vilken?



vilken tycker ni är snyggast av dom här?
1,2 eller 3?

Kommentarer

svar:Inget speciellt..

Tack! :D Jag tycker du ska ta nummer 3 den var gullig eller nr 1 :)



Allt bra?

Jag tyckte om alla :O

sv: jasså? varför hatar du o flytta?:P

3an ;D

Den i mitten utav tvekan! Super fin :D



Kram Mia

3:an är värsta gullig :$ hihih

1 :)

1 & 2. 1 är mer vardags och 2 var mer vardags, fest, grillkvällar m.m. Fast den från Gina var så söt den med, med en lite glass på ^^

den i mitten tror jag nog! Men alla var fina på sitt egna vis :)

Jag tycker att 2 och 3 var gulligast ;)

3 !<3

3 :)

Den längst till vänster :) Självdå?

ettan eller tvåan ;)

Det från Gina var såå snygg :D Den tkr jag :D

den i mitten :D

1:an tycker jag =)

svarar på kommentarer du då? :)



jag skulle valt 2:an

Hej beatrice! De var ett tag sedan ! Vet inte ifall du ens kommer ihåg mig. Men vi pratade rätt mycket igenom bloggarna förut. Sen la jag ner bloggen och nu har jag börjat igen ! Och din blogg är lika fin som vanligt ! Not suprised ! :)

Kramis!

linnet från H&M! :D

Ja eller hur! :D

Den i mitten är snyggast!

Såå härlig färg!! Fina allihop :)

sv: tack :D



åh linnet med glassen var riktigt sött :)

åh, vad himla söt t-shirten till höger är!

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

Hmm.. Alla var fina! Men den i mitten var ju jätte söt! :)

1:an :D

Själv så tycker jag att alla är snygga :D men den som är snyggast det är ju nummer 3 :D

alla tre va väldigt fina, men blev lite kär i 2an haha :)

hmm gillar inte första men de två andra var ju svårt att säga vilken som var sötast eftersom de passar till olika tillfällen! hoppas du får en bra söndag!

3 va grymt söt ! du är söt så du skulle passa i den sjukt bra ! :D

Nummer 2!!! :)

nr 2 och 3. Den med glassen måste jag kika efter nästa gång jag är på gina, så otroligt söt :D

nummer 3 ! :D

sv: jo, helt ok vecka här också men det känns som om helgerna bara rusar förbi!:/ har du gjort nå kul i helgen?:)



Jag gillar nog linne nummer 3 bäst!:P

1 tycker jag! :)

den i mitten :D

Det är toppen :D Själv då? :)

älskar den i mitten! ska lätt köpa den :)

3, den var fett chill!:D

tran var iaf sötast :)

Ettan utan tvekan! ;)

1:a från H&M! :)

den i mitten :)

Den i mitten är skit snygg, den sista är söt :) den första är typ vanlig haha

- haha :) , jo det är bra med mig, själv då ?

Gina tricot 99kr den med glassen den va söt :)

Den i mitten! :)

ettan hade varit riktigt snyggt till svarta leggings, fast det hade ju alla om jag tänker efter ;)

Helt klart tycker jag att nr 1 är finast ! :)

Den i mitten! :)

2

2 är finast =D























Follow my on Bloglovin







Trackback