du tänker inte tanken, men det gör jag

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Här kommer några av bilderna sen onsdagen, på två av fyra underbara tjejer. Framöver kommer vi försöka passa in tider då vi alla kan träffas så ska jag fotografera dom i olika miljöer. Jag ser fram mot nästa tid som vi ska träffas, sist blev det vädligt kort om tid. Men jag måste säga att det blev riktigt bra bilder och riktigt bra modeller är dom också.

Idag är det fredag och det ända jag tänker är helg, helg och helg. Först åker pappa och Ewa utomlands, så jag blir hemma själv en vecka. Innan veckan är slut kommer jag haft skrämt upp mig minst 300 gånger eftersom jag är lite mörkrädd och vara själv i ett hus är inte det bästa jag kan göra. På lördag kanske det blir krogen, har inte planerat så mycket mer. Men träffa min älskling kommer jag nog inte göra i helgen eller veckan som kommer.

Vad ska ni göra för något i helgen?
Vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

Godmorgon :)

allt bra?

Kram

Fina bilder :)

Sv: Ungefär 1 år och 2 mnd. :)

Riktigt fina bilder!

Vi ska storhandla lite, sen ska jag träna och plugga. Och även gå på födelsdagsmiddag på lördag.

coola bilder :D

men vilka coola bilder! :)

Fina bilder! :)

sv: :)

SNygga bilder :D

Tänker också bara helg, helg, helg ;) har bara två lektioner med så nedräkningen har börjat ^^

snygga bilder!

sv, gött! jodå de är helt okej med mig förutom att jag är sjuk..



okej,jag ska bara vara hemma..

fina bilder!

fina bilder =)

hör av dig iaf. :P vad händer ikväll?

Hej!

Tävlingen Dagens Blogg har avslutats. Klicka in och se om du vann ♥

Om inte så kan du delta igen!:D

Kram ♥

hatar också mörker :O

hatar också mörker :O



svar: va bra! :)

va göru då? :D

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

Idag är det fredag ;)

Tycker att tiden går verkligen snabbt.

Vad ska du hitta på idag? :)

fina bilder :)

så lite så! det är bara bra :) själv?

Fina bilder!

skönt :) vad ska du göra idag?

sv: okej (:



ne ja blev ju sjuk lagom till helgen så ingenting :P



fina bilder :D

sv: ja det är bra, själv? :)

sv. men vad härligt hörru :D

sv: :)

sv: tackar :)



usch för å va ensam hemma :O

sv: ja då:D

oj vilka jättefina bilder!=)

SV: ja :D

Tack för att du är med i Dagens blogg♥

Ah :D

låter inte så kul haha! xd

vet inte faktistk:)

Hejsan!

Nu har jag en ny blogg och design!

Titta gärna in på http://tessvonolsson.blogg.se så är du supergullig! :)



kram!

sv: höhö! :D

gör du dååå?

kikar in och önskar dig en trevlig helg! =)

jag lyssnar på musik, jag är inne på skype och fb :P

Okeej!:)<3

sv: usch nej :O dagen går la an men på natten usch och fy du har min djupaste symati

hah :D

Sv: Allting är bara bra! Sitter här med en kopp te och läser igenom min nyköpta tidning!:D

Själv?

sv: usch nej :o du kan inte få någon kompis att sova där me dig (:?

sv: yes ;)

- Tack :D

Jag ska ha kalas med släkten ^^

sötis<3

Hejsan vad ska du hitta på en fredags kväll som denna? :D

svar: det är bra, är trött bara :P

va göru? :D

- jaa :))

jadå :) vad gör du just nu?

okeej!;)

sv: Tack ska du ha! Värmer verkligen att få höra det! :)

sv: okej :) nae, musik typ!

SV: hehe ah :D

okaj, ska snart te stan :)

haha ;) skick nr till mig då. :) ikväll blir det fest. :) kramar

sv: hur kan man inte gilla att va på landet? ja älskar de ja bor på landet å hade nog aldrig klarat å bott i stan

sv: super bra :D sjdå?:D kram

typ inget spec träffa någon kompis :)

SV: Tack tack :D

svar: sitter och pluggar körkort :D

några planer för kvällen? :D

- ja verkligen :D

fina bilder förresten !<3

svar: hehe tack! :D jag måste :P

okej najs :D vad görs?:D

snygga :)

- tror det blir att vara med en kompis, :)

- super mysigt :D

Ha en bra Fredag finis och passa på att titta in hos mig ;)

kram

skitsnygga bilder!

Fiin blogg! :D



Frågestund!

Fråga mig gärna något så blir jag glaaaad!♥

http://jojoscrazylife.blogg.se/

Vilka tuffa bilder! =)

fina skor:)

Fina bilder! :)

Snygga bilder! :D

Snygga skor :D (de blå)























Follow my on Bloglovin







Trackback