idag är det bara höst väder


Bilden har jag gjort om i photoshop men bilden under är fotad av mig.

Idag är det höstväder här på Gotland, det regnar, det blåser och alla löv faller ner på marken. Min morgon började bra tills jag skulle lämna huset och gå ut i alla regn, jag fick plocka fram min regnjacka. Men det hjälpte bara för huvudet och överdelen, mina jeans var pissblöta efter att stå och vänta på bussen i tio minuter. Jag gillar hösten så länge man inte behöver vara ute i regnet!

Eftersom jag inte kunde ta bilder imorse eller igår på mina nya saker som jag fick när jag fyllde år så kan jag berätta vad jag fått och sen får ni se bilder någon annan gång när jag orkar fixa. Mamma, Jörgen och mina halvsyskon gav mig pengar, blommor och sen ska jag få ett fotoalbum. Av min pappa, Ewa, Jonathan och Fanny fick jag pengar och sen ska jag och min pappa gå på bio. Min syster, hennes kille och min bror gav mig ett skrivbord. Kristina gav mig en ring och ett smyckeställ som är som en hand. Emma och jag ska åka och bowla och äta mat, det bjuder hon på. Sen har jag inte träffat alla andra i min släkt och av min pojkvän ska jag ännu få något. Det kanske låter lite, men jag har inte önskat mig så mycket mer heller.

Vad har ni för er för något?
Blir ni med trött av dåligt väder?

Kommentarer

här är det sol, haha :P



svar: oj, 70 km/timmen! :O hur krockade ni då?

Kikar in och önskar dig en trevlig fortsättning på veckan :)

Sv: Åh men vad gullig du är :)



Jo, allt är rätt bra. Själv då?

sv: Är i skolan :)

Tack!



Allt bra idag? :)

Kram

- Härligt :) ja visst är dem snygga :D

tar du alla bilder själv?! :O fin blogg :D

Jag tycker det var rätt mycket :p



Sv: Okej, hoppas du hittar någon fin och bra! :D

Fin bild :)

här är det också trist höstväder med massor av dimma. Jag får huvudvärk vid väderförändringar :/

håller med, verkligen höst nu!

sv: okej, ska titta på south park :)

allt bra idag? :D

Nujust blir jag bara glad av regnet som öser ner utanför! :)

jag blir pigg när de höst :D

Härligt! :D

svar :)



Vad händer idag då? :)

Allt bra med dig idag? =)

Blir jätte trött av dåligt väder. De liksom känns som energin bara rinner ur en , man har ingen lust till något. Själv ?

--> jadå :) Absolut, bara bra med mig =) själv? Kramm

Hej på dig! Jag har en fråga. Skulle du vilja tipsa om min blogg i din blogg? Du skulle såklart få något för det som tack. Ett smycke eller liknande. Det är så att jag och en kompis tävlar om vem som skulle få 600 prenumeranter först. Jag skulle vara evigt tacksam om du ville hjälpa mig. Kram

- Härligt :D

det är fint med mig. hur mår du?

fin!

Sv: Aa :D Fin bild!

Javisst! :D hur mår du idag?

sv: okejokej, har inget planerat :)

hur mår du idag? :)

Jag sitter och fotar och lägger in lite produkter till min webshop :) Så för mig gör det absolut ingenting att det regnar.. Men som sagt - man blir mycket segare av det :(

trött på detta väder jaa! blev görblöt när jag gick hem från stan förut, jäkla regn:(

usch för regn! det segaste med hösten..

SV: Jo men det finns ju olika objektiv till alla olika saker man vill göra :) har kommit fram till att ett macroobjektiv är ett måste, men sen behöver jag ett bra lite allround objektiv möjligtvis med zoom som kan funka till porträttfotografering och fototagning till bloggen :)

fin blogg :)

fin blogg :D

SV; Tack ska du ha! :)

Najs, det är bra med mig me :)

Vad händer just nu ? ;)

Grymaste bloggen & grattis i efterskott :)

sv:jo det är la bra



tack det var så lite!

sv; samma här :) vilken fin header du har förresten :)

oh vad fin blogg!

sv- Vaaarsegod :)



Ja det är bra, sjäälv då?

Diggar bilden! :)

Ja, jeg blir trøtt av dårlig vær... Kjempe fint bilde:)

Sv: tack! :))

bara bra med mig sjdå? :)

Jag tycker hösten är så fin, med alla färger och kläderna så jäkla snyggt!

- ska till dansen sen, sj?

Åh vilken fin blogg! :)

ja riktigt höstväder :S

Vill du ha en ny vinterjacka? nu har du chansen att vinna en på min blogg kolla in.

du får välja mellan // canada goose // Fjälräven // Boomerang //



Lycka till

Puss

Allt bra med dig? :)

Okej!

Jodå det e bra!:)

sv: vad görs? :)

Härligt, :) med mig är det underbart hur är det själv? Kram Bella :)

Sant, men jag gillar hösten :)

det är bra att det är bra med dig :)

sv; härligt!

sv; hihi :)

Hej!!

Har frågestund på min blogg!

Fråga vad du vill. Hoppas du vill

Btw snygg blogg!

Kramar:)



Förlåt om du tycker min komentar är onödig men har inte så många besökare på min blogg...

Hej där goding! :)

Du kan vinna ett jätte fint & sött halsband hos mig just nu! direktlänk: http://elinliciouz.blogg.se/2011/september/tavling-med-timstore.html#comment

(ber om ursäkt för reklam)



Lycka till! :)

/elinlicious

sv; Yes! :D

sv: vad händer ikv?:D

Varsågod:D Hoppas du hade en superbra födelsedag! <3

sv. skönt att höra! :D

Hej, söt blogg!

