jag vill flytta till något av husen


Här är ett fint hus som ligger på Gotland och jag blev hetl kär i det här huset. Riktigt snyggt och jag skulle lätt kunna flytta ditt nu om jag fick chansen. Jag vill ändå inte flytta ifrån Gotland så det här huset skulle passa perfekt!


Här är ett annat hus som ligger i stockholm om jag minns rätt, jag har för mig det iaf. Jag gillade det här huset också, blev små kär i det. Jag gillar att det var helt vitt och det var stil rent, kärlek till det här huset!

Igår när jag satt och pratade med Kevin och Emma på skype, så kollade vi på många hus. Jag tror vi kollade minst på 100 stycken och länkade flera fina hus till varandra. Jag älskar att kolla på hus, men jag gillar inte när man vet att man inte kan få det. Min måndags kväll blev bättre när jag fick kolla på lite hus, vad tycker ni själva om husen?

Kommentarer

Fina båda två!

svar: skönt och höra ;)

jodå, de har jag också haft!

hoppas att du har en bra dag?

kramm!

svar: gött och höra :)

lust att göra länkbyte? ;)

Vilka stilrena hus men ändå mysiga :)



SV: vad bra :)

Jätte fina ju!

Har du bloglovin, isf, följa varann?

Kram:)<3

SV: Om jag hade haft råd hade jag flyttat hemifrån redan nu, men man kan inte ha råd med allt...

svar: jaha okey :/

båda är kärlek, vill också bo sådär :)

svar: allt bra med dig? :)

Nu kan du läsa på min blogg om hur det var när jag träffade Britney Spears i söndags! :D

SATAN SÅÅ SNYGGGT!

så lite så =)

vilka godbitar :D

han är beräknad till första november :)

sv; tack! :D

- Bara bra tack! :D har du nå planer inför ikväll ?<3

hitta världens finaste 1900 tals hus, i min pris klass, ute i ödemarken.. hahaha så himla typsikt.

Ja det var galet! :D

Hej, förlåt för sent svar ♥

Jag har haft ett litet uppehåll men nu kommer det att rulla på :) Hur är allt med dig idag? :)

Kram

Använder du dig utav blogkeen, isf ska vi följa varandra? kram :D

- <3<3

åh, vad fint.

kul att du gillar dem:D kram

- tack själv ;)

sv: Åh, tackar:D

och det var två låtar. Av blessthefall och Lights som hade skrivit låtar till varandra.

Ja, dom e fin :)

Kjempe fine hus!:)

Verkligen hur snyggt som hellst!

jätte snygga.. man blir tagg att flytta hemifrån ;) ahha



puss

Sv: Tack! :)

Hej :)

Hur har din dag varit då ?



klicka gärna på en länk som finns i min blogg , som hjälper mig att ha tur att vinna i en tävling :)



ps: fina hus :)

hej sötnos :)

det var ett tag sedan vi hördes nu! :/

hur är det med dig nu då?

kram

Helt underbara ju! 8)

- vad bra :D

vem skulle inte vilja flytta in i dem? ;D jag kan flytta med dig ;)



sv: okej så bra :) jo det håller på att skina upp! :)<3

haha ja 12 kilomter till mataffär, ingen impuls köp där ute :P

okej.



Va med och tävla om smink från e.l.f:

http://lovehannah.blogg.se/2011/october/tavling-eyelipsface-1.html#comment

SV: ah :D gör du då?:)

Åh vad fina hus! :D

åh va fiiint! :D

Gillade det huset från Gotland, riktigt fint :)

- mhh :)



http://lovehannah.blogg.se/2011/october/tavling-eyelipsface-1.html#comment

Bara bra med mig sjdå? :)



åh nice ju :O

Sv: Tack så jätte mycket! :D

sv: jösses vilka snygga hus :O!

sv hihi kej :) gör du då? kram

Vilka underbara hus!!

sv. Tack så mycket :)



Har din vecka startat bra då? :)

sv; vad gör dudå? :D

SV: okej jag gör inte så mkt :)

- hur gammal e du?



http://lovehannah.blogg.se/2011/october/tavling-eyelipsface-1.html#comment

Sv; skriv om din bästavän då, de blir kul!;)

nix, kanske någon gång i framtiden får man ett sådant drömhus =)

Sv: Varsågod! <3



Kan du rösta på min bild som är nummer 4? Jag ber om ursäkt om du har röstat på min bild eller du inte gillar såna meddelande! <3 http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html

- 12 :).

jättefin blogg!



allt bra? :D

Sv. Förlåt men .. tänka på vad? :s<3

Sv: Aha!! hoppas röstar du på min bild hehe. <3

sv; okok, jag svarar på kommentarer :P

måste säga att husen verkar snygga ;)

svar: ja:)

ja verkligen, synd att allt är så dyrt kring stockholm :/

Aa det gör jag:)

fin blogg:)

sv: okej :) haft en bra tisdag än så länge?

sv; skönt o höra! jorrå det är bra med mig <3

jappsi! :D

svar: :)

mycket mycket fin blogg :) Har du haft en bra dag? kram! <3

sv: ja de e bara bra sj:)

hänt idag? :D

Underbara!

sv: tack :)

jo då, min dag har varit toppen, kanske lite väl lång skoldag men annars så ;) kram!

mycket fina =)

okeej, jo samma här :)

riktigt fin blogg har du ! :D

vad bra:D

yesssss :D

- vad har du gjort idag då?

- skolan bara :).

svar: hihi:) jag svarar på kommentarer och håller på med ett inlägg:D

- japp :) händer imorgon?

super fin blogg, lämna gärna en kommentar på min blogg! kramen

så sjuuuukt fina hus!!!

åå de skulle jag oxå vilja göra!

jag hade inte bangat på att bo i något av dom där husen!! fan så snyggt

- ja verkligen :))



+ jag kollade faktiskt på jackan du har köpt (den röda) men jag är ganska kort så den vart för lång typ :(

åh snyggt! :D

- nja jag är faktiskt så pass kort fast i och för sig jag är inte lika många år som du heller men hihi :) jag testade XS och den var lite för lång .. eller för lång vet jag inte men armarna blir inte så kul! :(

Thank you :) åh den andra huset var ju snygg!

Det där skulle man inte tacka nej till :O

Fin blogg, är allt bra med dig? :)

hejsan:) fin blogg!, grymt snygga hus :)

checka gärna in min bloppis, vem vet kanske du hittar något som passar dig ;) direktlänk http://saabs.blogg.se/2011/october/kor-pa-en-bloppis-igen-denna-gang-har-jag-sa.html#comment



ha en fortsatt trevlig dag!

Sjukt fint =)

Älskar också kolla på hus och lägenheter! Jag hittade en drömlägenhet på en takvåning som låg i Linköping. Aaaah... hade inte råd flytta dit annars skulle jag och mamma bo där nu, tror jag?

Såå fiint :) <3

Tycker nog om det översta mest, irriterar mig lite på golvet på den undersa ^^ men annars är båda skitsygga!

JESUS så fina hus!

riktigt snyggt var det där inne iaf! men golvet på den nedersta kunde dom väl bytt mot nått finare hah:D

Ja dom där såg ju inte direkt fel ut ;)

oj så snygga hus! :)

Fyfan va snygg!























Follow my on Bloglovin







Trackback