jag får ångest av att tänka tanken


Igår fick jag post, precis det är det bästa jag vet. Älskar att få post, sen om det kanske inte är roligt varje gång det skiter jag i. Men igår fick jag två av mina mobilskal som jag skickat efter, ett rosa som ni ser på bilden och ett rött. Jag gillar inte mobilskal så mycket just nu, men hoppas det blir bättre. Får tänka på mobilen iaf, för jag vill inte förstöra den.


Även när jag var på Öland hade jag fått post med pappa hade glömt bort att jag hade fått post. Så igår fick jag veta att jag hade visst fått mina bilder som jag skickade efter. Jag har otroligt många bilder, från många olika tillfällen som ska upp på min vägg. Men ikväll hinner jag nog inte med det, får pyssla med det en annan dag.

Jag har inte vart hemma så länge, kanske snart en timme och på den timman har jag hunnit pluggat mycket och gjort det som jag måste göra. Nu har jag bara matten kvar att plugga, får plugga ikväll om jag inte blir för trött. Min dag har vart helt okej, vart i skolan och gjort lite andra saker, berättar mer om skoldagen sen då ni även får se bilder.

Vad tycks om mina saker?

Kommentarer

sv: vad bra! :)

hur mår dudå :)?

sv: härligt :)

jo mår helt okej halsflussen börjar äntligen försvinna :D

Sv: Det är bra! själv? :)

sv: ja :)

händer ikväll då :D ?

okeej hur mår du då ?<3

sv; Tack :)

- med mig är det bra! hur är det själv? :)

kram<3

sv: okejokej, neh har inget alls inplanerat så får väll se vad jag hittar på :)

vad kul! tack desamma :)

sv: det är bra sjdå? ;)

vart beställde du bilderna ifrån? <3

sv; Jodå! Själv :D

åå canon tar sånna fina bilder, vill ha =)

sv; Vad bra! Skola idag? (:

HJÄLP. min blogg krånglar :( när man trycker på någon av kategorierna så kommer det inte upp något inlägg fastän jag har använt den kategorin.. snälla, vet du hur man fixar det? kram!

fina saker =) fina fotton =) allt bra ??

sv: jodå :D har du nått skoj inplanerat för helgen då :D?

sv; Okej, jo, från 8-16 :/ Vi håller på att göra en skoltidning som alla sista årets elever gör varje år :) Varför måste du gå då?

sv: okej, är jag frisk så umgås jag med någe folk, är ja fortf sjuk så blir det o va hemma bara :)

allt bra ? :)

- vad bra :), nej himla tråkigt att bara plugga plugga plugga hela dagarna..

- alltså jag har liksom lagt dit överkskrifterna sedan fixat in så att det är nya kategorier och tagit bort så dom syns. medans dom nya syns.. åh så svårt att förklara. men jag har gjort som man ska, hittade en blogg som kunde förklara super bra så det vet jag att jag lyckades med :)

Fint mobilskal! :)

- nej inte alls roligt :( helst inte när man måste plugga till en massa prov samma vecka!

sv: aw tack, hoppas verkligen jag blir det snart. har vart sjuk i över en vecka nu :(

- Så bra :)

Vad händer i morgon?

sv ; jo det är fint tack , härligt att du mår bra :)

vad gör du ? :D <3

sv: jaha :) är det de där erbjudandet med 100 bilder gratis? ;-)<3

sv: ja man får väll hoppas på de :D

sv ; härligt :)

Tack & detsamma :)

- jaha! får nog ta och fråga om någon kan hjälpa mig :)

jo det är bra =)

- jaaa, drygt drygt :(

sv: jaha ok :D

- Hehe okej :)

Jag ska till skolan och min bror fyller år också så jag ska fira honom :)

sv. såå lite så =)

jotack det är fint med mig, och själv? kramar

sv: allt är bara bra! själv? ;>

sv ; :D

vad händer imorgon ? :)

sv: yesyes gör du nudå? =)

fint :)

Ja visst var det snyggt :D

Nu har vi uppe en SMYCKESTÄVLING, ta chansen att vinn detta söta armband, genom bara en tävlingsregel!

Direktlänk: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/october/tavla-och-vinn-ett-smycke.html#comment

- ja det ska jag göra :))

Nice!



SV; Jag bor lite utanför Kalmar (om det säger dig nånting?) Haha! Men kommer när jag tagit studenten, i sommar, att flytta upp till min pojkvän i Göteborg :)

Hoppas du har haft en bra torsdag, skönt med helg snart!

haha :D

Kika in på min blogg och hitta massor av höstinspo finis :D

ha en trevlig helg

kram ! <3

härligt=)

sv: okej, jag ser på tv med vänner nu:D

hej vill du vinna ett porträtt av dig eller någon annan, du kan även få den hem på posten ...skulle vara jätte roligt om du ville vara med :)



läs mer på



http://saaacha.blogg.se/2011/october/tavling-till-den-2810.html



Ha en trevlig kväll























Follow my on Bloglovin







Trackback