varför vill du ha koll på mig?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

här är tre festisar som är grymt goda, har nog smakat alla snart!

men oj vad klockan är mycket, men så kan det bli ibland. Idag har jag inte gjort så mycket men ändå så springer tiden iväg. ett plus är att jag redan är hemma hos pappa och att jag inte behövde åka buss hem. Eftersom bästa Jakob också skulle hem, så åkte med honom. nu blir det att försöka planera om jag kan ta mig till skolan eller om jag måste vara hemma. Mina små syskon är lediga och då går inte bussen.

Igår vad jag med en kompis, vi tog en lång promenad och såg några filmer. En bra lördagskväll, bara ta det lungt och se på film. Inatt sov jag inte så många timmar så ikväll lär jag somna as tidigt! men som sagt, jag hade en as bra kväll igår.

vad gjorde ni igår?

Kommentarer

haft en bra helg:) ?

Förstår det ! Det kan icke vara lätt att hålla reda på 1 person bland alla dina läsare ;) Allt bra med dig? :D

Okej, jag ska värma lite käk ;)

Okej vad bra! :D

haha ja!

Sv: Jadå, det är det! :D Hur är det med dig?

svar: ja :D det är bra, själv då? <3

härligt, jo samma här:D

mums

Bara " sådär " :/ joda , det är utmärkt. Helgen har varit toppen och jag njuter av sista dagen . Finns inget att klaga över !

Nää vad jobbigt :( !! Hoppas allt ordnar sig då gumman!

svar: okej, va göru då? :D

SV: ja toppen, sj? :)

Vad har hänt? :( :(

sv:hihih aa :D

japp allting är bra! :) själv då ? :)

kram<3

sv; apor har talförmåga :D

Så lite så!

Ja med mig är det bra, med dig då sötnos? <3

Yey! :D

Haft en bra helg?

häftig bild :)

Sv: så bra, händer ikväll då? :)

att fota är underbart ju (:

svar: sitter och gör headers i photoscape, har skit tråkigt, haha x)

jadå, med dig då sötis? :) <3

SVAR: Har du firefox som webbläsare? Är nämligen där felet uppstår bara har jag förstått..

Japp, allt är bra. Själv?

tacktacktack, snälla söta du!

Yes :)

allt bra?:D

jag vet ;)

ajjamen, sjdå? :D

gött :) , har helgen vart bra ? :)<3

svar : allt är bra. själv då gumman ? <3

jarå, bara bra :) själv? :)

Fy för sånna vänner :(

Kram på dig !

Sv göttans då ;)

Okej vad bra :D<3

:D

sv: bara bra, lite trött bara.

sugen på ett länkbyte?<3

Hihi ja :D

åh så bra ! :D

Förstår det ! :(

Allt bra annars då?

svar : ja ! :)

sv: synd! :(

grymt bra blogg har du iaf! :D

sv: okej va bra! :)

min helg va också as bra! egentligen skulle jag vara med en kompis idag , men hon kunde inte så då chilla jag hela dagen i sängen med datan :D (a



kraaammm<33

Haft en bra dag då? :D

-Lycka till :)

allt bra?

Skönt att höra ! Jo samma här !

Vädret var ju underbart !!! Fast den senaste veckan har de varit kallt och grått. Men solen kommer nog fram snart ! :D

Skulle du vilja hjälpa mig med en sak? Skulle vara grymt snällt. Du vet där man trycker när man ska kommentera? Att göra så som http://tinkerbella.blogg.se/ hon har? (A)

mm vad gott med festis! :D

sv: tack :)

åhhh den i mitten är så himla god haha :D























Follow my on Bloglovin







Trackback