jag är inte blind, sluta spela ditt spel


underbart att det är så måga som vill vara med, men till dig om inte är med, se till och anmäl dig du har fram till söndag att anmäla dig. det är inte så svårt, jag lovar dig. det är alltid bra att chansa, du förlorar inget på det!

Woop, woop snart är det helg är det inte helt underbart? Jag gillar att det snart är helg, bara en dag kvar i skolan sen ska jag verkligen bara njuta av helgen. Idag i skolan har det var rätt lungt, och det gillas av mig. Har jobbat lite och sen har hotell och restaurang på våran skola bjudat på tre rätters, mycket gott!

Efter dom två timmarna med god mat och sällskap, så fick jag äntligen ha mitt sista prov i Engelska A. Jag hatar att prata på engelska, men det gick rätt bra och jag är nöjd! Jag hinner inte skriva så mycket mer, ska snart dra vidare för att fira Oliver och Johannes som fyller år idag. Hör av mig när jag är hemma, det blir nog mer mot kvällen.

har ni haft en bra dag, vad har ni gjort?
följ mig via bloglovin, om du gillar min blogg.

Kommentarer

NUSÅ ÄR DAGENS BLOGG UTSEDD, KLICKA PÅ DE TVÅ

TEXTERNA DÄR DET STÅR "DAGENS BLOGG" FÖR ATT

SE OM DU VAR EN AV DEM!! OM INTE... GLÖM DÅ INTE

ATT ANMÄLA DIG IGEN, MEN KOM IHÅG ATT OM DU BLIVIT

DAGENS BLOGG SÅ KAN DU SJÄLVKLART BLIR DET IGEN REDAN

NÄSTA DAG!!

skolan -.- Vad ska du göra ihelgen då?

är allt bra med dej idag?:)

Hejsan!

Allt bra?=)

Nu är dagensblogg vinnare utsädd , kika efter om det blev du ! :)

ja (:

Vad gör du? <3

Hej Beatrice, det var länge sen.

Hur är det med dig nu för tiden?<3

Sv- okej, jag med :)<3

:)

Sv; så lite så! :) Jo det är bra med mig, hur är det med dig? <3

Jag byte blogg för 2 månader sen ungefär <3 Jo mycket men skolan nu innan lovet.



En dag i taget så går det bra <3 Hur är det med dig?

sv; Tack så mycket :)

Japp ,allt är bara bra :D sj ?

<3<3

svar; det är bra här:)

Vad gör du?:)<3

sv:varsegod !

- <3

sv; nja sådär sj?:)<3

fixar lite på min design :)

svar: okej :D

Anna sa att ni har pratat via bloggen lite? :D

allt är bara fint med mig ;) hehe

sv: har du några planer för helgen :)?

vad gör du? :)

vart ska du?:D

Grattis du har vunnit dagens blogg! :)

Du har nu en länkning i min blogg! :)

GGGGRRAAAATTTTTIIIIIISSSSS!

svar: Tack så mycket! :)

Sv: Allt bra med dig? :D

Vad kul att du är med i dagens blogg! :D

lycka till puss annsoh! :D

händer ikväll då? :)

sv. så trevligt! :)

varit i skolan och nu lyssnar jag bara på musik, självdå ? :)

SV; hehe okej :D

sv; okej :D <3

'Tja ja vill tacka just dig eftersom du röstade på mig i en fototävling :D! Länkningen och vinnaren av bloggsvar kommer upp på min blogg så kika in :)

sv. Yeah! :D

bra :D

sv: haha ja! bion var awesome btw :) har skrivit vad jag tyckte om pirates nu iaf :)



hahaha åh orkr inte heller plugga D: USCH!!!!

och laknflsanflka typ dör, ska bli awesome att flytta alltså :D Är du taggad på att flytta då? :D



kramar <3

sv: jag sitter och kollar på supernatural ^^

Sv: Okej :D

sv; tack! jo super här med mig med :D

Hej! Jag skulle behöva din hjälp.

Kan du vara snälla och säga vad du tycker om dom hära klänningarna http://annafeliciaa.blogg.se/2011/may/sag-vad-ni-tkr-y.html#comment

Tack på förhand!!

Fin blogg! :)

KRAM

Hejsan, hur mår du? <3

:)

Min dag har bestått av tvätt, dammsuga och plocka iordning. sen har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik och njutit av solen :)

händer idag? :)

SV:Samma här :)

jag älskar verkligen din blogg.hoppas du vinner <3

heej, fin blogg! vill du ha lite bok förslag så kolla gärna in min blogg!:)

Vilken söt blogg du har )

Det är fint med mig. vad gör du nu?

sv; Japp den funkar :)

& varsågod!

ah :)

Gilla mig på facebook. gå in på min blogg om du vill veta mer.

Älskar din blogg :)

Jättebra!

sv. skönt att höra! Det är bra med mig förutom huvudvärken då :D <3

sv: hihi ok!

Svar: jo det är bra:) händer i helgen?:)

varsegod <33 allt bra??

Ska du göra nåt roligt ikväll? :)

Hoppas du får en underbar kväll :)

Din blogg är så sjukt bra. Och du tar otroligt fina bilder ! :)

hej!

är allt bra med dig? :)

Kul med tävlingar ;)

Tack! Roligt att du gillar den :)

här är det fin tack,vad händer idag då ?:)<3

gosh, din blogg är otroligt fin!

Skönt att ha engelska muntliga avklarat. Jag gjorde det förra veckan, det är verkligen jobbigt att sitta där och prata när läraren sitter bredvid och skriver haha

Allt bra söta du? :)

bra :)

VINNAREN AV DAGENS BLOGG ÄR UTSEDD, KIKA IN OCH SE OM DET VAR DU SOM VANN :)

hejhej va gärna med i min fototävling :)

sv: aww :)

Jag har tränat och vart i skolan! Gjort klart ALLT, precis allt i skolan nu, känns sååå skönt! Vad har hänt hos dig idag? :D



Jag och Nattis har slutat blogga ihop, men jag fortsätter på min gamla :) Kolla gärna in den! :D

hjälp mig välja klänning sötnos! behöver hjälp!

hejsan sötnos! Förlåt för så otroligt sent svar men jag har inte alls mått bra den senaste tiden. hoppas att det är bra med dig i alla fall?

Börjar blogga i morgon igen. förhoppningsvis i alla fall.

hUR ANMÄLER MAN SIG ? :D

Underbart att det snart är helg! :)

jag har haft en superfin dag. ätit glass, kollat moln och myst med min pojkvän :)

va bra! Det är bra med mig, lite tät i näsan. Kan typ inte andas. :) <3

svar Det var så lite så! :) Ha det gott!

Hej, hur mår du idag? :)

Kram!

Hej, hur mår du idag? :)

Kram!

allt har varit bra :D sj då?

bloglovin byte? :)

som tack för de ska jag länka dig i min blogg :D

haha klart! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback