trött tjej som är uppe vid 05:38


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm + Reflexskärm 5 i 1 (110cm)

Igår gjorde jag inte så mycket, tog det mest lungt och såg film. Medan jag är i skolan, bjuder jag på en bild på min lillasyster. Gillar att färgerna är ljusa, tänker bara mer och mer på sommaren. och snart har man sommarlov, tiden går så snabbt!

Idag i skolan har vi engelska och samhälle, så det blir en hel del plugg idag skulle jag kunna tro. Eller iaf på eftermiddagen, nu ska jag ta bussen till Visby för jag och några ska spela in lite saker i Visby. Annars händer nog inte så mycket mer i skolan, en vanlig tisdag. och imorgon är man ledig igen, eller vi ska jobba hemma om vi har något att jobba med. som alla andra onsdagar, man får mycket gjort om man jobbar hemma. (tycker jag)

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma


Kommentarer

japp :)

hur länge har du haft denna bloggen då ? :D

klockan 13:00 tiden kommer svaren på frågorna från frågestunden, så kicka in! (:

sv: okej, vet faktiskt inte än! :D inget planerat!

Usch, jag skulle också vara trött om jag tvingats gå upp så galet tidigt =P

Hej allt bra?

sv: Haha :p <3

Helt klart! <3

Allt bra med dig?=)

Godmorgon! Har ett knä som spökar, annars är det ok!

Vad ska du hitta på idag?

Puss & Kram

SV: jo allt är helt ok! Sjdå? ^^,

Kram!

sv: ska snart dra till skolan :)<3

sv: god morgon :)

sv: Ingenting typ :)

sv: okej :D händer idag då ? :D www.malinehn.blogg.se

hihi ja :D

allt bra med dig idag sötnos?

varför gick du upp så tidigt ? :O <3

söt bild :-)

Vill du bli dagens blogg? Kika in på bloggen och släng iväg en kommentar :) Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer!

har nu börjat följa dig på bloglovin, gör gärna desamma, ifall du känner för det :)

härlig bild :D

Ska väl börja plugga :)

fin blogg :)

Äru baksugen? kolla gärna in våran blogg :D

Hej.. Läst din blogg.. Inspirerande.. Schysst innehåll och cool design.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar.. Leon och Mio.. Samt våran usla hund Milan.. Kram Gabriel..

Svar: Hehe okej, tack :) Min favoritfilm är absolut Baksmällan, och älskar att det kommer en tvåa snart. Den ska jag se direkt! Ska du göra något roligt i veckan nu då?

det är kanons ska snart åka och luncha på restaurang

Fin header!

Händer idag? :)

Det va en tidig morgon :O..



Jo tack allt är bra, ska snart ha prov i skolan,men det går nog bra ;)

Fin!

Ja! :D jodå det är bra, hur är det själv? :)

Oj vad tidigt du måste gå upp.

sv: Jeap! ;>

Skola för mig med :)

Händer i helgen? :p

jaha, drygt :( allt bra annars då ? :)

hej !

var gärna med i dagens blogg!

http://duvethonmikaela.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment

puss

Allt bra idag? =)

Jättefin bild:)

Blir det en tidigt kväll då?

ville bara titta in och önska dig en fin dag!

lust att följa varandra via bloglovin?

Sv: Härligt, haft en super helg :D allt bra idag?

Det var tidigt!

Åhh, va jobbigt! jag skulle aldrig orka gå upp så tidigt :o ha en bra dag! :D

Hej, Allt bra med dig idag :)

fin bild !

Jättefin bild! Väldigt somrig. :)

Härlig bild! Tagen från fin vinkel :)

sikken härlig bild, man känner hur sommarkänslan kryper fram!

såååå söt lilla syster ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback