Jag åker till Göteborg och tar bloggpaus!


Bilden har jag gjort snabbt i photoshop med bakrund, text och lite penslar.

Redan nu ikväll tänker jag stänga ner bloggen för en vecka, det blir nog mitt sista inlägg i oktober. Eftersom jag går i skolan imorgon och på kvällen blir det att vara med min älskling hinner jag inte blogga imorgon. Därför känner jag att jag får skriva mitt sista inlägg innan jag åker och jag har bara tid med det nu ikväll. Jag åker på lördag morgon och kommer hem på lördag natt men jag har nog inte så stor lust att skriva förän på söndag eller måndagen därefter.

Vad ska jag göra i Göteborg? Jag ska träffa min pojkväns mamma, lillasyster och hans bror. Hans bror har jag träffat sen innan men inte dom andra två. På resan har vi även med oss Emma som ska träffa sin pojkvän (allså min pojkväns bror) vi vet inte fullt ut vad vi ska göra den veckan men det kommer bli riktigt roligt med dom sakerna vi har planerat.

Min blogg blir tre år på lördag och jag får väl säga grattis till bloggen redan nu eftersom jag inte kommer blogga. Det har vart tre underbara år och många mer kommer det bli. Om nu ni tycker det är tråkigt och inte klarar av att jag stänger ner lite mer än en vecka så finns jag på facebook. Om ni gillar min grupp kan ni hänga med där och skriva kommenater eller något annat. Jag kommer uppdatera med bilder och status, tryck på bilden för att gilla min sida på facebook!

Ha ett riktigt bra slut på denna underbara månad, det ska jag ha.
Glöm inte tävlingen två inlägg under, du kan vinna en almanacka!
puss på alla mina fina och underbara läsare! ♥

Kommentarer

poki :*

sv: Men ha det så trevligt:)

SV: okej hoppas du får det bra i gbg :D

sv: samma här !

jag firar också tre år med bloggen snart:D

Ha så kul :) & grattis till din blogg!



sv: Känner igen det där, min mammas man gör också mig galen ;o

Ha det så bra i Gbg! :D

ha en bra bloggpaus och härliga dagar i Göteborg! :D

allt bra?:D

Sv. Aha okejokej, tack desamma du! Hoppas du får det grymt i Gbg! :) kram

Ha ett fint höstlov!



puss

SVAR; vad ska du göra i göteborg ? :)

ja precis din jacka!

hoppas du får en underbar resa :) Ha de så bra!

sv: okej :)

vad har du för dig då? :D

Hoppas att du får det jättebra här i Göteborg nu:D



Kram

Ha en underbar "semester" eller vad man säger :D

- Åh, vad roligt att du ska till Göteborg!! :D

Den bästa staden, vad ska du göra där?

ha det så bra! :)

ha de toppen :)

götet e de som ger! :)

sv: okej :d

sv: javisst :) vad ska du hitta på i morgon?

Vad kul att få åka till göteborg :)



SV: :)

Jag har en frågestund över helgen. Jag skulle bli megaglad om du ställde någon fråga! Gärna en personlig en.

Kram!

japp :)

hoppas du får det så kul! :D



Var gärna med i tävlingen på bloggen där du kan vinna ett "Earcuff/örhänge med en svala"

Det tar bara några minuter att anmäla sig! :D

svar; japp :)

sv: hoppas du får en helt awesome vistelse i göteborg :D

Hoppas du får en trevlig resa! :D

Kram

sv: härligt, härligt:DD

Ha de bäst<33

sv; vad ska du göra där? :)



vad kul , men du ska ha en bra vecka, kramis!!! <3

ha kul på din lilla resa! :D

Vad kul att du ska till Göteborg:) du får ha det så bra där och hoppas alla kommer gilla dig:D

Grattis till bloggen!

Ska du göra nått kul denna mysiga fredag? :D

SV: Härligt! :) det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig då? :)



Ha en bra fredag.

Kram

sv: Åh vad tråkigt det kommer bli utan nån uppdatering från dig , men du lär fixa all uppdatering när du är tillbaka :) & tack det ska jag ha, snart lov så det gäller att plugga de sista veckan haha. Du får ha en trevlig resa till göteborg! & jag såg att du hade skrivit det på fin facebook , men ska även gilla din blogg sida & kolla in tävlingen! Tack för informationen .

Kram♥

Ha det så bra i Göteborg =)

- så kul!

Hoppas du får det super bra i Göteborg! :D

Kos deg!:)

- härligt! ;D

Aha okej när kommer bilderna upp ?:)

förlåt för en sen svar! Haft lite krångligt med internet :/

ha det så bar så länge =)

Lottar ut 25 Nivea creme med rihanna motiv va med vetja!

okej, ha det så kul!

fin blogg! Allt bra sötis? :D

absolut:)

Ha en trevlig helg! :)

Sorry att jag har svarat på ett tag med jag har inte hunnit med att blogga. Men allt bra? :)

sv: okok, jag svarar på kommentarer :P

va kul!

detsamma :D

Ha det så bra i Gbg

Grattis till din blogg! ^^

grattis till din blogg :D

Thanks! :D

Hej!

Nu är jag tillbaka på bloggen!

Kram

Emma

hur har din lördag varit?

Allt bra med dig sötnos?

men åå va härligt, och välkommen till göteborg då! hoppas att du får en mysig söndag!

följa varandra via bloglovin? :)

http://www.bloglovin.com/blog/1808618/clixo

fin blogg förresten ♥

Allt bra idag?:D



KRAM

NU ligger en Ny KLURING uppe!

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/klurigagatan-5.html#comment

Delta gärna i tävlingen! :)

haft en bra helg? :)

Hej! :) Ursäktar sent svar, tentaperioden har äntligen tagit slut så nu är jag tillbaka. :)



sv: Men det förstår jag, men ja hoppas du fått vara med din kära pojkvän nu iaf! :) Hoppas du har det bra i Göteborg med fina du!

Hoppas du får det riktigt bra!

Svar: det var så himla gott!

ha kul i götet:D

Svar: Tack snälla :)

Va med i veckans blogg vettja :)

hoppas du får det braaa!

har kört igång veckans blogg!

klicka på länken och anmäl dig :)



http://johhanna.blogg.se/2011/october/anmal-dig-till-veckans-blogg.html#comment

Hoppas att du får det underbart!

Godmorgon! Tråkigt med bloggpaus.. men hoppas att du får en trevlig period! snart hemma igen :)

Hej :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en stor länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till! ^^



Fin blogg btw!

- <3

Hoppas du har det roligt i Götet!

Vad ska du göra på Halloween?:)

Fin blogg! ^^

Vad ska du göra på Halloween?:)

sv: haha tack!

(Sorry för sent svar, men har varit lite off!)

Jag tycker att du ska komma hem nu :)

saknar dina uppdateringar hörru.

Allt bra denna fredagkväll? :)

/ http://smnmode.blogg.se

Hej! Hoppas att allt är bra med dig!? Vad gör du denna lördag? :)

kram

Sv; Varsågod! :)

Hej min tävling på bloggen är nu avslutad, kolla om du blev vinnaren, om inte så kan du vara med igen kolla första inlägget :)

Hoppas du haft kul!

SV: Tack snälla!

KRam























Follow my on Bloglovin







Trackback