du blir bara mer och mer saknad!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Min måndag var helt okej ett tag iaf, dagen började bra i skolan och fick ett bra slut med en fika med Lucas och Elin. Tog bussen hem och då började mitt liv rasa, av många olika anledningar. Hela kvällen igår var kaos, men som sagt tur att jag att min mamma och min bror var hemma. Plus att jag fick prata med min älskling en lite stund på kvällen, dock känner jag bara att jag börjar sakna honom mer och mer. Jag gillar att han har praktik, men hatar att vara utan honom.

Nu är det tisdag och jag vaknade just och fick lite sov morgon, om en timme går bussen till Visby. Idag blir det mest att fixa lite inför mässan eftersom på onsdag och torsdag har vi yrkesmässa. Efter vi har fixat det, blir det nog att åka hem och plugga och fixa lite här hemma. Men nu ska jag fixa lite och sen dra iväg till bussen, jag hör av mig när jag är hemma igen.

Vad gjorde ni igår?
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

snygg bild :D

Kjempe fint bilde! I dag skal jeg gjøre litt skolearbeid og slappe av;)

sv. hihi ja :) sovit gott?

allt bra idag?:)

sv: så lite så:)



Idag ska jag träna och lucnha samt åka till skolan:D

Hehe, vad gör du? :D

svar: aj fan då :( men du kan ju iaf öva hemma för det tills du fått ihop mer pengar :)

snygg bild :)

sv: taack :(

Sv: Okej vad bra, jodå det är bara bra, lite förkyld och hängig men annars helt okej, Gör du idag?



Kram

sv: hoppas du får en bra tisdag :D!

SV: okej jag har kollat runt på olika universitet och hörskolor :)

if you say so... hör av dig!

najs :D samma här! :)<3

ja det är det:(

SV: :)

Sv; Varse :D

Aa, det är super med mig :)

Sj? :)

fin blogg du har :)

sv; yes ;)

SV: ah :D

du skrev fel bloggadress ^^



svar: :(

sv; allt bra just nu då? :)

Sv: hur mår du dåå? :)

svar: hehe det är lugnt! :)

va göru? :D

yesbox! :D

svar: är eran katt död? :( ska snart ta nåt att äta.

sv: yes :) vad görs?

S:V så bra jo det är bra :D

sv: jodå allt är bra, sj?

SV: ah :)

svar: men usch, fan va jobbigt! :( va den helt mosad eller? :'(

sv; härliiiiigt, jo det är bra :D

Sv: Okej, haft en bra tisdag? Jag har också kommit från skolan, och så! Kramar

lät ju bra. igår var det plugg, idag waiiit for it PLUGG!



puss

sv; jadå det tycker ajg:D

Sv; Hihi, så bra :D

Gjort idag då? :)

Hej, klickade in på din blogg och tyckte att din design var snygg. Funderar på att byta till blogg.se men då vill jag ha en snygg design. Skulle du ha lust att slänga ihop en ganska enkel och stil ren design till mig? Isånafall kan du väl slänga iväg en kommentar eller mail (eftersom jag inte ser när nån svarar på kommentarerna). Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer! Tack på förhand!

sv: de var en fin bild (:

allt är kaos här också..:/

Snygg bild!

SV: :)

sv: går du sista året på gymnasiet nu ?

:D

sv; yes :D

SV: kollar på super nanny sj? :)

sv; ;)

snygg bild btw. ;) hehe kramar

Kram

sv; ;)

sv: :D

följas på bloglovin' ?

Sv. ja jätekul :D kram <3

okej :D lyssnar på musik. kram

svar: det va våran lilla Zirro också :'(

sv: :D

tack så jättemycket=)

sv; ska jag säga till när jag lagt till dig så kan du lägga till mig? :)

grymt fin blogg tjejen! :)

igår var jag hemma och vilade och idag måste jag plugga, självdå? :)



fråga gärna en fråga på min frågestund, bästa frågan får en länkning :)



http://hannahnskog.blogg.se/2011/october/fragestund-basta-fragan-far-bli-dagens-blogg.html#comment

Jätte wacker bild! :)

sv: hih kej :) jo bara bra

sV: okej kul de iaf (: men du går media?

SV: Japp :)



puss

fin bild! :D

och blogg.. ;)

lagt till dig nu..

samma här :)



vgd?

hehe :) vad gör du ikväll då? kramar

haha yes :D

hur många besökare har du? :)

svar: ja :( fast det va inte vi som hittade honom, tack och lov!

sv; tack :D

lust att följa varandra? :D

Svar: Tack :) Ska hälsa henne det ;)

har lite feber men mår hyffsat bra ändå:)

Sv;Okej kul :)

Jag har bara varit hemma och slappat, sen så har jag varit ute på promenad med vovven i skogen :)

SV: hehe okej :)

Okej, inte mycket här heller.. Men ska snart packa klart allt till ikväll :)

haft en bra dag?:D

fin bild:D!

sitter med ett fullt rum av vänner och funderar på att gå ut. ;) hehe kramar

Fin blogg, kram!:)

sv: va har du gjort idag då?

Snygg bild!

=)

Skriv minst 1 utmaning som du tkr jag ska göra! Ju fler, desto bättre!

http://idahtt.blogg.se/2011/october/skriv-minst-1-utmaning.html

sv: okej, jag ska precis börja plugga :)

allt bra idag? :D

sv: hihi ja :D gör du nu dåååå? kram

sv: aa :)

vill du få fler bloggläsare? jag har världens bästa tips till dig! kolla längst upp i mitt senaste inlägg, kramar!



Skitsnygga bilder! verkligen! :D

önskar dej en trevlig tisdagskväll :)

sv; JApps! :D

Jättefin bild!!

tack:)

Ska snart kolla på film :)

okej, jo de är bra! :D

svar: japp :D

- :D

Haft en bra dag? =)

Har du haft en trevlig kväll? :)

länkbyte? :)

ligger mellan 300-500 :)

sv; Trevligt (;

Hände inget speciellt, skola som vanligt liksom..

Jag hatar när det inte händer någon förändring!! -.-

jappsi, gör du då? :D

Igår frostade vi ur frysen som tog hela dagen och städade lite.



Idag har jag tränat och sedan har jag pluggat :)

sv: så bra, jo helt okej :)

vad har du för dig då? :D

SV. ehm



puss

sv;ja verkligen :/

Fin bild!

fin bild =)

Fin bild :D allt bra med dig? :D

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback