jag vet inte hur jag ska tänka


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Skulle vart hemma runt två tiden, men det blev inte så eftersom jag har gjort annat nu. Jag har verkligen inte vart så nöjd med dagen i skolan eftersom jag har inte vart på rätt humör och mår inte alls så bra. Vi har ändå inte gjort så mycket i skolan, så jag har inte missat något heller. Men varför jag inte mår bra kan vi tar senare orkar inte ta upp det nu, om ni vill veta.

När jag kom till Hemse gick jag och Ewa och tog en fika och pratade en stund. Var även och kollade på ett par skor jag köpte. (lägger upp bild på dom senare) Plus att jag var och klippte mig lite, jag gillar inte att klippa mig. Men känner att jag var tvungen att klippa, men jag klippte mig inte så mycket så det är ju bra. Ikväll händer inte så mycket, bara ta det lungt!

har ni haft en bra start på veckan?

Kommentarer

TEST!

sv. Okej så trevligt :)

hihi :D

allt bra? :)

sv: kul att du är med!

Ok, det var ju mkt, :S

sv: :D

händer ikväll?

Samma här! :)

Haft en bra dag i skolan då? <3

varsegod! :D tack :D

åh mums :D

ser gott ut :D

sv ; hur har din dag varit då ? ;)

verkligen ! :D

sv: okej ^^ allt bra?

Okej vad bra :D

Vad gör du ?

heejj!!

hjälp mig att hitta den bästa sidan för att fixa grejer !!!!

Gå in på min blogg & läs uppgiften om du vill & hjäp mig.

Den som ger mig den bästa sidan blir länkad på onsdag ;DD



(din design var väldigt fin, var gjorde du den? )

Kram

allt bra idag? :)

Sv:

Okej, fyllde du år eller nåt?! :)

kram

jaaa, vad gör du ? :)

Sjukt snygg blogg! :D Hur mycket kostade din kamera? :) är nämligen på kamera jakt ;)

jag gjorde inget speciellt ;p

haft en bra start på veckan? :)

fin blogg :)

ush vad har hänt?:/



sv: tack!:)

nu har jag utsett en vinnare i min Veckans Blogg, kika in ochs e om det va du som vann ;)

om det inte va du så anmäl dig i länken nedan :) du kan bara anmäla dig där, annars gills det inte!

Lycka till :D



HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-3.html#comment

åh herregudars vad gött det såg ut! min start på veckan har funkats, hade kunnat vara bättre men hade helt klart kunnat vara sämre

sv:A ;D<3

jag äter ^^ allt bra idag? :)

nu har jag utsett en vinnare i min Veckans Blogg, kika in ochs e om det va du som vann ;)

om det inte va du så anmäl dig i länken nedan :) du kan bara anmäla dig där, annars gills det inte!

Lycka till :D



HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-3.html#comment

sv; fint! Jorå, det är bra här oxå!(:

<3

Åh den där såg asgod ut. Är det pannacotta? :D

Mys med fika och prat :)

Åå, vad gott!:D

Jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer:)<3

Sv: så bra :) det är bra här med :) gott det där ser ut :D

Sv: Haha aa :D

det där såg smaskigt ut :D

kan tänka mig de :D

sv: Yes:)

Fin blogg!

Hur har din dag varit? :)

Kram

de där ser jättegott ut! :)

Muums! :D vad har du för dig?

sv: tack!

Jaaa:D Vad ska du göra ikväll då?:)

SV: yes :D

ja :D

sv: vad bra! :D

hur såg skorna ut?

kram!

allt bra med dig idag? :)

tack :D

Har haft en "sådär" start på veckan. Gillar inte heller att klippa mig, men det måste göras ibland ändå, tyvärr! :P



SV: aah, precis! =)



Japp, det är bra att ha bra minne, men jag har onödigt bra minne, haha. Hihi, okej. Men att komma ihåg saker en dag är bättre än inget, eller hur?! :p Du får väl träna upp minnet om du vill ha bättre minne :D

Sv: Tack :D

förlåt för att jag segat med att svara på kommentarer, det blev lite strul med plugget & bloggen! men jaja får köra igång med bloggandet igen nu!

Skulle du vilja ha ett vitt leende till sommarn?

Kika då in på min blogg och delta i tävlingen om att vinna tandblekning från Simplesmile!

Direkt länk; http://scenbloggen.com/tobiaslindberg/2011/05/28/tavling-3/#respond

Ser riktigt gott ut :)

Svar: Hejsan!

Hoppas allt är bra?:)

svar: så lite så ;)

okej :D

älskar din blogg! allt bra idag? :)

sv: yes:)

haft en bra dag?

SV: Hihi okej ;)

Gott det där såg ut då? ;D

åh shit vad gott det ser ut :D

sv: jaa ;) allt bra? :D

Första dagarna känns alltid konstigt

Sen rättar de till sig

Skulle ha kunnat bli bättre start på veckan :)

MER <3

SV: Det ær bara bra hær, hur ær det sjælv?

jätte söt blogg! :)

:)

- så trist! min dag har bara varit seg >.<

Min start har vart helt okej! :)

Allt bra idag då? :)

Hej!

fin blogg :D

hur är det? :)

Jodå det är bra! :)

Jaa :D

sv: usch nu känner ja mig lite som du har känt dig ett tag å de är ingen rolig känsla :/

sv: vad görs? ;)

sv; okej :) samma här ;) vad tkr du om min nya blogg design? <3

kraam

sv' okej :) Min helg var sådär, låg hemma och va sjuk..

oki:)

Jag hade en fin helg, lugn och skön :) Hur mår du idag?

sv: okej, samma:)

svar Jamen det låter ju kanonbra! :)



P.s - Var gärna med i min tävling som jag anordnar tillsammans med blogg.se & apoteket just nu! Vinn solskyddskit, reglerna är enkla!

smaskig bild :)

gott!

Sv:

Okej, den var jätte fin!! :)

Bara så du vet, så går det inte att kommentera det senaste inlägget! Prova att publicera det igen, så kanske det går! :)



sv: Najst, det är bara toppenbra här! :D

Gud vad gott det där såg ut!! :D Jag har haft en bra start på veckan .. har inte gjort så mycket men ...

åh gud vag gott

Gott!

Hej Gullet!

Sugen på att shoppa loss?



Har precis gjort iordning en bloppis, med blandannat löshår, jeansväst, mobiltelefon osv. Kika gärna in & se om du hittar något =)



Puss & Kram ♥

åh ser riktigt mumsigt ut :d

Den där desserten ser asgod ut:O

Åh vad gott det ser ut! :)

åh gott :D























Follow my on Bloglovin







Trackback