you know nothing


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm + Reflexskärm (110cm)

Idag har jag vart ute med min lillasyster och vi tog några bilder med min nya reflexskärm. Hade tänkt att ta fler bilder imorgon eftersom att vi har lite mer tid. Här får ni se en av bilderna som vi tog förut, jag har gjort om den lite i photoshop.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, jobbade lite och sen försökte jag hjälpa pappa det gick väl sådär. Ätit god mat och bara tagit det lungt hemma. Det är super skönt, nu känner jag mig trött men vet inte om jag kan sova ännu.. Eftersom min lillebror har typ 5 kompisar hemma och dom ska vara vakna hela natten. Kommer blir svårt att sova, men det går nog bra. Imorgon har jag inte så mycket planer mer än att ta lite kort och kanske åka till stan.

Har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

Fin blogg!

Hur mår du då? :)

Tack ska du ha! :D

Gillar bilden, fin!!

sv. ja :D

Morrn :D allt bra idag?

sv; ja men de är väl awesome! :D

sv; hihi ja kulkul ;D

Okej, vad ska du hitta på i helgen då? :D

sv: tack du :) allt bra med dig? kram

samma :)

ska till mina småkusiner, själv? :)3

okej, inte så mycket! :) haha!

Har du msn? :) eller facebook? så kan vi chatta där? :)

Jag har iaf addata dig på facebook! :)

sounds great :D

jo det är bara bra:)<3

Okej, men kan du inte logga in då? :D

sv: tack! :D

Okej! :)

Skriv gärna någon fråga i mitt blogsvar! : )

sv: hihi tack :D<3

sv, tar't lugnt bara :D

okej ;)

SV: vad kul att du är med och tävlar! :D nu är det bara att hålla tummarna ;D

sv: allt är fint med mig, hur är det med dig då? :)

Gör du då? :)

gött :)

sv: åh tack =) fin bild!



hoppas allt är bra med dig idag? :)

sv: ni har samma ögon du och din syster :P



hoppas du får en bra lördag :)

- hehe :D

allt bra?

Vad söt hon är:)

sv; Det är super med mig, hur är det själv? :)

fin bild =)

sv: Tack snälla du :D

Joodå :D

Visst flyger rosa kameler i havet? ;)

fin bild :)

Vad jobbar du med? :)

Jag hade en lugn kväll, skönt de också ibland.

sv: Ja,jag mår bra :) <3

God dagens!



Hoppas att du får en grym lördag!

Kramar!

Sv: Haha gör du!? vad konstigt för jag gör inte det! men vad har du för webbläsare? :)

godmorgon :)

sV: Okej vilken otur:/

fin blogg

lust att följa varandra via bloglovin?

sv: va vad pratar vi om? (a)

vad händer en solig och fin dag som denna då? :)

jo jag vet.. men jag måste plugga.. <3

Kul att du deltar i helgens blogg!:)

vad ska du hitta på ikväll?

sv; jo det är bra :)

Vad ska du göra idag då?

arre,azza,sassa

Heeej heeej det vorew kult om du var med i veckans blogg tävling

Hur mår du idag? :)

Hej!

Slänger in en liten kommentar & önskar dig en bra dag!=)

svar: lyssnar på musik. du? :)

tacksnälla, du är söt! :)

sv: tack :D

Har ni fint väder hos er?:)

Hihi ja ;) fin bild!!



