min underbara onepice


Jag älskar min underbara onepice som jag fick av min underbara pojkvän! ♥

Min dag igår började bra med att få sova en timme mer än vad jag gör annars, riktigt skönt. Åkte till Visby och fixade lite inför yrkesmässan, tog bussen hem runt två och var hemma som jag alltid brukar. Under kvällen lagade jag och min bror mat och vi var även och handlade. Plus att vi fick säga hejdå till våran katt som blev påkörd igår natt eller igår morse.

Idag är jag uppe tidigare än vad jag brukar, inte så skönt. Klockan åtta eller nästan nio börjar yrkesmässan och håller på till tre eller fyra och därefter ska jag träffa min älskling en stund och sen åker jag hem fixar lite här hemma och går och sover. För jag börjar tidigt på torsdag också, men efter jag slutat nio på kvällen på torsdag ska jag försöka skriva ett inlägg i bloggen, annars hör jag av mig på fredag efter skolan. Mycket skola nu, men det är riktigt roligt när det gäller yrkesmässan.

Jag hör av mig när jag kan och hinner, ha det så bra så länge!

Kommentarer

söt :)

härligt:D

sv: tack så mycket=))

Hejsan var gärna med i min bildtävling! http://littan.blogg.se/2011/october/tavlings-dags.html

Onepice er så deilig å ha på seg:)

:)

SV: vad ska du göra idag? :)

okejokej, jag sitter i skolan och drygar :P

SV: Jag med, kommer snart upp bild på min studentmössa :)

:)!

åhh, va mysigt! :D

sv: Kul att du tycker det om mitt hår:)

snygg!



Sv; tack! :D

har haft en toppen dag sj? =)

sv: jo min helg har varit jättebra!! =D

så cute bild på dig!! <3 :D

besök min blogg och kommentera nånting :P

Ja :D

Svar: hehe

Tack så jätte mycket! :D

hur mår du då?

Sv: tack de samma :D

jag firar min poijkvän som fyler år idag :) kram!

Vore jätte kul om du ville vara med i min fototävling på bloggen: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/fototavling.html#comment



Kram! :D

sv: nja int eså mkt, just nu är jag hos en kompis :D

Måste skaffa mig en sån=)!!

Hej! Såg att du kommenterat på min förra blogg, så tänkte att om du vill får du hemskt gärna kolla in min nya istället och ösa på med kommentarer där!:)

Kram http://jennstasy.wordpress.com

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

gött de att höra :)

sv: haha ja mums var det (:

men gud, rip eran lillakisse<3



- vad bra! det är bra med mig med :)

sv' tack sötnos :D

Sv: Tack så jätte mycket! :D

så schyst av sin pojkvän :) Vill också ha en onepice men dom är så dyra, så jag får nöja mig med en ziperall :) Allt bra annars? :)

kram

mysigt:)

usch, beklagar bortgången för eran katt. ;/

fick själv avlivat vår katt för ca 2 veckor sedan.



hoppas att allt är bra med dig annars? :) kram.

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Torsdag :)

Kram

Sv: tack så hemskt mycket! :)

jo allt är bara super här! :)

onepiece är så jävla skönt:D

fin blogg!

verkligen fin.



Kan du läsa detta inlägget?

http://arvidssonskriver.blogg.se/2011/october/behover-er-hjalp.html#comment

Kommentera den siffran med motivering som du tycker passar in på min blogg.

Skriv också 3 saker du vill att jag ska blogga om.

SNÄLLA, gör detta, jag behöver verkligen åsikter!!!!



Håller tummarna för att du kommenterar mitt inlägg & ha en fin kväll!

/Arvidsson :)

hejsan söt!

förlåt att jag verkligen lyser med min frånvaro just nu men jag jobbar på att komma tillbaka till bloggen igen. :) allt bra?

Sv: tack:D!

görs?:)

Vill ha en sån :) Ser riktigt mysig ut =)

Sv: Okej vad bra, förlåt för ett så sent svar har haft fullt upp. Har du några kul planer för helgen som kommer då? Kramar

åh mysigt vill också ha en sådan!

hihi har också en onepiece :D

sv: :D

Verkligen fin! Mysfaktor 100!

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke.

Låter det intressant? Här är en länk till tävlingen:

http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/tavlingsdags.html#comment

Hej, vilken fin blogg du har! :D Kanske lust att besöka min och titta på mina bilder? :)

SV; Hehe (;

jag vill också ha en! :)

myyyysss!

Snygg färg du hade på din one piece:)

oh de ser så mysiga ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback