your words make me happy


Min lillebror som blev sju år igår och är nöjd med sin födelsedag. Han önskar att han snart fyller år igen.


Först blev det lite glass, tårta kaffe, saft och kakor. Efter all fika, blev det att spela kubb.


Efter en mysig stund med dom nära och kära blev det en grupp bild, alla mina syskon är inte med på bilden. det kommer ta tid om jag ska berätta vem alla är, men min mamma och pappa är med på bilden och mina 8 syskon. sen är det min mamma, pappa, syster och bror som har med sig sin tjej/kille.

Eftersom blogg.se inte ville lägga upp något inlägg igår så får jag skriva ett inlägg nu innan jag drar till skolan. Igår hade jag en jättebra dag, med mina nära och kära. och hade mycket fint väder också, det kunde inte vart bättre.

Det är jag som tagit dom här bilderna med min canon 500d, ifall ni undrar. Idag är det måndag en helt ny vecka med roliga saker. Det som jag har planerat är att jag ska till tandläkaren idag, skola hela veckan och träna fotboll någon dag.

vad har ni gjort igår, var ni ute i det fina vädret?
vad händer idag och i veckan?

Kommentarer

Nu är veckans blogg avslutad och vinnarna finns uppe på bloggen!:D

Men om du inte vann så anmäl dig igen redan nu!:D

SPAM ÄR TILLÅTET!:D

hur får du en sån där rund stämpel på dina bilder, typ copyrightstämpel? :D

mmm vad gott det såg ut och grattis till din lillebror hihi :D

Förstår att han blev nöjd med kalaset, såg trevligt ut.=)

Jag har säkert reagerat på att ni är många tidigare, men jag tycker det är så häftigt med en så stor familj :) Ni verkar allt så himla fina allihopa! :) Kul att ni hade det så bra med.



sv: Tack så mycket fina du!

gud vilka härliga bilder !:D

Hejsan vad gör du ?

sv; haha oj! menade vad var det dåliga med din förra vecka! <3



kram

sv: OK! :/

sv: Japp! Gjort idag!

Haft en bra helg?=)

dendär fikan såg inte allt illa ut asså, hihi :D

sv: ingen orsak!:D<3

Allt är bara fint :)

Det är bara fint :) <3

Guuuuud va gott :D

Planer för ikväll? :D

sv: okej härligt ! här med <3

sv; ja det är bra ! :)

åhh vilken fin tårta, har ni gjort den själva? :)

:)

ssv: oj vad syskon du har :O ja har tre och tycker att de är jobbigt xD

sv: Okej! Samma + köpt en one piece! ♥

Blogg.se strular som tusan...

Vad söt hihi :)

Glassbomben såg ju helt fantastisk ut! :)

fyfaan va gott

Halloj! (:

Du hade lämnat en fråga i min blogg, i frågestunden. Svaren ligger nu ute, bara att kika in och läsa!

Kram och tack!

Gokväll, hoppas du haft en fin dag vännen? Ha en fin kväll! KRAM

jaaa :)

samma ;)

mysiga bilder ^^

allt bra finaste?

sv: duschat nyss :D

men ååh skicka hit glassen!:D haha

Jättesöta och fina bilder! :))))

följa varandra på bloglovin? :)

MUms med tårta !:)

sv: verkligen, hade inte klarat mig utan min reflexskärm vid fotograferingar! ;D

Tack Fina! :) <3

hoppas du får en fin vecka!

Halloj!

Det är bara bra med mig, vad gördu?

Kram

tack :)

såbra! jo, jag har haft det grymt :D

Hur mår du? =)

Mumsig tårta! :)

det ser ju inte lite gott ut heller! :o

haha

Fina bilder, ser ut som en trevlig dag :D

Vad gott allt ser ut! :D

åååh vilken fin tårta :D hemmagjord?? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback