jag gillar yrkesmässan


En bild från yrkesmässan på mig och humlan, fin tjej!

Yrkesmässan började i onsdags och jag var där hela dagen, från 07:40-14:20 eller något. Jag gillar att hänga där, men sen att det inte gick så bra när halva klassen springer iväg är en annan sak. Vi har en foto studio, där vi tar bilder och sedan skriver vi ut några som eleverna får med sig hem. Efter den långa dagen träffade jag även min älskling som jag saknat så mycket.

Igår var det tosdag och det var yrkesmässa för alla 8:or och 9:or som det var i onsdags. Var där mellan 07:40-19:00 och det var en lång dag för mig. Men riktigt roligt att prata med elever som är intresserad av programet och träffa folk som går på gymnasiet som man inte träffat på länge. På kvällen kom föräldrarna och pratade med oss och vi fotade även massor av folk. Efter den långa dagen åkte jag hem till min bror och somnade nästan direkt. Jag vill även säga ett extra tack till Emilia! (du vet varför)

Idag är det fredag och det betyder helg, skönt säger jag. Dagen började med att vi hade matte i skolan och sen slöt vi, men eftersom mina bussar inte går lika ofta som dom andra fick jag sitta kvar i skolan och nu har jag gått 4 km för att komma hem. Jag svara på alla kommentarer senare, nu väntar jag in min älskling som snart kommer till mig.

Vad har ni gjort dom senaste dagarna?

Kommentarer

härlig bild! :)



svar: :D!

kul! :)

SV: okej jag har städat o målat naglar :)

<3

me to :D kul?

Ja, visst :)

hejsan

sv; okej säg till om du vill! :D

Sv: okej, jag är med bästa vännen, och myser. Ha en bra fredag!

sv: härligt de :)



ne ja ä fortfarande sjuk så typ film :P

sv: nja sjuk, men mår lite bättre nu. själv då? :)

Hoppas att du får en fin kväll!

sv; Vad händer i helgen? :D

Vad duktiga ni har varit :)

samma, nu blir det chill :D

Hoppas du får en fantastisk helg:)

SV: jopppp



pussss

sv: vad görs?:D

Kul :)

sv: härligt! jag med:D hehe

härligt med FREDAG??:D hehe

Yes..

Vad kul med yrkesmässa, det har vi aldrig haft!



SV: ja :)

- Var det roligt? Att vara i skolan, alltså? :)

det är bara bra här!:)

själv=

hur har din fredag varit? :)



glöm inte kolla in min tävling ifall du inte redan gjort det: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/tavlingsdags.html#comment

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra fredag? :D

Hej! Det här är en blogg där man kan fråga om vad som helst personligt. Man kan fråga anonymt eller med namn. Det bestämmer man själv. Jag ska svara med det bästa svar jag kommer på med och ge råd och tips för ditt/din problem/fråga. Hoppas att det kommer till nytta.

Du är fin mrs muffin! <3

Fint bilde:) Jeg har vært med familie og slappet av de siste dagene;)

hej var gärna med i min veckans bloggtävling :)

kram

jo med mig är det toppen, själv då:)?

fin blogg, hur mår du idag?

- slappar. Vad är det för mobil på bilden

allt bra idag?:)

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Älskar din blogg...

Sjukt ball/snygg bild! :D Men varför ser man inte dig för??? ;o

Hoppas du får en underbar heeeeeeeeeeeeelg :D

sv: kul att du är med i tävlingen hos mig :) Lycka till!

<3

SVAR; planer inför idag ? :)

Fin bild :)

Är allt bra idag då? :)

Svar: Jag mår super bra! :D

Vad ska du göra i helgen då?

Kram

Ja :D

<3333333333333

Fin blogg!

Jag har dagens blogg på min, så skynda in och anmäl dig om du vill ha chansen att vinna en massa besökare

ja mys mys :) haft en bra lördag kväll :)? kram bella

kör dagens blogg på bloggen, anmäl dej i detta inlägg:



http://photosbymaja.webblogg.se/2011/october/dagens-blogg.html#[comment]



för större chans att vinna så gör ett inlägg på din blogg om att du är med & tävlar!

Fin blogg!

Allt bra?

ursäkta :O

vsg sötiss :)

Hej!



Fin bild!

Allt bra idag?

Kram

sv: allt bra med dig? :D

sv: taaack :)

Svar: jaapp det är bra :)

sv; ja,, självdå? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback