tiden går jättefort!


Foto: Torsen eller någon annan, kommer inte ihåg.

Nu tycker jag tiden går för fort, snart är det sommarlov? Och jag har snart gått på medieprogrammet, ett helt år. Det är helt sjukt, tycker det går snabbt och så mycket man förändras. Det här är två bilder som jag klippt ihop, från agusti 2010.

Idag i skolan har vi gått igenom vad vi har kvar och hur mycket vi ska jobba. Betygen ska vara klara snart, vi kommer bara närmare och närmare sommarlovet. Det ska bli skönt, men det är läskigt hur snabbt året har gått. Har även fixat lite bilder idag och annat skoj i skolan. Fast jag var as sur när jag vaknade imorse så har jag haft en riktigt bra dag!

Har ni haft en bra dag idag?
Kommer en tävling till senare ikväll, missa inte den!

Kommentarer

SV: jadå med mig är allt bra! :) sj?



nejdå, den vill jag ju itne missa :D

Helgens blogg är nu utsedd, kika in och kolla om du hade turen med dig den här gången!;)

sv: det är bara bra med mig, själv? åh spännande med tävling, det får jag inte missa :)

sv; ohyes:)

svar;



göra arbete :)

när får du sommarlov? :p

Jag mår bara bra! Hur är det själv? :)

Kan inte du ha fler fototävlingar där det är teman, priset kan ju bara var gästblogga eller något, födu kanske inte har befrågningar på att ha tävlingar från företag.

Va kul med en ny tävling eftersom det inte gick så bra för mig i den förra <3

hejsan, fina foton du tar! riktigt proffsiga :) allt bra?

sv; jorå de är okej, sj? :)

- nejdå ska kika in sen & se vad det är för tävling :)

DEt är toppen! Vad har du gjort idag! <3

svar: yes :)

Sv: Det är bra, förutom att jag är sjuk. Du då? Ska kika in ikväll och kolla vad det är för tävling! :D

Sv: Ja:)

Vad gör du för roligt?^^

Håller helt med dig om att tiden går fort!:O

hehe vad snäll du är <3

sv: jodå det är bra :) något bestämt under sommarlovet ?

sv: aha, sommarjobb eller? :)

Ville bara kika in och säga hej :p

typ samma! Har varit hos en kompis också! :)

händer senare idag?

allt bra? :D

sv: okej är de med fototävling med tema vår eller avslöjar du inget :P?

Sv: Har nyss bloggat och ska börja plugga

sv: okej de kan bli spännande :D

fin bild :D!

Svar: Nej vad synd! :( jag råkade radera alla inlägg en halvtimme innan du la ut finalisterna, så isåfall skulle jag kommit med? :( ♥

sv: Händer ikv?D:

sv: Händer ikv?D:

Heej fin bild!:)

Hur är det med dig?

Allt är bara fint med mig :) sj?

bra här! :D

Det är bra :)

Gjort nått speciellt?

träning! :)

sv; helt okej faktiskt :)

Sv: okej, va e det för tävling? ;)



jorå, de e bra! Själv?

Hejdu! Det var ett tag sen! Hur har tiden varit? :)

vilken kamera har du? är det en nikon D3100...? :)

svar: kul att du är med i veckans blogg!:D

allt bra???:D

jao :D

Nää bara matteprov (skola) & varit med vänner :)

Ja jag tror det , om jag inte får alla rätt så

kommer jag nog få långt över godkänt iallafall :)

fin bild <3

Ja tiden verkligen springer iväg!!

- fin bild!

Jorå det är bara bra med mig idag, själv då?

Fin bild :)

nej, va fin bild! :D är den photoshopad eller liknande?

svar: va bra då! :)



det är bra, själv då? ^^

har kollat in den redan, jag skriver blogginlägg imorgon om det :D

sv; härligt :)

Sv: Ja, min dag har varit bra.

Läste att du också haft en bra dag. :)

jättefin blogg du har! :D

Håller med dig om att tiden går fort, för så känns det verkligen!



SV: vsg! =)



Precis, man vill så mkt! =) aah, det är kul! =) speciellt för honom, men jag tkr också att det är kul! =) skulle dock också vilja ha talang för ngt! Du har rätt i att alla är duktig på ngt! =)



Kul, toppen!!!! =) Det är asbra ju, vad duktig du är! =) Samma för mig! =) Hur mkt poäng gick du ut nian med? =)



hihi, du gör rätt i att plugga! =) det gör jag också nu, men tog en liten paus :) Busigt! :P.























Follow my on Bloglovin







Trackback