jag hoppas det adrig ska hända


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Idag är det onsdag och idag blir det en väldigt stressig dag känner jag, först ska jag ta bussen som går nu vid åtta tiden och jag ska se till atta vara vid bilskolan vid tio för då har jag körlektion en timme. Därefter blir det att springa iväg och träffa några tjejer för att fota dom i 40 minuter sen blir det att springa bort till bussen träffa min pojkvän och åka med honom hem. Det blir mycket nu på morgonen men på eftermiddagen blir det mest plugg och vara med min pojkvän.

Igår när jag gick hem med mamma tog jag några höst bilder och idag blir det mer modell bilder. Så farmöver kommer jag ha lite bilder att bjuda på. Men nu måste jag springa iväg så jag inte behöver stressa så mycket. Fick även en kommentar att jag skulle visa min pojkvän, men tryck här eller här får ni se en bild. (har redan laddat upp så många på honom i bloggen)

Vad har ni för er just idag?

Kommentarer

sv: okej, ska till skolan :)

allt bra? :D

ska vi göra ett bloglovin byte?:)

tiden går fort!

svar: Inte så mycket, sitter i skolan, du? ;)

sv: :)

sv' hihi :)

Fin bild :)

vacker bild :)

Har du ingen skola idag? :)



SV: Ne men allting brukar ju lösa sig :)

sv: okej :) har precis bloggat, ska snart iväg på fotografering :)

Jag har bara en chilldag idag. Ska hem till lillebror lite senare på dagen och fira honom!

SV: Okej! :) Jag kollar på några gossip girl avsnitt ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

men absolut!:)

SV. nice :D

Sv: Haha tack! :D

Jag ska på ridlektion :)

Vad tycker du om mina cupcakes jag gjorde idag? :) kolla in inlägget: http://www.nattstad.se/lifeabouterikaa?id=1932734

<3

Fin bild :)



sv: Ush, jag har också massa plugg.

nu har jag tappat bort mig :P

okej, allt är bra :)

Vad har du gjort idag ?

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

sv: härligt:D jag har haft det bra=)

vad gör du?=)

hej ! nu har jag kört igång frågestund på min blogg , är det något du undrar några funderingar , fråga på jag svara ärligt på allt ! :) direkt länk till frågestunden : http://kladdi.blogg.se/2011/october/tankte-kora-lite-fragestund-sa-fraga-pa-ska.html

Var gärna med i min höstbildstävling! http://littan.blogg.se/2011/october/tavlings-dags.html























Follow my on Bloglovin







Trackback