Du kan just nu vinna en bloggsvars inbjudan på min blogg. Kika in för hur du går tillväga för att vara med! Kram

vad göru då:) ?

sv: okej det lät bra:)!

fin bild!

sv: allt bra? :)

SV: Nu är lördagens blogg utsedd! Kika in för att se om det blev du :D OM du inte vann så har du nog en bättre chans nästa gång:D hihi kram

Svar: Vad skönt, du längtar eller? Själv får jag jobba på en hel del, men kommer nog vara ledig en hel del också. Men jag vet inte hur och när det blir riktigt :) Har ni också fått tillbaka det fina vädret nu? Nästan som sommar här iallafall :)

Bara okej?=( min dag var inte jätte bra då jag blev sjuk =(<3

allt bra? :):)

jajamen :)

fin bild!

sv: ingenfara :)

ja juste :D ah

sv: så bra :)

Hej, hur är det? :)

Har frågestund i min blogg just nu, då många undrar kring min andra graviditet, att min pojkvän inte är pappan osvosv. Kika gärna in och lämna en eller flera frågor också, ni blir länkade i svaren.



http://saabiina.blogg.se/2011/may/7-maj-11-fraga-pa-fraga-paaaaaaa.html



Kram!

Är allt bra denna lördag? :D

snyggt! :D

Helgens blogg - Var gärna med i helgens blogg :D

Gud så fin design o blogg! Åhh så fint du fotar! :)

Gjort idag?

fin bild, gissade faktiskt på att det var din lillasyrra! Ni är lika tkr jag! hur gammal är hon? =)



Oj då, 5 kompisar.. förstår att det blir svårt att sova om de är så många! Jag brukar ha svårt att plugga när min lillebror har en ompis här.. de låter såå mkt, fast inte alltid, men oftast! hur gammal är din lillebrorsa? =)



SV: nice, snällt av dig att skicka glass! :D ;) aha, okej. sovmorgon är underbart! :) haha, vsg. det var så lite så! vad ska du göra ikväll? Hoppas du får en bra kväll!! :)

lagt upp mina senaste outfits, har du någon favorit?:D

ha en bra kväll!

http://liborius.blogg.se/2011/may/mina-senaste-outfits.html#comment

Så söt :)

sjukt fin blogg, fina blider :) hur gör du för att få 3 bilder längst ner? :)

Jag har haft en riktigt fin dag! Vad händer ikväll?

Ja :)

Haft en bra dag =)



Var med och tävla om 150:- presentkort/valfri vara hos RUNNS.SE på mi blogg.. :)



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/tavling-1.html

Va lika ni är! Tänkte att det där måste va din syster innan jag läste det. ^^



sv: tack fina du!

Allt bra med dig? :)

Svar: Tack för din åsikt! Jag väljer nog den rosa för alla som har svarat på den frågan har valt färgen rosa på adidas väskan. Så den blir nog den. Tack för den kommentar :D

gå in och se om just DU vann! om inte, anmäl dig gärna igen :D

Kom precis hem, du? :)

sv: okej ^^ allt bra?

Hej!

Jag tänkte tipsa om att jag just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna en refläxskärm, jag har den i samarbete med johanpixels. passa på att delta. Verkligen inget att missa ;)



http://jenniferfoton.blogg.se/2011/may/fototavling-i-samarbete-med-johanpixels.html

Oj vad lika ni är!! :)



hihi jo jag har haft en helt awesome dag! :D du då?

måste kolla om jag kan det :) .. hihi annars skickar jag kameran till dig ;) haha

Härligt att höra :) Fin bild!

sv: allt är bra självdå? :)

Åh vad fina bilder du tar :D Jag ska också köpa en canon, men just nu så står det mellan eos 550d eller 500d :) Är 500d bra? ^^

Åh vad fin bild!! :)



Sv; Ingen orsak! :D

Sovit gott? :)

sv: aah det var riktigt gott!:D



jo det känns bättre nu och jag hoppas på att nästa vecka ska bli en toppenvecka!:) jättefin bild på din syster förresten!:) har du gjort nå mer skoj i helgen?

fin bild!

Hoppas du har haft en bra helg:)

sV: haha ja de har ni verkligen :D



haft en bra helg?

Fin bild! Görs nudå?

jag har haft en bara bra helg, träning, dansjobb och har legat ute och solat idag:) sj?

Vacker bild!

sv, åh tusen tack!



fin bild :)

jättefin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback