du måste kunna ge och inte bara säga några ord

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag är det 4 oktober det betyder att det är kanelbulledagen, får se om jag äter någon kanelbulle idag. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska få gå och äta lite mat. Våra datorer krånglar rätt mycket idag, så vi kan inte göra så mycket nu på förmiddagen. Men sen på eftermiddagen blir det lite mer jobb här i skolan, slutar som vanligt vid halv tre idag.

Efter skolan blir det att åka hem och plugga eller kanske träffa mamma och fika med henne. Annars under hela kvällen blir det att plugga matte. Imorgon har jag körlektion som vanligt i Visby, senare mot dagen blir det nog att vara med min pojkvän ett tag. Annars i veckan händer det inte så mycket, träffa Kristina en stund på torsdag är nog planen. Sen är det redan helg och då är det bara två veckor kvar sen åker vi till Göteborg.

Vad händer för er idag då?

Kommentarer

Fina bilder :)

Du menar väl oktober :P Inte ska november komma än inte :(

SV: Härligt! :) Är förkyld så det är väll sådär ;)

Vad hittar du på idag? :)



Ha en bra Tisdag.

Kram

sv: :)

SV: okej jag svarar på kommentarer :)

absolut:)

härligt:)

så lite så!

Fin blogg :)

allt bra med dig?

hahah:)

Gillar verkligen din söta blogg:D<3

- u too!

svar: fattar inte vadå? :)

sv: :D

SV. hehe ah :)

svar: hehe okej! :)

svar: kollar på videoklippet om och om igen på min pojkvän, hehe, du då? :D

sv: vad görs? :D

svar: ja! kolla gärna på den :D

okej!

gaah, du är så duktig på att fota! :D

svar: prova nu då? annars prova tryck F5 :P

sv: Händer ikväll då? :)

svar: okej okej ja men absolut! :)<3



http://www.facebook.com/pages/hetervajagvillbloggse/149748718434676

Sv : heheh :D

Kram

svar: kan du inte se nån video? :(

svar: eehh, okej? :S ja :P

Fina bilder! :D

sv: Blir nog lugnt :)

Allt bra idag? :)



sv. Så lite så ^^

fin bild ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback