en skön ledighet ändå. Under omständigheterna! :) <3

Okey, skönt det med? :)

Blev samma här.

usch vad jobbigt, hoppas din halvbror blir bra snart!

Sv:

Varsågod :)

kram

okeje, inte så mycket! :)

Jättefin bild :)

jag hoppas att din halvbror bli bättre, hemskt om det har hänt ngt...

åh, vad jobbigt! Hoppas det blir bättre..



jag ska krya ner i sängen snart :) kram <3

hoppas din bror blir bättre så du kommer må bra.

ha en fin kväll kram

Jaa, dagen har varit bra =) Hoppas din halvbror kryar på sig!

Personliga handtillvekade smycken till billiga priser, ta en titt och se om något passar just dig/present.



Kram Martina

sv: okej :) görs?

usch för det som händer med din bror :(

fin bild :D

nä men fy, hoppas inte det är något allvarligt!:/

- svara gärna på mitt senaste inlägg hjärtat!























Follow my on Bloglovin







Trackback