bästa månaden, september

Nu är det torsdag och det är snart helg, veckorna går snabbt när man har mycket planerat. Gårdagen var rätt seg, för jag var lite sur men det gick över eftersom jag fick träffa min underbara syster. Vi tog det mest lungt och idag är det den första september nu börjar det närma sig min födelsedag plus att jag känner att det kommer bli en grym månad, älskar september.

Idag är det torsdag och jag tror vi har medieproduktion A hela dagen om jag inte minns helt fel. Men tror vi även har skolfoto idag, men inte helt säkert. Det kan vara imorgon också, våran lärare sa torsdag eller fredag. Förra året fick vi inte veta det, vi kom till skolan och då fick vi veta det. Lite små drygt, efter skolan blir det teorikurs för min del och jag kommer nog hem sent och kanske hinner kasta in ett inlägg i bloggen. Så här ser jag ut just nu och jag är halvklar, ska fixa mig och äta frukost om jag hinner. Men som sagt den bästa månaden är här och det kan inte bli bättre, första september börjar nuuuuu!

vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer

Med mig är det inte bra. Vad gör du?

okejokej, ska snart till skolan:)

sv: yes!

härligt :)

jag är förkyld :/

Söta bilder på dig tjejen!!

sv: kul med shopping, själv så hade ja matdag igår sedan blev det dans på kvällen annars inte så mkt :) planer i helgen? ha en bra torsdag!

Idag ska jag fixa med min nya mobil.. få in alla nr osv :)



- hoppas du får en bra dag :)!

sv: japp!=) jag håller med dig om rubriken!=)

riktigt fin header sötis! lääget annars då? :P

sv;

skola ;p

hehe ja

söta bilder på dig! :)

kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om min outfit idag?

- Sant faktiskt :) Söta bilder!

Hallå där!

Nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om du är en av dom: http://amandaforzlow.blogg.se/2011/august/manadens-blogg.html#comment



Kram på dig!

Re: :) fotat nått kul idag då?

SV: Kan tänka mig det :P Funderar på att sticka en sån där som de har i Harry Potter :D

Älskar din blogg sötnos!

Puss Sonja

fin blogg! :)

hej, allt bra? :)

sv; Tihiih ;D

Måste säga att du har riktigt fint hår! :)

sv: allt braa?:)<3

Hade skolfoto idag jag:D

Hade skolfoto idag jag:D

Glad att du tyckte min teckning var snygg:D

du är så snygg, älskar dina ögon och ditt hår! :D <3



svar: japp japp! :)

Aha. Jag har läst foto på gymnasiet, men då var det inte digitalt. Annars har jag ingen utbildning föruton en endags studiokurs i stockholm =)

sv: sv: Aa. :)

håller med om att september är den bästa månaden! om man bortser från allt regn o så :)

sv: åh vad mysigt :)

allt bra med dig idag? :)

Jag kollar på Tv och är sjuk.

sv: händer imorrn då:)?

tack!

Söto :)

sv: tack! :)

svar: varsågod! :)

söt!

- Hur många Converse har du? :)

Helgplaner? =)

SV: Har problem att hitta rätt röd och gul bara... Finns så jäkla många garnfärger ^^

Jo visst om du tillåter det så :)

Varsågod & tack själv :D

hej hoppas du vinner snygging

ha det bra

japp :D

Fin blogg du har :) varför tycker du månaden september är bäst? Något mer än det du skrev där i inlägget, eller är det mest för att du fyller år ? :)

SV; Okej, jag ska fixa lite grejjs ;D

Ska på "party" imorgon :)

Fin blogg! :)

Allt bra?

Sötis!

Sööööt!

Haft en bra dag? jag undrar om du skulel vilja hjälpa mig att sätta in en design här på blogg.se då jag tänker näörja om på nytt ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback