du börjar ändra dig igen, icke bra!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag i skolan fick jag åka hem lite tidigare och börja jobba hemma, jag tänkte börja jobba nu och sen fortsätta imorgon. Istället för att åka hem när jag fick sluta åkte jag till Hemse för att träffa min mamma och min lillebror. Vi gick och fikade och pratade ett tag, sen vid tre tiden började jag gå hem och fick sällskap av mamma. Känner mig rätt duktig med en promenad hem istället för att ta bussen. Tack för en riktigt bra eftermiddag mamma och min lillebror! ♥

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och borde öppna min mattebok och börja jobba. Men jag har ingen lust alls att börja jobba, jag har bara ångest hur jag ska göra dom sista dagarna på veckan och hur jag ska få in allt som jag borde hinna med.

Har ni ätit någon kanelbulle idag?

Kommentarer

sv: yes! :D

hoppas du hinner med det du ska göra!



svar: :)

sv: näää, inte gott ;D

Några planer till helgen då?:)

Svar: Tack :D

svar: vad ska du göra nu i vecka då? :P

sv: har du ätit? ;D

Ser mycket gott ut!



sv: Bara okej? :/

Jo det är bra :)

Ha en fin kväll :)

hej

fin header.

mums, det är ju kanelbullens dag idag. :)

nästan glömt, haha.



vad tycker du om dessa naglarna???

http://arvidssonskriver.blogg.se/2011/october/inspiration-naglar.html#comment

dagen har varit riktigt bra faktiskt, skulle ha en sjukt dryg skoldag, men hade tre lektioner inställda av 6 så:D själv?

aww! :)

söt du är.. tack! :)

Mumsigt :>

sv: tusen tack :)

hoppas allt är bra med dig idag?

vad skönt! den där bullen såg inte helt fel ut kan jag lova!:)

svar: okej, jag ska plugga körkort med pojkvännen, ha körlektion imorgon, hem till farsan, fast helgen är inte planerad än. <3

jag förstår det!<3

sv: skönt att höra =) allt är bra här med :) vad gör du då? :)

svar: ja :D

jag har haft de superbra här! :)

gått!!<3

SV_ yes :D

Hej! Det här kanske är en tävling som passar dig?



http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-eilasse.html



Fler tävlingar finns i min meny på startsidan, varmt välkommen!

sv: vad händer ikväll då :D`?

- Inget speciellt hehe, har du sett filmen "jag saknar dig" ? :)



Skulle du kunna gilla denna länken om du inte redan gör de:

http://www.facebook.com/pages/NATHALIE-ANDERSSON-fotograf/238015319555687



kram<3

Fick en när jag kom hem tidigare under dagen :)



SV: du kanske borde ändra din länk när du kommenterar ;) Det ligger ett n före din adress :)

ja, tupperware is the shit =)

kan man få lite!!:D<3

svar: varsågod ;)

sv: okej :) ska gå och kolla på tv nu!

sv: tack! :D

- DU MÅSTE SE DEN :D

Den är skit bra (a) hihihi!

Vgd ?

sv: okej :D

fin blogg:)

Sv: heej!

har haft fullt upp i helgen så har tyvärr inte kunnat svara på kommentarer!



men har du haft en bra helg? =D

Jo det är bara bra :)

Gott med kanelbulle!

Sv: Det är synd att blogg.se appen inte finns till Android ja, hoppas den kommer snart.

woopwoop! fick massa bullar nyss:D

Kan du inte visa en bild på din pojkvän? :) <3

Hejsan!

Jag gör bloggdesigners/headers. Profisionellt gjorda i Photoshop. Läs mer på: http://fridabladhryden.blogg.se/2011/august/ang-design.html#comment

Ps. Jag gör gärna bloglovin byten ifall du skulle villja!

puss

88:n är såå god!



kram

Svar: tack så enormt mycket, verkligen!

sv: så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Gott det ser ut!



SV; Tack ska du ha! :D

sv' hihi :)

ser gott ut! jaa härligt :)

Gott!

Svar: Okej :) Jag har typ jobbat, jobbat och jobbat. Haha! :) Ska du göra något roligt till helgen då? :) Kramar!

sv: Skrev fel, haha.



Mm, bilderna är mumma! Jag åt kanelbulle igår:D

åh vad gott!

sv: okej ne ja har blivit sjuk så ska typ försöka bli frisk























Follow my on Bloglovin







Trackback