pyssla, det gillar jag att göra

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Just nu sitter jag och pysslar lite med mina nya bilder, vet inte hur jag ska sätta upp dom ännu. Här är några bilder som jag kastade upp på min vägg, lite snabbt. Har även städat hela mitt rum och tänkte tvätte lite, mina planer för kvällen blir att vara hemma så då kan jag lika gärna städa och fixa istället för att göra på söndag då jag kommer vara trött.

På tal om att vara trött, det har jag var hela dagen. Började dagen med att ha matte och jag fattade inget och envis var jag också. Plus att jag blev lite sur eftersom läraren inte kan förklara och lyssna på mig. På eftermiddagen blev det mest att kolla på några ettor som sjöng i caffis och därefter åkte jag hem. Känner mig rätt duktig också, har cyklat 8 km bara idag, men när jag skulle cykla hem kändes det som det tog en timme att cykla 4 km, det har blåst riktigt mycket idag.

vad har ni för er just nu?
jag hör av mig på söndag när jag är hemma och har en data.

Kommentarer

Ville bara önska dig en trevlig helg ♥

svar: haha ah just det, hur gåre med det då? :D

SV: Okej! :) just nu läser jag lite i din blogg ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

Hej, verkligen jättefin blogg du har sötis !

Allt bra idag ? :)

kram :D

sv; tack så mycket! :)

fina bilder! :)

sv: tack :)

sv: kul att du gillar min nya design! :D

sv: hihi mm ;)

Jag kollar på Grey's Anatomy, du då? :)

sv: händer ikväll? :D

kollar det när jag svarat klart på kommentarer. :) puss

Jag kurerar mig, lyssnar på Melissa Horn och ska snart äta svampsoppa. :)

Fina Bilder! :)

tack! hur mar du idag? <3

Är allt bra sötis?:) du har en så galet fin blogg<3

just nu ska jag ta bilder på kläder som jag ska sälja i bloggen :) <3

tyck gärna till om min fredagslook<3

http://liborius.devote.se/blogs/12996228/fredagens-look.htm#WriteComment

nice!



ha en fin kväll :)

Vad effektiv du är :) Jag har faktiskt också städat och nu blir det till att göra läxor, inte det roligaste en fredag men det är ju inte direkt ett val man har ;)

Har precis kommit hem från 3 timmar på gymmet. TRÖTT!

Jag har deltagit i en foto tävling och nu ska jag samla röster till min bild. Så gå gärna in här: http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html och skriv att du röstar på mig ( nummer fem.) Alla som röstar kommer bli länkade, så rösta på min bild och säg till sen så jag vet vilka jag ska länka! :)



Det skulle betyda allt för mig. kram!

vill önska dej en trevlig helg och en mysig fredag. kram!

fina bilder!

är det du och din pojkvän i mitten? =)



KRAM!

gör du då? :D

Fint med bilderna :)

Ser du på idol btw?

allt bra idag? :)

sv: åh fina bilder :D! ja har med massa bilder på mina väggar dock finns de knappt någon plats kvar >.<

Vill bara kika in och önska dig en trevlig fredagskväll!! ;D

sv: kollar idol :D

okeej!<3

Sv: Det är bra med mig :) själv?

[email protected]

hahasorry :D faila lite...

sv; allt bra med mig, hur är det själv? :)

Var gärna med och tävla om ett iphoneskal inne på min blogg, har du inte en egen iphone så kanske du känner ngn? :)

Dirktlänk till tävlingen: http://eemiraa.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html#comment

sv; Jaa!! :D

matte är alltid jobbigt..

Fina bilder :)

Fint det vart! :)

grymt fin bild i headern! annars då, allt bra? :)

Tittar rnut på bloggar, sjdå? :p

De är bra med mig sjdå? ^^

jo tack bara bra :) haft en bra fredag? :) kram!

Blåste verkligen mycket igår.

Blåste verkligen mycket igår.

Ledsen för sent svar, men tusen tack fina du! Hoppas du får en fin Lördag vännen! KRAM



Sista Chansen att delta i tävlingen så passa på att kika in

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

Pyssla är mysigt! :D

Sv; <3

fan för lärare som vägrar lyssna på en -.-'

ja, de är mysigt att pyssla.. men de är så sälla jag hinner med det :(

SVAR; vad bra :)

sv: absolut! :)

Dina bilder är så fina!:)♥

Hej!

Dagens-blogg tävlingen har avslutats. Klicka in och se om du vann♥

Kram

Pyssla är det bästa som finns... efter glass ;)

kollar film :D



PUSSS

fiiint! :)

Super fin design:D

Vad har du för program när du fixar din design & bilder? hihi

<3

sv: okej, jag tittar på tv :)

allt bra idag? :D

SV: hehe ah :)

Tja! kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! bra/dåligt? Ha en bra dag! (:

Igår så tog jag det lugnt,

och idag var jag ut och blev fotad ;)

Vad ska du hitta på under lördags kvällen? :)

grymt fina bilder :)

sv: hihi, japp :)

Ha en fin kväll :)

Kram

Vad fint kollage!=) Hur har du fått dina bilder längst ner på bloggen? Riktigt snyggt!



Har du haft en bra helg?=)

Kjempe fint bilde!:)Jeg er på besøk hos mormor og morfar i Sverige nå;)

fin blogg! :-)

okej, allt är bra :)

vad gör du ?

sv: så lite så:D

allt bra? :)

Hey! jag bara undrar om du känner William Warnemyr å Daniel? :)

GODDAG:D allt bra idag? kramis

javisst! :) haft eb ra helg?

vad skojigt! :)

Tack Tack :)

haft en bra helg? =)

svar okej, ska snart ta och städa, får gärster i kväll. händer i kväll?























Follow my on Bloglovin







Trackback