du kommer aldrig höjas i mina ögon


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår under hela dagen tog jag det lungt såg på en hel säsong av Two And A Halft Men och försökte verkligen göra allt för att må bättre. Och jag mår bättre men det är ännu kallt över allt som det var igår också, men det går nog över hoppas jag. Igår kväll var jag inte på super bra humör heller, ibland undrar jag verkligen hur folk tänker. Dom vill att man ska vara ärlig och när man är ärlig då får man bara skit. Då blir jag riktigt sur om man inte ka bestämma sig.

Idag blir den en hel dag i skolan och hoppas den kommer bli bra. Efter skolan får jag se vad jag ska göra, kanske åker till Visby och hänger där en stund. Annars åker jag hem efter skolan, men som sagt jag hör av mig senare under dagen om jag orkar. Imorgon kommer iaf min älskling när hit, nu måste jag fixa mig innan jag måste dra till skolan.

vad ska ni göra för roligt nu i helgen?

Kommentarer

sv: tack sötnos:D

Jag ska inprincip bara jobba, plugga, träna :D haha



hur är vädret idag då? här skiner solen :D

nyss vaknat ska käka frukost nu ;)

Vad ska du hitta på idag? :)

Hoppas det blir helt bra snart då :)



Helgen är fullproppad med roligheter. Ikväll kommer en kompis till mig på lite vin och mat sen ska vi vidare på inflyttningsfest. Imorgon ska jag & en annan kompis checka in på vårt hotell och sen blir det tjejutgång. Söndag är hotellhäng och fotboll. Själv?

Hur är det idag? :D

sv: ha en bra dag! :)

- Just nu så fixar jag mej inför ett besök i stan :)

Har du några planer för imorgon eller så :D? kram

Så fin bild :)

sv: härligt:D

SV: Ibland är det de enkla som är finast ;)

jätte fin bild :)

allt bra med dig? :)

hoppas det blir bättre, vad det nu är som har hänt! <3



svar: :D!

Kikar in och önskar dig en fin fredag!

Tack:D

Galet fin blogg! Hur är det med dig? :)

sv:

jorå!

hänt idag?

ja det är det allt :) händer idag då? kram bella :)

jo det är bra =)

- Låter bra det :)

Det är bra med mig. Ska du hitta på något kul i helgen? :)

SV. okej ncie :)

Jättefin bild! :D

Kjempe fint bilde:) I helgen skal jeg slappe av og gjøre skolearbeid;)

En fotoapp, likt instagram :)

Hej sötnos :)

Sjukt fin blogg :)

Följa varandra via bloglovin ? ;)



Just nu har jag en Veckans blogg på gång och det skulle vara jätte kul om du ville anmäla dig :) Du anmäler dig på länken :

http://besmabwilmaa.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-hos-besma.html#comment

Fin bild :D

sv: hehe M)

sv:; allt bra? :)

Heej :)



Guuuud vad fina bilder du tar!!!



Allt bra med dej :)

sv: åh tack så mycket, fina du :)



fin bild!

bloggar igen!!

så fin bild! :)

Händer i helgen? :)

Hmm.. Jag ska satsa massa på bloggen :D

Vad ska du hitta på i helgen då? :)

Jag är så ledsen att jag inte har svarat, varit så upptagen, men jag är tillbaka! Så jag måste svara på andra kommentarer också! hur mår du? :D<333

har du inga planer för helgen då?:)

sv: nja inte så mkt :D kom precis hem, sj? kram

sv; Göött! :D

Så fint kort! Duktiga du!

Jätte fin bild!

Men hur har du det fina du?

Hoppas du mår bättre snart! :)

vad hittar du på ikväll? :)

Svar: tack så himla mycket!!

- <3

Hej fina du! =)

Vill du vara med och tävla om en chilladress på min blogg?

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment



eller varför inte delta i denna tävling?

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment

=D



Kram! <3

God morgon :). Allt bra?

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i min bloggtävling!



( Ni känner säkert igen mig från min gamla blogg om modellandet. Har uppdaterat hela bloggen nu så att jag skriver hur bästa sättet är att komma i Form på, en massa tips och såklart mycket om min vardag som modell! )



Här är tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html

ska försöka att sparka igång dagen och sen bege mig ut på stan en sväng och kolla runt! själv?

Kjempe fint bilde! Jeg skal være med venner i helgen;)

sv: okej, ska plugga lite :)

allt bra idag? :D

tack du!

fin bild!

sv' precis som du då! :)

sv: okej :)

allt bra?

verkligen ^^



Händer ikväll då sötnos? :D

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

sv: okej!

Var med i Dagens Blogg tävlingen - vinsten är en länk i min blogg med 4000 läsare per vecka! :D

är two and a half men lika bra nu fast charlie är borta..?

fin bild också!!

sv: hahahaha du skall inte yttra dig ett ord, för det är du som är söt :D

Fin bild!

långt kvar till uppkörning?

Kjempe fint bilde!:)

tackar!:)

hej! har du något bra tips mot förkylning och cp-ont i halsen? jag är desperat, haha! kram

Nu har jag äntligen dragit igång bloggandet igen, så det är bara att kika in :)

Svar: Okej, det roligaste jag ska göra under hösten är definitivt att jag ska åka till Mauritius :) Jag tror det kommer var ahelt underbart och förmodligen jättejättefint där! Har du varit där någon gån? :)Kramar!

Fin bild :)

Snygg bild! =D

Mycket fin bild :)

Superfin bild :)

Vart kollar du på avsnitten av two and a half men ? :)

Riktigt fin bild :)

Hur har din dag varit fina du & vad ska du göra ikväll? kanske ska du också kolla på true talent eller? ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback