woop wopp, taggad för helgen!


Foto: Fanny Jakobsson (min lillasyster)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på mig och min bästa pappa, älskar dig!

Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, eller inte innan lunch. Efter lunchen hade vi gympa och vi visste att vi skulle åka rollerblade. Går inte att förklara hur taggad jag var, det var nog det roligaste jag gjort på länge. Vi åkte 7.1 km på kanske 20-30 minuter, rätt bra gjort av oss! (har inte åkt på år och dar)

Nu är jag hemma och ska fixa mig, vara social mot mina syskon och sen taggar jag för kvällen. ska vara med bästa Emma och vi ska ha så grymt roligt. Imorgon blir det lite mys med familjen och på kvällen blir det en kompis. söndagen då blir det också lite chill med några som jag gillar, det blir en as bra helg!

jag ska fixa mig och sen in till visby, får se om jag hinner skriva ikväll.
vad ska ni göra? från mig till er: ha en as bra helg!

GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN OCH BLOGLOVIN!


Kommentarer

Härligt =)

sv; :).

sv: yeah :D sååå fint foto! :O



känner du för ett bloglovin' byte?, det betyder allt för oss! share the love :D!

soft :)

Sv; skönt att höra! :) jo det är bra med mig.

fin blogg :D

:D

okej :) tog det lugnt:)

sv; haha ookej :) gjort idag?<3 kram

fin bild =)

Sv: vad gör du då? :)

sv: jo tack , det rullar på :D

planer inför helgen?

tror du jorden kommer gå under? :)

fin bild!

kul att åka rollerblades :D

fin bild :D

Hoppas du får en bra kväll då! :D Haft en bra dag? :)

svar: Allt är bara bra med mig! :)

Vad gör du? :)

KRAM!

Låter bra det! :)

gjort något kul idag då ?:)<3

gjort något kul idag då ?:)<3

Varsågod!:)

Nja, det är sådär. Hur är det själv?

yee :D

sv: Ja, om jag var lite mer teknikintresserad skulle jag absolut anmält mig:D



Låter som du haft en kul dag.

Jättefin bild:)

Sv: TAck :) JA visst är den. VAd har du gjort idag då? :)

Härlig bild :)

Hej!

Hur är det med dig idag? :)

btw. Följa varandra via bloglovin? :)

Låter som en toppenhelg!

Jag har säkert sagt detta: Men jag älskar din header!

vill du vara med i dagens blogg ? isåfall checka in min blogg och skriv en kommentar att du är med så drar jag 3 vinnare i morgon kväll , lycka till :)

sv:jaa vattenmelon är sÅ gott ! :)

Hoppas du får trevligt :D½!

sv: Hur äre ? :D

Superfin blogg :)!

sv; ja, allt är bra med mej! ;)

sv: vad skönt :D

yes :)

allt bra?

Sv; Japp, allt är bara bra, sj ?

söt bild :D

ha en fin kväll!

Varsågod! ;)

åh vad många fina bilder du har i din blogg!

- Trevlig kväll!

Hej!

Jag har just skapat en lista på min sida som heter:

Design, foto och photoshop bloggar



Om du vill finnas med där så är det bara att göra ett länkbyte, skriv på min sida om du är intresserad :)

sv: Jo tack allt är bra med mig, med dig också? :)



kram!

Fin blogg du har med massor utav fina bilder!!

- japp ^^

sv: åh vad najs :D ne ja ska vara med pojkvännen :D

Allt bra? ;)

sötnos

Låter som en bra dag! :) Kul med rollerblades! :D Du kommer nog få en toppenhelg, det låter som det! Idag har jag varit i skolan, provat linser + fått hem linserna och varit m kompisar :). Nu är jag bara hemma med familjen gör inte så mkt :). Hoppas du får en bra kväll! =)



sv: hihi, aa det är han verkligen! =) förstår att många tkr att han ser bra ut, för det gör han! =)



aa, superbra! =) aha, har du en lillasyrra som är 11 o en som är 12? jättesöt är hon. går hon i fyran el. 5an? min lillebror fyller 11 i år, han går i 4an. :P



Hehe, aa det känns lite tråkigt när folk tkr att man ser yngre ut än man är, men jag är ganska van vi det. aa, precis har också tänkt på det. när man blir äldre kan det vara kul att se yngre ut än man är, hihi. det finns alltid ngt positivt i det negativa. fast just nu vill jag inte se yngre ut än jag är, tror att dels beror på att jag är kort =).

förresten, fin bild ovan på dig o din pappa! =)

Allt bra? :D<3

hej!

jag skulle bara säga att jag älskar din blogg,och att jag vill se ut som dig.du är så (förlåt för språket) JÄVLA fin;P

ta det inte fel.



Skulle vara kul om du ville kolla in på min blogg och svara lite?:)Ser upp till dig så.

Kram från Ronya.

Juste,en fråga bara.Hur gör du så att du blir så fin?:)

Härlig mys kväll ni har det då!

Själv har jag varit på Liseberg och det är riktigt skönt med helg! Ska du göra något speciellt!

vad gör du ? :D

sv: okej tack så mycket! :)

Vad fina ni är!! =)

vad gör du en helg som denna?:) <3



Kramar























Follow my on Bloglovin







Trackback