Hur många unika läsare har du ungefär per dag? varför jag frågar är för att jag undrar om du vill göra länkbyte, mvh Emelie Svarvén

hahaa, vad bra att jag har något att se framemot då!:)

jag vill oxå ha ett sånt där smyckeställ hand sakemoj grej, har letat sjukt länge. men hittar det inget stanns, :o vet du vart hon köpt det?

Hos mig vart det sol efter klockan 10, fast i morse regnade som tusan... gillar INTE regn -.-

Sv; Härligt att höra! :D <3

haha ok ^^

vgd`?:)

sv: Det låter som om du har fått fina och bra saker! :)

varsågod, va bra!:)



det är bra med mig, med dig?<

guuud vilken fin blogg :)

allt bra idag?:)

Sv: Hihi :) Åh! Tack! :D

SV; Åh, vad kul! (:

Jo, det funkar!

Hur är det med dig??



Kram

fin blogg!:)

kika gärna på min blogg med!

mysigt med höst, förutom att det börjar bli kallt ute! :)

haft en bra dag? :)

Händer ikväll?

åh,en riktig fotoblogg,en som jag gillar!.En,helt underbar blogg med underbara bilder,som man tagit själv !!,superfina bilder och en härlig blogg!:)tror nästan ja,är kär i dina bilder,så sjukt vackra/fina!

i like you blogg And it's,true(:

Nu är Veckans blogg utsedd, klicka in på länken nedan för att se om det va du, men annars måste du anmäla dig till nästa Veckans blogg! då kanske det är din tur ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

hejsan, bra blogg :)

läs/kommentera/följ gärna min om du vill !

kram

Verkligen fin blogg! Ska börja följa DIREKT! Super fina bilder! :D

Nu är Veckans blogg utsedd, klicka in på länken nedan för att se om det va du, men annars måste du anmäla dig till nästa Veckans blogg! då kanske det är din tur ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

med mig är det toppen, själv då:)?

SV: Härligt och höra :D!

Fin & sjukt bra blogg! :) kommer LÄTT att fortsätta läsa den :)



(har skickat detta till andra bloggare med, med bara dem som jag menar det till.. så att du vet & ej tror jag sitter och skriver detta för någon annan anledning. Står för det jag tycker, hade jag ej gillat bloggen osv hade jag aldrig skickat det :))



Hoppas att du får en fortsatt bra Måndag! :) KRAM.

svar va skönt att höra :D jag har haft rn riktig bra dag jag med! :) <3

- Förkyld men annars är det bra. Händer imorgon?

Sv: Så bra då! :)

Svar: Åh tack så mycket! :D ja det hoppas jag men, ogillar att vara sjuk.. :( men men det är vi alla någongång :) Hoppas din måndag varit toppen!

Yeah! :D

Varsegod :)

Jodå det är bra med mig.



Sjl dÅ?

haft en bra dag idag? :D

Svar: Härligt! Jo jag har haft en rätt lugn och skön helg :) Tittar du på idol någonting i år? Kramar!

sv: va kul att du blir glad:D

tack så mycket:D

jajamänsan! :D själv?

sv: Jag är trött ;o

<3

jag vill se bilder! försök orka :D

Fin bild:)

och vi hade väldigt konstigt väder idag. Det skulle nog varit bra utan alla moln och regn på själva morgonen.

sv: Så bra, nja sådär :P

vad gör du då? :)

Sv: hittade du någon mobil idag då? :D

okej :)

ja :D

Sv: Vad bra! Jodå, helt okej:)

Fin Blogg och fina bilder :)

Klart man kan lessna på detta väder, men då kan man alltid ha mysiga dagar inne i värmen :D

Ååh, vad roligt :D

Hoppas kvällen varit fin :)

Vilken awesome blogg du har! Hoppas att du haft en underbar dag!! har du tittat på bloggen http://finalcall.nu någon gång?

Sugen på nya unika läsare?

var då med i DAGENS BLOGG hos mig :)

direktlänk: http://elinliciouz.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment



Många kramar / elinlicious

härlig blogg, verkligen fina bilder :)

kolla gärna in min blogg!

Ny vecka - Ny veckans blogg.



Vinnaren får:

- inlägg med motivation till varför bloggen förtjänar att synas lite extra.

- En länk i menyn på min blogg som kommer synas en vecka.



Tänk på att anmäla er i rätt inlägg, annars räknas din blogg inte.



Ha en bra dag :)

Fin blogg!

Genomförkyld :)

Men livet går vidare för det? :P

Hejsan sötnos!

Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna ett tandblekningskit & whitening toothpaste för 600kr!!!

En superbra tävling tycker jag personligen, testa din tur och delta!

Vem vet, det kanske är du som vinner och får hem det här i brevlådan det skadar inte och vara med right?

Du kan alltid ge bort, eller behålla själv!

Hoppas att du har haft en underbar helg.

Kram från http://isabellealberti.blogg.se/

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

Härligt :)!

Jag blir dötrött när det är dåligt väder...

Det regnade imorse och jag sov som en TOK till 12.. xD

Hoppas solen skiner imorgon så man vaknar lite tidigare! ;)

--> vad bra :D

här är det också tråkigt väder!

Hej!



Jag tänkte bara tipsa om att i min blogg (http://modeliicious.blogg.se) finns det nu en tävlnig där man kan vinna 150:- hos smyckesboxen.se!!



Jag blir också trött på vädret! Här har det regnat i 2 dagar snart .__.

- Ja :) händer i dag?

cool bild :D

hur är det idag då? :)

Rätt eller fel?

Riktigt fin blogg!

mysigt med höst! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback